Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hassuimmat/noloimmat unohduksenne ja mokanne

Vierailija
18.04.2006 |

itselläni monet nolot tilanteet juontavat roskapusseihin. Olen mm, kävelyttänyt roskapussia kotoa töihin koko matkan, vaivihkaa sitten töihin tullessa olen yrittänyt ujuttaa sen muilta näkemättä roskikseen.

Lähtenyt rattaiden kanssa ulos ja laittanut roskapussin rattaiden alas ja huomannut kaupassa lemun johdosta sen olevan edelleen siellä.

Laiskana ihmisenä olen vienyt pari roskapussia autoon tarkoituksena samantien heittää ne roskiin, treffit sovittuna, minä hakemassa miestä.. ja kas kummaa. Ystäväni roskapussi haisemassa autossa.

OLen lähtenyt myös lenkille tyhjien rattaiden kanssa, kuvitellen väsyneenä lapsen olleen mukana.

Tarhasta olen muutamaan otteeseen lähtenyt siniset pussit jalassa ja huomannut asian vasta kotona

Tässä jotakin, minullakun näitä riittäisi...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kortilla. Myyjä sitten antoi sen kuitin allekirjoitettavaksi. Tuijotin myyjää kuin lehmä uutta veräjää enkä tehnyt mitään. En kertakaikkiaan tajunnut mitä minun pitäisi tehdä sille lapulle. Myyjä katsoi hetken ja sanoi sitten ' kirjoittaisitko nimesi siihen' . Minäpä kirjoitin kiltisti, otin pizzat ja häivyin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän