Brother Xmas myöntää rasistiset viestit - miksi ei tuomita?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ottaa liikaa itsetunnolle myöntää langenneensa huijariin. Jos muistetaan wincapitat ym. niin jotkut viimeiseen asti olivat sitä mieltä ettei heitä ole huijattu, vaikka kaikki todisteet jo oli.
Minä en ole laittanut bc:lle senttiäkään, mutta kiinnostaisi tietää, mitä todisteita tässä nyt sitten on. Eilen kuulin jonkun haastattelun jossa sanottiin, että kaikki kuitit on tallella ja kaikki voidaan näyttää. Onko sieltä nyt löytynyt jo jotain?
Se on just sitä puhetta, jolla saadaan lampaat pysymään hiljaa ja uskossa. Ainoa, mikä tällaisilta tuossa asemassa olevilta "hyväntekijöiltä" tulee ottaa vastaa on todistavat teot, ei PUHEET. Toki nyt odotellaan niin todisteita.
t.kristallikissaNo niin. Mutta nythän nimenomaan ollaan tuomitsemassa niiden puheiden perusteella eikä teoista ole mitään tietoa. :D Odotellaan nyt ja vaahdotaan vasta sitten.
Hesarin mukaan ovat seuranneet juttua viime kesältä alkaen. Sieltä asti ovat siis odotelleet, että Koponen kykenisi katkomaan huhuilta ja epäilyksiltä siivet. Se anta uskoa, ettei Koponen voi sitä tehdä narahtamatta.
Ovat siis odotelleet että tälle kohujutulle tulee tarvetta.
Mutta uutisoivat etusivullaan aiheen jonka haluvat pimittää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehiläinen ei tee enää yhteistyötä BC kanssa.
Syy taloudelliset epäselvyydet ja eettinen asia kielenkäyttöön johon nolla toleranssi.Heillä ei ole ollut mitään sopimuksia eli pääsevät heti irti.
Hyvä !Missä tämä lukee virallisesti? Jos totta, niin ainoa oikea ja täysin välttämätön ratkaisu Mehiläisen kannalta.
Muistaakseni luin Iltalehdestä tänä aamuna.
Ei tuomita,koska ei ole tummaihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaakin olla se hesarin alkuperäinen syy mustamaalata veli joulu ja nostaa se tikun nokkaan. Edustaa eri poliittista kantaa kun hesarin unemahöttö, tai ehkä sen olisi pitänyt avustaa mat.ja suomalaisten sijaan enemmän. Jos veli joulu olisi monikulttuurisuuden puolesta puhuja olisi täysin eri ääni kellossa.
Onhan HS kirjoittanut siitä Syyrian lelumiehestäkin. Rami kuka seolikaan?
Kirjoitti toki aikoinaan, nyt onkin sitten ollut hiljaisempaa kun syytteitä tuli ovista ja ikkunoista tälle "hyväntekijälle".
Niin, nosti julkiseen keskusteluun, se on se median roolikin.
Ja kun tämä nosto kusikin omille nilkoille niin uutisointi loppui justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi tuomita? Huonosta huumorista? Eiköhän se suurin tuomio tule siitä, kun rahavirta loppuu ja yhdistys kuopataan.
Ei ole huuomori.
Pistän keräyksen pystyyn mutta mielummin kerään itselleni kuin kehareille.
Varmaan sinä annat ensimmäiset eurot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat suoltavat tässä ja muissakin ketjussa itse herjauksia ja törkeää kielenkäyttöä,
mutta kaksi sanaa riittää sitten toisen tuomitsemiseen.
Olette tekopyhiä vouhottajia.
Ohiksena, Mehiläinen on veroparatiisiyhtiö
Av:n mammat tuskin keräävät hyväntahtoisilta kansalaisilta rahaa samalla kun suoltavat mainitsemiasi herjauksia! Huomaatko eron?
On tekopyhää tuomita toista pahoista puheista kun itse ette ole sen parempia.
-----
Oletko sinäkin ammattisi edustaja 24/7/365 ja sinulla ei ole omaa siviiliminää ja yksityiselämää?
------
Osa viesteistä on myös ajalta ennen toimintaa.
-----
On aivan käsittämätöntä että olkiukkoilette asiassa kuin asiassa ja teille pitää kaikki vääntää rautalangasta, eikä sittenkään mene perille.
Kovaksi on kyllä mennyt maailma ja sen arvot! Jokainen väärä sanavalinta otetaan nykyään henkilökohtaisena loukkauksena. Anteeksi ei voi antaa enää yhtään mitään. Tuskimpa BC itsekään ylpeä on viesteistään. Kuka täällä on elänyt virheettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaakin olla se hesarin alkuperäinen syy mustamaalata veli joulu ja nostaa se tikun nokkaan. Edustaa eri poliittista kantaa kun hesarin unemahöttö, tai ehkä sen olisi pitänyt avustaa mat.ja suomalaisten sijaan enemmän. Jos veli joulu olisi monikulttuurisuuden puolesta puhuja olisi täysin eri ääni kellossa.
Onhan HS kirjoittanut siitä Syyrian lelumiehestäkin. Rami kuka seolikaan?
Kirjoitti toki aikoinaan, nyt onkin sitten ollut hiljaisempaa kun syytteitä tuli ovista ja ikkunoista tälle "hyväntekijälle".
Niin, nosti julkiseen keskusteluun, se on se median roolikin.
Ja kun tämä nosto kusikin omille nilkoille niin uutisointi loppui justiinsa.
Journalistin ohjeiden mukaan tapaus pitää seurata lopuun. Eivätkö siis uutisoineet enää rikosepäilystä?
Merkittävä osa tätä MV-lehteä lukevaa WT-sankaria puolustelevasta porukasta on itse samaa kastia. Kuinkas ollakaan, se on ihan okei, että MV-lehti ottaa esille ties mitä juttuja ja harrastaa milloin kenenkin tuomitsemista ja mustamaalaamista sitoutumatta edes Journalismin ohjeisiin.
Se on ihan ok, myös Ari Koposen mielestä, kun näitä MV:n tuotoksia lukee ja kommentoi. Ei mitään ristiriitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat suoltavat tässä ja muissakin ketjussa itse herjauksia ja törkeää kielenkäyttöä,
mutta kaksi sanaa riittää sitten toisen tuomitsemiseen.
Olette tekopyhiä vouhottajia.
Ohiksena, Mehiläinen on veroparatiisiyhtiö
Av:n mammat tuskin keräävät hyväntahtoisilta kansalaisilta rahaa samalla kun suoltavat mainitsemiasi herjauksia! Huomaatko eron?
On tekopyhää tuomita toista pahoista puheista kun itse ette ole sen parempia.
-----
Oletko sinäkin ammattisi edustaja 24/7/365 ja sinulla ei ole omaa siviiliminää ja yksityiselämää?
------
Osa viesteistä on myös ajalta ennen toimintaa.
-----
On aivan käsittämätöntä että olkiukkoilette asiassa kuin asiassa ja teille pitää kaikki vääntää rautalangasta, eikä sittenkään mene perille.
Itse asiassa. Yrityksemme some-ohjeen mukaan edustan työnantajaani myös siviilipostauksissa. 24/7
No voi paskan paska!!! Meistä ihan jokainen joutuisi tuomiolle jos alettaisiin sitä kaappia koluamaan. Jokainen on elämässään sortunut jonkin sortin paskanpuhumiseen, joka voidaan määritellä kunnianloukkaukseksi.
Jos joku muuta väittää, niin kaksoismoralismia on kehissä.
Minä voin suoraan tunnustaa, että anoppi on hirviä ja pomo on perseestä. Ja välillä kun korpeaa oikein kunnolla, niin en sanoja kyllä säästele.
t. BITCH
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä osa tätä MV-lehteä lukevaa WT-sankaria puolustelevasta porukasta on itse samaa kastia. Kuinkas ollakaan, se on ihan okei, että MV-lehti ottaa esille ties mitä juttuja ja harrastaa milloin kenenkin tuomitsemista ja mustamaalaamista sitoutumatta edes Journalismin ohjeisiin.
Se on ihan ok, myös Ari Koposen mielestä, kun näitä MV:n tuotoksia lukee ja kommentoi. Ei mitään ristiriitaa.
Kirjoittaja korjaa typon -> vahingossa tuli kirjoitettua Journalismin ohjeet, toki kyse Journalistin ohjeista.
Vierailija kirjoitti:
No voi paskan paska!!! Meistä ihan jokainen joutuisi tuomiolle jos alettaisiin sitä kaappia koluamaan. Jokainen on elämässään sortunut jonkin sortin paskanpuhumiseen, joka voidaan määritellä kunnianloukkaukseksi.
Minä voin suoraan tunnustaa, että anoppi on hirviä ja pomo on perseestä. Ja välillä kun korpeaa oikein kunnolla, niin en sanoja kyllä säästele.
t. BITCH
Kyllä. Mutta se onkin eri asia kuin todeta ilman tunnekuohua, että itelle tässä massia kerätään, eikä separeille. Se on suunnitelmallista/laskelmoitua ja antaa toiminnasta ja sen motiiveista ratkaisevasti erilaisen kuvan vs. se, mitä ulospäin uskotellaan. Eri asia on se, jos on tunteet pinnassa ja haukkuu pomoa tms.
Vierailija kirjoitti:
t. BITCH
Et varmaankaan kuitenkaan ole kerännyt rahaa hyväntekeväisyyteen vedoten kuten tämä kyseinen sankari.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä av-mamma-argumentointia käydä leimaamaan muita keskustelijoita, kun ei itse aiheesta osaa mitään järkevää sanoa. Ad hominem on vahva sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. BITCH
Kyllä. Mutta se onkin eri asia kuin todeta ilman tunnekuohua, että itelle tässä massia kerätään, eikä separeille. Se on suunnitelmallista/laskelmoitua ja antaa toiminnasta ja sen motiiveista ratkaisevasti erilaisen kuvan vs. se, mitä ulospäin uskotellaan. Eri asia on se, jos on tunteet pinnassa ja haukkuu pomoa tms.
No jos sulla todella on antaa näyttöä siitä, että rahoja on käytetty väärin, niin ole hyvä ja esitä todisteet. Muuten tuolle vouhottamiselle ei ole järjellisiä perusteita.
Herätkää! Tämähän on jo kuin DDR! Yksi katkeran naisen juoruama sana voi tuhota ihmisen hyvän työn.
Rasisti tai nimittelijä.
Se tässä mättää eniten että haluaa kerätä itselleen rahaa ja se on sama kun haluan varastaa muiden rahat.
Ja yllättäen alkaa keräämään rahaa.
Itse uskon että HS on hyvinkin varma.
Eipä ole sanonut että haastaa HS käräjille.
Saamme olla kiitollisia että asia paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosina yhä useampi on saanut karvaasti tuta mitä some pahimmillaan on. Ei kannata ollenkaan liittyä noihin viestittelypalveluihin.
Ei se somen vika ole, vaan sen ansio, että jäi kirjallisia todisteita :D
t.kristallikissaMikset sä muuten kirjoita näitä omalla nimellä?
En ole niin tyhmä, kuin tää Ari Koponen :) Enkä viilaa keitään linssiin ansaitakseni itse.
t.kristallikissa
Älähän vauhkoa, kristallikissa, mitään virallista ei vielä ole julkaistu. Huonoa ulosantia ollut, mutta siitä ei voi koko toimintaa naulata.
Torstaiksi luvassa tilitoimiston läpikäymää aineistoa.
Sylettää tää somemaailma, toivottavasti kaatuu joku päivä. Oikeutta käydään näppäimistön takaa.
Tekiköhän HS tämän tahallaan; sumuverho tiedustelucaseen. Näyttää HS saavan näpeilleen.
Ymmärsit oikein. Mitä luulet siitä tapahtuvan? XD