Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1581/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen Kehitysvammaisten sekä pitkäaikais työttömien , että kuntojujen työkesksessa,

Eli Siellä työskentelijöitä Kaikkia , pidetään tyhmänä, lapsellisena, sekä pidetään , että että he ei osasi mitään , edes laskea päässä!

Kun meillä on myyjäiset, asiakkaat kertoo paljonko pitää antaa takaisin , siis JOKA AINOAA työntekijää leimataan ,vajaaksi siis on Erittäin loukkaavaa tälläinen!

Pidetään pikku lapsena Aikuista ihmistä!

ja vielä kun minulla ei ole lapsia, lapsettomuus tekee kipeää, ja jos joku rupeaa nokkani edessä

imettään , miksi saa.. sitä pitäisi vahata, silloin poistun paikalta jo joku tulee v. Ja pitää minua

sellainena, että en pidä lapsista!

Siis tälläisen asiat , pistää vihaksi ,

Ärsyttää kun on tuollainen työpaikka, niin kaikki leimataan ,

Tyhmäksi lapselliseksi ,

Puhutaan , eikö teillä olekkin mukava , täällä tälläinen paikka saatte touhuta kaikkea,

" Kivaa"!

Jos puhuu oikein viksusyi maailmaa polttavasta asiasta kuten tästä sodasta, sanotaan,

Voi, ei se meitä koske, ei sun

Kannata sitä murehtia!

Ja voivotellaan ei anneta siis ,

Olla Normaali ihminen!

Ja jos , haaveilen jostakin sanotaan voi, sä et pysty siihen

Niin kun kerroin , että olen Livenä

Nähnyt Maailman kuulun golfarin ,

Niin siitähän naurettiin ei uskottu puheitani!

Että täälläistä, että ei ele empatian kykyä , lähes tulkoon Kaikki ovat , narsisteja.

Ketä golffaria tarkoitat ? Kiinnostaisi, kun on suvussa yksi kuuluisa

Vierailija
1582/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin kusetus on vasemmisto eli sosialistit.

He itse valehtelevat ajavansa mm. humanismia, tasa arvoa, hyvinvointia.

Kuitenkin sosialismi on ainoastaan ihmisten alistamista, kyykyttämistä, ohjaamista, holhoamista ja riistoverottamista.

Sosialisti pyrkii anastamaan ihmisten varat systeemille korottamalla veroja ja keksii koko ajan lisää veroja ja maksuja.

Sosialisti rajoittaa aina sananvapautta ja yksilönoikeuksia.

Sosialisti laatii lisää kieltoja, lakeja, estoja ja rangaistuksia.

Sosialisti paisuttaa julkista sektoria eli nostaa kuluja tahallaan.

Tämä on yksi suomen suurimmista ongelmista.

Totta. Vasemmisto on aina autoritäärinen.

Eli sen nykyliberaaliteeskentelyn takana on lopulta totalitaristinen ajattelu ja komento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että pyöräilijät luulevat olevansa suojatielle mentäessä aina etuajo-oikeutettuja

Ja vielä aikuiset ihmiset.

Vierailija
1584/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että seiska kirjoittaa vain totta.

Pakkohan niidenkin on.

Ei Seiskalla mitään erityisoikeutta ole kirjoitella valheita.

Vierailija
1585/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun on syntynyt kiltillä nuorella naamalla ja sen takia jotkut kuvittelee että voi kävellä yli ja järkyttyy tajutessaan että asia ei ole niin.

Ja naisena olen kuullut vähättelyä ja ennen sitä en uskonut että sukupuolten väliset kohtelut ovat erilaisia kunnes itse sen koin monta kertaa

Vierailija
1586/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että avoliittoon ei liity mitään juridisia seurauksia tai velvoitteita. Itse asiassa oma omaisuus on parhaiten turvassa avioliitossa jossa on avioehto. Avoliiton päättyessä omaisuutta voi vaatia ositettavaksi, jos ollaan asuttu yhdessä vähintään 5 vuotta tai on yhteisiä lapsia. Avoliittoon ei saa ehtoa.

Vierailija
1587/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sterilisaatioon tarvitaan puolison lupa, tai että lääkäri voi kieltäytyä antamasta lähetettä sterilisaatioon.

Minulla kävi näin vuonna 2000, terveyskeskuksessa. Menin yksityiselle, siellä ei miehen mielipiteestä kyselty.

Myös 2009 (Tampere): jonoon kahdella lähetteellä, molemmat tk-lääkärit kysyivät siviilisäätyä ja selittivät, ettei miehen mielipidettä tarvita, koska ei oltu vielä aviossa.

2017 Pori: "muista pyytää sitten mieheltä kirjallinen lupa, kun kerran olette avioliitossa".

Minä: " Entäs, jos otan eron? Onko se sitten isä, veli, kummisetä vai posteljooni kuka lisääntymisestäni päättää?!"

Hoitaja: "hetkinen, kysyn lääkäriltä.. ..ahaa, selvisi, että nykyään ei lupaa tarvita, mutta kyllä on hyvä kertoa puolisolle noin isosta päätöksestä".

Eli vaativat joskus lupia edelleen eivätkä ymmärrä, ettei suurin osa ole pimittämässä tietoa puolisolta. Se nyt vaan on hirveä ihmisoikeusrikkomus että joku muu saisi tuosta asiasta päättää kuin ihminen itse. On melko noloa myös. Mun mies sanoi, että totta kai hän kirjoittaa mulle luvan, mutta en halua, koska se on MUN asia, ei kenenkään muun.

Vierailija
1588/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on huolissaan siitä että joku ymmärtämätön nuori hetken mielijohteesta vaihtaa sukupuolta ja sitten kaduttaa.

No, se on parhaimmillaan vuosien prosessi pahimmillaan vuosikymmenien ennenkuin saa edes hormoneita, saatika että kirurgi ryhtyisi mitään leikkelemään. Kirurgi ei tee mitään alaikäiselle.

Ymmärrän että asia saattaa aiheuttaa tuskaa ihmisissä mutta siitä ei kannata huolta kantaa että joku nuori jotenkin lipsahtaisi epähuomiossa tällaiseen myllyyn.

Translain uudistus kyllä pyrkii siihen, että sukupuolen itsemäärittely ja korjaamistoimenpiteet helpottuisivat ja nopeutuisivat huomattavasti, myös alaikäisillä. Kirurgisiin leikkauksiin tuskin kukaan "vahingossa" joutuu, mutta esim. Amnesty ajaa voimakkaasti sitä, että transihmisten olisi helpompi "vaihtaa" sukupuoltaan huomattavasti lyhyemmällä harkinta-ajalla kuin nykyään:

https://www.amnesty.fi/itsemaaraamisoikeus-nyt-miksi-ja-miten-translaki…

Vierailija
1589/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehitysvammat voidaan selvittää sikiötutkimuksissa. Todellisuudessa vain muutamat kromosomipoikkeavuudet löytyvät. Muista vielä harvempi.

Vierailija
1590/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkirokote estää punkkeja kiinnittymästä ihoosi.

Vierailija
1591/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavirkkuutta pidetään synonyymina elämänhallintaongelmille.

Vierailija
1592/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä enemmän sellainen tapa ja tietämättömyyttä. Alkoi ärsyttää hotelliaamiaisella kun hyvin harva tuntuu tajuavan, ettei sillä voirasiassa tai hillopurkissa töröttävällä ottimella jäädä tuntikausiksi voitelemaan omaa leipää. Sillä sipaistaan se aine oman leivän kulmaan tai lautasen reunaan ja levitetään omalla veitsellä/lusikalla. Hämmästyttävän harva tulee ajatelleeksi esim allergisia tuossa, ja kestäähän se kauan myös kun jokainen jää 20 sekunniksi hartaasti voitelemaan sitä leipää.

Jotkut ihmiset ovat tosi epäkäytännöllisiä juuri tuolla tavalla eivätkä yhtään (tai siltä se ainakin tuntuu) osaa arvioida mikä olisi kaikkien kannalta nopein tai kätevin tapa toimia. Esim. jos vessassa on pitkät jonot, niin ensin valittavat siitä, mutta kuitenkin jäävät pesemään käsiään ja ehkä meikkaamaankin sinne vessakoppiin, eivätkä siihen missä on yhteiset lavuaarit ja peilit. Kassalla pönöttävät tyhjänpanttina, ja alkavat kaivaa lompakkoa vasta kun loppusumma on sanottu, missäs mulla olikaan ne (vanhentuneet) alennuskupongit, etukortit ja ootapas kun lasken oliko mulla tarpeeksi kolikoita, ei tietenkään...

Sori, mä teen niin että pesen käteni siellä vessakopissa, koska siellä yleistilassa on ne tunnistin hanat, eikä ne koskaan tunnista mun käsiäni, vaikka kuinka heilutan, pidän paikoillaan tai laitan lähelle hanaa, mutta ne eivät vaan millään tunnista mun käsiäni, ja sitten en pääse pesemään niitä... :( äitini joskus sanoo että olen joku kuollut tai kummitus, sillä se tunnistin ei tunnista mua.

Mulla on tämä sama ongelma. Luulen aina että hanat ovat rikki.

Vierailija
1593/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

Normaali(älyinen) ihminen ei kiduta eläimiä missään vaiheessa

Kyllä empatiakyvytön psykopaatti voi olla ihan todella älykäs. 

No se ei olekaan normaalin älykäs silloin, vaan nimenomaan kuten sanoit älykäs ja psykopaatti

Psykopatia ei viittaa älykkyyteen millään tavalla. Psykopaatti voi olla erityisen älykäs, normaalin älykäs tai heikkolahjainen.

Kommenttini koski ainoastaan aiempaa "empatiakyvytönta psykopaattia". 

Normaalijärkinen ihminen ei kiduta eläintä tai ihmistä. Vähä-älyinen paskaidiootti tai älykäs psyko eivät kumpikaan ole "normaalin" rajoissa.

Vierailija
1594/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ihailevat miesten lihaksia

Vierailija
1595/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela N39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sterilisaatioon tarvitaan puolison lupa, tai että lääkäri voi kieltäytyä antamasta lähetettä sterilisaatioon.

Minulla kävi näin vuonna 2000, terveyskeskuksessa. Menin yksityiselle, siellä ei miehen mielipiteestä kyselty.

Myös 2009 (Tampere): jonoon kahdella lähetteellä, molemmat tk-lääkärit kysyivät siviilisäätyä ja selittivät, ettei miehen mielipidettä tarvita, koska ei oltu vielä aviossa.

2017 Pori: "muista pyytää sitten mieheltä kirjallinen lupa, kun kerran olette avioliitossa".

Minä: " Entäs, jos otan eron? Onko se sitten isä, veli, kummisetä vai posteljooni kuka lisääntymisestäni päättää?!"

Hoitaja: "hetkinen, kysyn lääkäriltä.. ..ahaa, selvisi, että nykyään ei lupaa tarvita, mutta kyllä on hyvä kertoa puolisolle noin isosta päätöksestä".

Eli vaativat joskus lupia edelleen eivätkä ymmärrä, ettei suurin osa ole pimittämässä tietoa puolisolta. Se nyt vaan on hirveä ihmisoikeusrikkomus että joku muu saisi tuosta asiasta päättää kuin ihminen itse. On melko noloa myös. Mun mies sanoi, että totta kai hän kirjoittaa mulle luvan, mutta en halua, koska se on MUN asia, ei kenenkään muun.

Tismalleen samaa mieltä. Itse ottaisin ennemmin avioeron, kun antaisin jonkun toisen päättää tällaisesta asiasta puolestani. Miten mun lisääntymiskyky voisi millään olla kenenkään muun asia kuin mun itseni. Mitä sekään kenellekään kuuluu kertovatko parisuhteessa olevat ihmiset näitä toisilleen. Käsittämätöntä kontrollointia ja itsemääräämisoikeuden loukkausta. Eihän tämä voi enää nykyaikana olla tottakaan...

Vierailija
1596/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka kehottavat toisia ihmisiä ajattelemaan omilla aivoillaan, koska nämä ajattelevat eri tavalla kuin he itse.

Eivätkä nämä kehottelijat edes huomaa mitään ristiriitaa kehotuksessaan.

Vierailija
1597/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ruusu ja vyöruusu on sama asia

Vierailija
1598/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki USAaa koskevat keskustelut ovat niin taynna vaarinkasityksia ja aitoa tietamattomyytta etta en tieda mista aloittaisi.

Vierailija
1599/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela N39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen samaa mieltä. Itse ottaisin ennemmin avioeron, kun antaisin jonkun toisen päättää tällaisesta asiasta puolestani. Miten mun lisääntymiskyky voisi millään olla kenenkään muun asia kuin mun itseni. Mitä sekään kenellekään kuuluu kertovatko parisuhteessa olevat ihmiset näitä toisilleen. Käsittämätöntä kontrollointia ja itsemääräämisoikeuden loukkausta. Eihän tämä voi enää nykyaikana olla tottakaan...

Lain mukaan asia kyllä kuuluu myös sille puolisolle, ja hoitohenkilöstön on toimittava lain mukaan, ihan ymmärrettävistä syistä.

Vierailija
1600/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki USAaa koskevat keskustelut ovat niin taynna vaarinkasityksia ja aitoa tietamattomyytta etta en tieda mista aloittaisi.

Niin, kellään muullahan ei voi olla omakohtaista kokemusta tai tietoa asiasta, vain sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi