Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.

28.02.2018 |

Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meikätyttö naukkailee keskiolutta pitkin päivää niin kyllä minä silti aina välillä kuljen tiskirätin kanssa ympäri huushollia.

Ei kai kellään ole mitään nokan naputtamista viikko-ohjelmaani?

Niin pyyhin siis aina välillä pölyjä tiskirätillä, vaikka naukkailenkin.

Vierailija
22/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä tätä kysymystä joskus klo: 21 aikaan. Päivä alussa vasta monella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9. Söin aamupalaa ja aloin valmistaa ruokaa töihin evääksi ja muulle perheelle illaksi. Kävin suihkussa ja meikkasin. Kohta lähden töihin.

Vierailija
24/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään, inhoan ylikaiken iltavuoroja kun aamusta en saa mitään tehtyä.

Vierailija
25/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta klo 10. Käytin koiran aamulenkillä ja ruokin sen. Söin aamupalaa ja tiskasin tiskit jotka olivat lojuneet jo pari päivää altaassa. Muuten en ole saanut mitään aikaiseksi. Tunnin päästä lähden omiin lajitreeneihin, sitä ennen varmaan käytän vielä koiran uudestaan pikaisesti jotta se voi sitten jäädä rauhassa kotiin.

Vierailija
26/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meikätyttö naukkailee keskiolutta pitkin päivää niin kyllä minä silti aina välillä kuljen tiskirätin kanssa ympäri huushollia.

Ei kai kellään ole mitään nokan naputtamista viikko-ohjelmaani?

Niin pyyhin siis aina välillä pölyjä tiskirätillä, vaikka naukkailenkin.

Mulle punkku on oikeaa energiajuomaa. Teen ihan hulluna hommia sen avulla. Tarttis varmaan korkata.

Vierailija
27/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vajaa neliviikkoista vauvaamme olen hoitanut ja siinä sivussa laittanut pyykkejä, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen, tehnyt ruokaa, lämmittänyt takan. Kunhan mies tulee töistä kaupan kautta kotiin niin ajattelin tehdä siemennäkkileipää sekä pakastettavaksi ison satsin ainakin lihapullia, -pihvejä ja sämpylöitä. Nyt vauva nukkuu, niin olen tietokoneen ääressä siihen asti kunnes vauva herää syömään. Kun vauva taas nukkuu, aion järjestellä tavaroita paikoilleen ja laittaa vessan kaakelien saumoihin uudet silikonit vielä tänään mikäli ehdin.

Vierailija
28/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6:45 kuumeeseen. Hoitelin aamulla kouluhommia, söin puoli lautasellista puuroa ja nyt iltapäivän olen yrittänyt lepäillä ja etsiä kesätöitä. Kohta hoidan pari puhelua.

Vierailija
29/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vajaa neliviikkoista vauvaamme olen hoitanut ja siinä sivussa laittanut pyykkejä, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen, tehnyt ruokaa, lämmittänyt takan. Kunhan mies tulee töistä kaupan kautta kotiin niin ajattelin tehdä siemennäkkileipää sekä pakastettavaksi ison satsin ainakin lihapullia, -pihvejä ja sämpylöitä. Nyt vauva nukkuu, niin olen tietokoneen ääressä siihen asti kunnes vauva herää syömään. Kun vauva taas nukkuu, aion järjestellä tavaroita paikoilleen ja laittaa vessan kaakelien saumoihin uudet silikonit vielä tänään mikäli ehdin.

Tämä kiinnostaa! Miten noin arkipäiväisen puolihuolimattomasti laitetaan kaakelien saumoihin uudet silikonit?! Onko helppoa? Meillä nimittäin pitäisi myös, olen siinä luulossa, että ammattimiehen hommia tai muuten työlästä.

Vierailija
30/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Nukuin päiväunet. Se oli erityisen tärkeää, koska oli univelkaa.

Vierailija
31/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
32/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9.30 ja join heti aamukahvin. Tein etätöitä tietokoneella klo 10-15, välissä söin pikaisen lounaan noin klo 13. Kävin postissa. Tiskasin. Nyt venyttelen ja roikun samalla täällä. Pian jatkan vielä varmaan töitä. Illalla salille.

Vierailija
33/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 6.30 mutta torkutin vähän. Pesut, aamupala, koiran kanssa lenkki, töihin 8.

Töissä tein hommia melko reippaasti mutta en kuitenkaan päässyt ihan rasittumaan, että en nyt niin reippaasti kuitenkaan tehnyt. Opastin lisäksi työharjoittelijaa ja opetin hänelle uuden tehtävän. Kun aika oli täysi niin lähdin Postin kautta kotiin, hain paketin joka saapui jo pari päivää sitten.

Siinä ne. Ei varsinaisia sankaritekoja. Vielä pitäis käydä koiran kanssa ulkona x 2, tiskata, pyykätä. Syödä. Suihku. Iltatee. Kauppa jääköön huomiseksi.

Vierailija
34/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljon ole saanut tänään aikaiseksi. Heräsin 8:30, tein ja söin aamiaisen yhdessä mieheni kanssa,

Sen jälkeen olin koneella ja tilailin lentolippuja, lentoaseman parkkeja ja yhden vuokra-auton. Kulutin tuhottoman paljon aikaa suunnitellessani uuden talomme sisustusta ja etsiessäni sinne sopivaa netissä olevien kuvien perusteella. Pitänee matkustaa Müncheniin katsomaan paikan päälle erääseen showroomiin ennen päätöksiä.

Seuraavaksi tein tunnin intervallitreenin soutulaitteella ja eripainoisilla kahvakuulilla. Sitten erittäin myöhäinen lounas ja kahvi, jonka päätteeksi näpyttelen tällä palstalla.

Nyt suihkuun.

Illalla syömme myöhäisen illallisen mieheni tultua. Ulos en nenääni ole tänään laittanut, liian kylmää minulle.

Vierailija
35/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupasta ostamassa puoli kiloa voita.

Vierailija
36/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin taas kerran hermoni siskoni kaksinaamaisuuteen ja moneen suuntaan valehteluun sekä omalta väeltään varastamiseen.

Vierailija
37/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, pesin hampaat, keitin kahvit, käytin koiran, tein töitä pari tuntia, join lisää kahvia ja pesin jääkaapin.

Suunnittelin millaisen kakun leivon loppuviikosta (harrastan leipomista). Poltin paukut, kävin salilla, söin.

Katselin Netflixiä pari tuntia ruokin koiran. Odottelen lisää hatsia. Sillä aikaa vois pestä lattiat.

Vierailija
38/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousin ylös sängystä. masennus on perseestä.

Vierailija
39/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaamassa satunnaista hoitoani. Kävin siis juttelemassa kivan naisen kanssa niitä näitä. Puheeni takelteli jatkuvasti kun en voinut olla ihailematta hänen eksoottisen värisiä hiuksiaan. Olen lumoutunut hänen olemuksestaan (HUOM! ei tarkoita pelkästään ulkonäköä. Se on se juttu, mikä tulee iän myötä.)

Hyvää viikon jatkoa sinulle ihanainen!

En malta odottaa ensi kertaa:)

Vierailija
40/152 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 heräsin. Kahvit juotu ja röökit poltettu. Kaverin kans chatailtu fb:ssä. Hieman pelannut farming simulator 2017. Kelan sivuilla käyny viestin lukemessa. Nyt löhöön sohvalla kissan vieres, just söin porkkanan aamupalaksi. Vois imuroida kämpän kuhan sais inspiraation ja energiaa ensin. Borssikeitonki vois lämittää jossai vaihees. En menny kouluun tänään koska atooppinen ihottuma oireilee pahasti. Pakkanen kuivattaa ihoa ja kutisee 🤨

Voi sinua. Niin minullakin atooppinen iho on pakkasella kovilla, mutta jätä hyvä ihminen tuo tupakka pois, se kuivattaa ihoa vielä lisää. Samoin porkkana on minulle paha, oletko varma, että se sopii sinulle? Rasvaa Canodermilla aina kun ihosi kastuu, ja pahimpiin paikkoihin Ceridal lipogeeliä, niin pääset kouluun. (Minulle ei muuten kissakaan sovi. On vaarana sinullakin, että atopia kehittyy astmaksi, kun on noin paljon ulkoisia ärsykkeitä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi