Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 viikon nutrikuuri alkaa nyt

Vierailija
26.02.2018 |

Itselleni lähinnä kirjoittelen muistiin tänne kun on mukava seurata omaa etenemistä ja toisaalta löysin vanhoja nutriketjuja aaveelta jostain vuodelta 2010 ja 2012 jotka saivat hyvän fiiliksen päälle joten haluan tarjota oman etenemisen tänne, joko hyvän tai huonon. ;)

Juu-u: hidas laihtuminen on aina fiksumpaa ja olenkin saanut jo pois 5kg sillä tavalla, ihan vaan tarkemmin katsomalla mitä syön ja kuinka paljon, nyt kuitenkin kaipaan vähän nopeampaa spurttia tähän väliin ja sitä että ei tarvitse laskea ja punnita/arvioida jokaista raaka-ainetta vaan voi hetken vaan aivottomasti syödä pusseja. Minulla ongelma on ollut annoskoot ja huvikseen suolaisella herkuttelu.

Koska kiloja on jo lähtenyt pois en usko että tässä tulee mitään hervotonta tippumista painossa kun ne perusturvotukset ovat jo varmasti lähteneet. Varsinaista tavoitetta ei tälle 3 viikolle ole, kunhan jotain lähtisi. Skeptinen olen koko juttuun mutta katsotaan. Ehkä sellainen kokonaistavoite kesäkuun loppuun olisi että silloin painaisin 63kg eli noin 7kg vähemmän kuin nyt. Mielestäni aika maltillinen tavoite, nyt vaan olisi tarve saada vähän potkua tähän tammikuusta alkaneeseen tsemppiin. Menin silloin takaisin töihin ja totesin, että olen lihonut kotona lapsen kanssa 2 vuotta ollessani 12kg...Koska kilot tulivat 2 vuodessa tuskin ne lähtevät kahdessa kuukaudessa joten hidas vauhti päällä muuten kuin tämän nutrauksen ajan jota kokeilen ihan mielenkiinnosta.

Eli tämän päivän paino ja mitat:

Paino 70,2kg (168cm) eli painoindeksi sellaisen 24,91 (uudella BMI laskukaavalla 24,98 -> laskuri löytyy täältä: https://people.maths.ox.ac.uk/trefethen/bmi_calc.html )
Vyötärö: 71cm
Lantio: 106cm

Painoa päivittelen päivittäin, muita mittoja viikon ja kahden kohdalla sekä lopussa. Syön pelkkiä pirtelöpusseja 5 päivässä.

Tsemppiä kaikille jotka ovat menossa keveämpää kevättä kohti, kuka milläkin tavalla. :)

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea, että joku muukin täällä nutrailee, tsemppiä tosi paljon ap:lle! Älä anna alapeukuttajien masentaa; jokaisen on löydettävä se itselle sopivin laihdutuskeino, ja jos se on sinulle nutraaminen, niin anna mennä vaan hyvillä mielin! Itse olen nyt ollut vastaavanlaisella kuurilla (eri tuotemerkki) reilut pari kuukautta ja painoa on tippunut kivat kolmetoista kiloa. Minulle tämä on sopinut ihan mielettömän hyvin, olo on ollut tosi hyvä, kroppa pienenee ja vanhat rakkaat vaatteet mahtuvat taas päälle. Pari viikkoa sitten kävin lääkärissäkin tsekkauksessa, ja kaikki veriarvot olivat tosi hyvät ja lääkäri oli huippukannustava. Nukun paremmin, en enää kuorsaa, turhat mieliteot ovat muisto vain ja mieli on valoisa ja iloinen. Yllättävänä bonuksena kaikki muukin elämä on tuntunut luiskahtavan parempiin uomiin ja mm. töissä kaikki sujuu tosi kivasti ja joutuisasti. Joudun työn puolesta viikottain tilaisuuksiin, joissa on runsaasti hyvää ruokaa ja juomaa tarjolla, ja alun viiden viikon tehostartin (=täysnutrauksen) jälkeen olen vähän höllentänyt ja syönyt tarjottavia kohtuudella ja jokaisesta suupalasta nautiskellen. Tarkoituksena on pudotella seuraavan kuukauden aikana vielä pari kiloa ja sitten jäädä muutamaksi kuukaudeksi tasaamaan painoa. Heinä-elokuussa aion sitten pudottaa loput 10 kiloa. Kokonaispudotustarpeeni on siis yhteensä 25 kiloa. Minulle tällainen painonpudotus on sopinut hyvin, mutta koska meitä on moneen junaan, niin tietenkään tällainen ei sovi kaikille. Jokainen tehköön tyylillään. Eikä edes ole pakko laihduttaa ;-) Tsemppiä vielä sinulle, ap. ja iloista mieltä! Käy kertomassa kuulumisiasi!

Vierailija
42/80 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vielä: minäkin luin ekojen päivien ja viikkojen aikana noita vanhoja viestiketjuja nutrilett-testiryhmistä ja sain niistä ihan mielettömästi tsemppiä ja potkua omaan aloitukseeni. Oli ihanaa lukea muiden samankaltaisista tuntemuksista, joita itse tunsin ekoina päivinä! Luin samoja viestejä uudelleen ja uudelleen😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 41 viestistäsi, tosi mukava lukea kuulumisiasi 🙂 Ja tosiaan noita vanhoja ketjuja oli kiva lukea, siksi ajattelin itse kirjoittaa myös. Ehkä joku lukee tätä ketjua 5 vuoden kuluttua 🙂

Ap

Vierailija
44/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille 🙂 Onpa kaunis aamu mutta kylmä.

Ensin luvut, sitten fiilikset 🙂

Paino päivä 0 70,2kg

Paino päivä 1 69,7kg eli -500g

Paino päivä 2 69,3kg eli -400g eilisestä

Tärkeintä on kuitenkin että minulla on hyvä olo 🙂 On kiva mennä nukkumaan kun ei ole ähky tai muuten ikävä olo. Usein sivuoireena mainittua ummetusta minulla ei ole, kiva juttu sekin, olen ymmärtänyt että monella tulee nutreista ummetus niin on kiva ettei minulla ole ainakaan vielä tullut 🙂

Jännä asia tapahtui kun kävelin töihin tänään. Kuljen aina Arnolds Doghnuts myyntipisteen ohi (avaa 7:30) ja jo etukäteen valmistauduin haistelemaan taas ihanaa sokerihajua joka sieltä leijailee. Mutta mutta...myyntitiski oli täynnä kivan näköisiä donitseja kuten aina vaan normaalin sokerin tuoksun sijaan haistoinkin vain rasvan 😳 Kitalakeen tarttuvan ei mukavan rasvan. Minne se sokerituoksu hävisi? Oikein koitin löytää sitä mutta se oli kadonnut. Hassua 🙂 Mietin johtuuko se jotenkin nutreista, en tiedä. No, eipä tarvinnut kuolata donitseja.

Mukavaa päivän aloitusta kaikille 🙂 Minä avaan tietokoneen ja rupean tekemään töitä.

Ap

Vierailija
45/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen suhde ruokaan on ollut ennenkin

Jos herkkua on ollut salaatti... Eli syöminen on ollut vajaata

Toinen asia on lapsen kanssa syöminen. Sehän on helppoa. Syö samaa ja samaan aikaan kuin lapsi. Mutta jos on vääristynyt suhde ruokaan, ei syö lapsen kanssa...

Tämä nutraaminen on myös vääristynyttä

Vierailija
46/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ihmetyttänyt aina nämä kommentit: onko teillä nopeaa laihduttamista vastustavilla jotakin sellaista tietoa, joka ei ole julkisesti jaossa..? Miksi nopeasti laihdutetut kilot olisivat jotenkin sellaisia epäkiloja, jotka oikeasti eivät poistukaan, vaan palaavat varmasti? Ja hitaasti ja kärsimyksen kautta laihdutetut kilot jotenkin paremmin laihdutettuja ja pysyvästi poissa? Ei nuraajat ole idiootteja, jotka  kaikki ihan varmasti palaavat vanhoihin mäkkäritapoihinsa. "

Itseasiassa taitaa olla. Mm. Patrik Borg on kirjoittanut blogissaan hyvin aiheesta nälkävelka ja siitä kuinka ihmiset kuvittelevat olevansa se maaginen yksilö joka pystyy vastustamaan vihollista eli tässä tapauksessa nälkää ja sen tautta laihtumaan. Jo tuossa kohtaan on menty metsään sillä on mahdollista laihduttaa terveellisesti, oikein ja pysyvästi tuntematta nälkää.

Sitten on vielä nämä biologiset ja fysiologiset faktat mitkä eivät ole edes mielipide kysymyksiä. Kuten se että on tietty "sisään kirjoitettu" raja kuinka paljon oikeaa rasvaa voi kolmessa viikossa laihtua. Vaikka joisit öljyä pullon suusta niin keho varastoi siitä vain sen verran kuin pystyy, loppu tulee vaikka suoraan suolesta ulos jos niikseen sattuu. Ja siihen ei ihmisen mielipide vaikuta, jos ajatteli lihovansa juomalla öljyä pullollisen. Siinä tulee ihan muut tekijät ensin vastaan niinkuin tulee yleensä silloinkin, kun aletaan Nutriletin tapaiselle kuurile.

Ja sitten vielä yksi pienen pieni jekku - nämä ovat painonpudotus sekä painon hallinta tuotteita. PAINON. ei liika rasvan, ei liika senttien vaan painon.Nutrilett takaa siis ainoastaan, että vaa'an lukema pienenee, ei sitä että sulta poistuisi välttämättä grammaakaan rasvaa.

Ja pieneneehän se, vaikka söisi tavan keittoa viikon.

Fiksu ymmärtää, että kaikki painon nousu ei ole lihomista ja kaikki painon lasku ei ole laihtumista. Siinäpä pähkinä purtavaksi. Ja purkaa myös oikeita pähkinöitä, tekevät hyvää ihmiselle. Jatkakaa.

Tämä kannattaisi lukea ihan ajatuksella, varsinkin niiden, jotka nyt muutaman nutrauspäivän jälkeen hehkuttavat hyvää oloansa.  Nälkävelka on ihan tosiasia eikä sitä pysty voittamaan kukaan, vaikka nyt siltä tuntuisikin ja kuvittelee olevansa elimistön tahtoa voimakkaampi.

Vierailija
47/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAIHTUUPA !!!!!! MUT JOS ALKAA SÖYMÄÄN HULLUNA KAIKKEE NIIN TULEE PYSYVÄSTI EPÄONNISTUMISIA eli sit kato lihoo jos syö liikaa ja övereittäin

Ei kukaan ole kieltänyt, etteikö laihtuisi nutreilla. Mutta ei se mene ihan noin,  että rupeaa hulluna syömään- Niin monet sadat miljoonat ovat ap:n tapaan päättäneet, että sitten rupean syömään oikeasti kevyesti. Ihminen vain on sellainen, että kun  se  nääntymismoodin jälkeen ei pysty kauaa jatkamaan mitään dieettiä. Ei nämä firmat olisi enää olemassa, koska kaikki olisivat jo ihannepainoisia, niin paljon niitä kuureja pidetään.

Nämä kirjoittajat täällä ovat kyllä kokeilleet tuota menetelmää, pässinpäisimmät monta kertaa, vaikka kun se ei toiminut ensi kerralla, niin miksi sitten toisellakaan.

Pahinta on se, että siitä oikeasti voi saada sairauksia, kuten sappikivet, sen jälkeen on yhä vähemmän terveellisiä ruokia, joita voi syödä.

Ap älä pahoita mieltäsi näistä kommenteista, nämä ovat kokeineiden varoituksia ja varmaan on niin, että pitää se oma pää lyödä mäntyyn, eikä välttämättä usko sittenkään, vaan syyttää itseään itsekurin puutteesta, kun ei se tulos ollutkaan pysyvä. vaikka menetelmä se vain on väärä ja ihmisen luontaisen hormonitoiminnan vastainen.

Vierailija
48/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itseeni ota 47 :) Kiitos ystävällisistä sanoistasi :)

Olen lähes koko aikuisikäni eli 20v ajan ollut sen 168cm ja 61kg-63kg. Vain nyt vauvavuuosien aikana repsahti ja en pääse herkuttelusta millään irti. Aivot eivät päästä irti eikä kai kroppakaan. Siksi kokeilen nyt tätä. En laihtuakseni vaan nollatakseni aivot 3 viikon aikana.

Ja juu, hyvin tehty salaatti voi tosiaan olla herkkua kun se kana on oikein hyvin maustettu ja paahdettu rapeaksi uunissa :D Eihän se sitä estä että muita herkkuja löytyy mutta se on ollut sellainen arkipäivän herkullinen päivällinen aikoinaan. :)

Kaunista päivää kaikille toivottaen

Ap :)

Vierailija
49/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä itseeni ota 47 :) Kiitos ystävällisistä sanoistasi :)

Olen lähes koko aikuisikäni eli 20v ajan ollut sen 168cm ja 61kg-63kg. Vain nyt vauvavuuosien aikana repsahti ja en pääse herkuttelusta millään irti. Aivot eivät päästä irti eikä kai kroppakaan. Siksi kokeilen nyt tätä. En laihtuakseni vaan nollatakseni aivot 3 viikon aikana.

Ja juu, hyvin tehty salaatti voi tosiaan olla herkkua kun se kana on oikein hyvin maustettu ja paahdettu rapeaksi uunissa :D Eihän se sitä estä että muita herkkuja löytyy mutta se on ollut sellainen arkipäivän herkullinen päivällinen aikoinaan. :)

Kaunista päivää kaikille toivottaen

Ap :)

Miksi valitset terveydelle haitallisen tavan ja nälkäkuurin?  Et sillä pääse eroon herkuttelusta kuin sen kolmen viikon ajaksi. Sen jälkeen tulee se nälkävelka, jolloin syöt ihan mitä vaan.

Tosi harmillista, ettet näköjään ymmärrä asiaa.

Vierailija
50/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) ei onnistunut muulla tavallakaan, kokeilen nyt näin :)

Kirjoittelen kyllä kuulumisia, niin hyviä kuin huonojakin 3 viikon jälkeen koska haluan muiden oppia siitä miten minulle kävi. Oli se sitten hyvin tai huonosti :)

Mukavaa päivää kaikille toivottaa ap :)

Vierailija
51/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 päivä nutrailua meni hyvin. Tuntui helpolta, illalla jopa pakolla vedin viidennen pussin, oli niin täysi olo. Söin siis vain viisi suklaapirtelöpussia ja join kasan vettä.

Paino päivä 0 (eilen) 70,2kg

Paino päivä 1 (tänä aamuna) 69,7kg eli -500g

Katsotaan miten etenee. Tsemppiä kaikille!

Ap

Tsemppiä!

Olen joskus ollut tuon 3 viikkoa ja tosi hyvin lähti kiloja. Minulla niitä oli n. 20 ylimääräistä. En kuvitellutkaan, että pelkästään nutraillen laihdun kaikki ylimääräiset vaan hain kivan startin ja sehän toimi. Kun sain nopsasti kiloja pois niin siitä alkoi lenkkeily joka on jatkunut rakkaana harrastuksena.

Vierailija
52/80 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri samalla tavalla, että kun olin aloittanut nutrauksen, niin parin päivän jälkeen mikään ennen hyvältä tuoksunut, kuten juuri nuo mainitsemasi donitsit, ei tuoksunut juuri lainkaan houkuttelevalta ja niinpä niitä olikin helppo välttää. Aloitukseni osui juuri joulun alle ja oikein urakalla tuoksuttelin suklaata ja muita herkkuja, mutta niillä ei ollut mitään houkuttelevaa vaikutusta😄. Luulen, että haju- ja makuaistit herkistyvät, sillä maistoin todella hyvin esim. astianpesukoneessa pestyissä astioissa pesuaineen maun. Piti aina huuhtaista kaikki astiat vielä uudemman kerran ennen käyttöä, että pesuainejäämät lähtevät pois. Alkupäivinä suussa oli myös vähän outo, metallinomainen maku ja hengitys haisi asetonille. Se kyllä helpottaa jonkin ajan kuluttua, mutta voi alkuaikoina olla hyvinkin epämiellyttävä ja sosiaalisesti rajoittava juttu. Ja ikävä kyllä se ummetus tulee vasta muutaman päivän kuluttua aloittamisesta, ei vielä ensi päivinä. Laksatiivia sitten vain kehiin, niin hoituu vessahommatkin sujuvasti.

Täytyy kyllä nostaa hattua sinulle ap. jos aiot pelkällä suklaalla vetää kolme viikkoa. Itse käyttämässäni tuotesarjassa on noin kuutisenkymmentä eri makua ja minusta on ihana valita aina fiiliksen mukaan eri makuja. Tykkään myös syödä lounaaksi mieluummin jonkin suolaisen kuin makean annoksen ja iltapäivän välipalaksi tykkään ottaa patukan, kun on helppo ja nopea. Herkkujen kaipuuseen auttaa maustettu kuplavesi tosi hyvin ja jos ihan hirveä tilanne tulee, olen pari kertaa juonut lasillisen light kokista, josta en normaalisti tykkää makeutusaineiden takia. Napsin päivittäin myös muutaman kirsikkatomaatin ja vähän paprikaa ja kurkkua ja joskus myös oliiveja ja pienen palan juustoa. Kertaakaan en ole yli kahden kuukauden aikana sortunut makeisiin herkkuihin, mutta hedelmiä ja marjoja tekisi joskus tosi paljon mieli. Näillä olisi vielä tarkoitus reilut kolme viikkoa mennä ja sitten pidän pienen tasaamispaussin ja keskityn nauttimaan uudesta keventyneestä olemuksestani ja kevään tulosta.

Tsemppiä tuleviin päiviin ap:lle ja muillekin vasta aloittaneille! Päivä päivältä se helpottaa.😊

Vierailija
53/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 52 viestistäsi. :) Ap täällä siis hei.

Paino päivä 0 70,2kg

Paino päivä 1 69,7kg eli -500g

Paino päivä 2 69,3kg eli -400g eilisestä

Paino päivä 3 68,2kg eli -1,1kg eilisestä

Olen kyllä ihmeissäni. Oletin, että koska kaikki extrapöhö on jo aikaisempina viikkoina tässä laihdutettu ennen nutrauksen aloitusta niin en näkisi mitään tällaista isoa painonpudotusta nutreilla. Laihtuminen kun ei ollut se itsetarkoitus vaan herkuista irtipääseminen.  Arnolds donitsit eivät tuoksuneet tänäänkään sokerille vaan pelkälle rasvalle. :o :) Mies söi eilen muutamat sipsit, tuoksutin niitä, nekään eivät tuoksuneet sellaiselta että olisi tehnyt mieli syödä vaan pelkältä rasvalta. Sen sijaan kun mies söi paahdettua ruisleipää aamulla (joka viime vuosina ei ole innostanut minua yhtään) niin nyt se tuoksui maailman parhaalle. Mielenkiintoista. Ainakin juuri nyt on niin, että tervellisen ruoan tuoksu miellyttää mutta epäterveelliset sipsit ja donitsit eivät tuo nenään sellaista tuoksua että niitä tekisi mieli syödä.

Mukavaa kirpeän kylmää päivää kaikille toivottaa ap. :)

Vierailija
54/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap ja muut nutrailijat! Eikös ole ihanaa nähdä, kun vaa´an lukema vain laskee laskemistaan!😊 Itselläni alkaa tänään 11. viikko ja kiloja on tippunut nyt 13,2. Ihan kohtuullinen tahti, reilu kilo viikossa. En ole enää täysnutrauksella, vaan syön siis kohtuudella ja varovaisesti muutakin, tosin en ihan joka päivä. Tuo ap:n ihmettelemä ekojen päivien nopea painonpudotus johtuu siitä, että elimistön glykogeenivarastot ja niihin sitoutunut neste poistuu muutaman ensimmäisen päivän aikana. Rasva ei siis ole vielä palanut mihinkään, mutta pian sekin alkaa, kun ei ole enää noita glykogeenivarastoja polteltaviksi. Vastaavasti nutrauksen loppuessa ja tavalliseen ruokaan siirryttäessä glykogeenivarastot täyttyvät, jolloin paino yleensä nousee pari kiloa. Se ei siis myöskään ole lihomista. Hiilareita kannattaa tuossa vaiheessa erityisesti tarkkailla, koska niiden mukana tulee paljon nestettä.

Yhtä kaikki, kun näkee vaa´an viisarin siirtyvän päivä toisensa jälkeen enemmän ja enemmän vasemmalle, on se motivoivaa, vaikka se olisikin vasta noita glykogeeneja ekoina päivinä. Kohta se rasvakin siellä iloisesti palaa!😄

Ihanaa päivää kaikille! T. Tinksu

Vierailija
55/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi sentään, kuka oikeasti uskoo näihin kuureihin? Kun lukee näitä juttuja niin melkeinpä jokainen kertoo laihtuneensa ensin ja sitten kilot ovat tulleet takaisin. Niin, kyllähän sitä laihtuu kun vetää kalorit alas. Kun sitten palaa normaaleihin syömisiin niin kilot poikineen tulee takasin aivan hetkessä.

Mitenkään itseäni jalustalle nostamatta haluan kertoa että painan 53kg ja syön päivässä n. 2300 kaloria. Olen totuttanut itseni noihin kaloreihin puhtaalla ruualla ja lisäksi urheilen suht paljon. Eikö tämä malli tuntuisi paljon paremmalta kuin jollain pussiruuilla muutaman päivän hääräily, sortuminen mielitekoihin, itsesyytökset ja taas takaisin lähtöruutun?

Vierailija
56/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä sylvi sentään, kuka oikeasti uskoo näihin kuureihin? Kun lukee näitä juttuja niin melkeinpä jokainen kertoo laihtuneensa ensin ja sitten kilot ovat tulleet takaisin. Niin, kyllähän sitä laihtuu kun vetää kalorit alas. Kun sitten palaa normaaleihin syömisiin niin kilot poikineen tulee takasin aivan hetkessä.

Mitenkään itseäni jalustalle nostamatta haluan kertoa että painan 53kg ja syön päivässä n. 2300 kaloria. Olen totuttanut itseni noihin kaloreihin puhtaalla ruualla ja lisäksi urheilen suht paljon. Eikö tämä malli tuntuisi paljon paremmalta kuin jollain pussiruuilla muutaman päivän hääräily, sortuminen mielitekoihin, itsesyytökset ja taas takaisin lähtöruutun?

Totta turiset :)  Mutta eihän noille järkipuhe mene läpi. Antaa hölmöjen yrittää, hihitellään takavasemmalla :)

Vierailija
57/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 54 vastauksesta ja tietenkin myös 55 ja 56 omista viesteistänne. :) On mukava kun tulee kaikenlaisia vastauksia ja mielipiteitä ja todella kivalta kuulostaa tilanteesi 55! :)

54 - kiitos kun kerroit noista glykogeenivarastoista, olikin jo vilaissut mittanauhaa ja todennut että jaaha, jotain ihme nesteenpoistumaa tmv koska senttejä ei ole lähtenyt joten mitään varsinaista laihtumista tämä ei ole ollut. Sen sijaan olen tosi tyytyväinen tuosta että ruisleipä himottaa mutta sipsit/donitsit eivät, sitähän juuri tavoittelin enkä niinkään laihtumista. :) Kuten kai alussa sanoin (toivottavasti ainakin): koska kilot tulivat minulla kahdessa kuukaudessa en oleta että ne lähtisivät pois kahdessa kuukaudessa. Tämä on vain startti joka vie toivottavasti himon sikarasvaisiin ruokiin pois. :)

Mukavaa jatkoa päivään kaikille, huomenna on kaiketi jo hieman lämpimämpää ainakin pk-seudulla,

ap

Vierailija
58/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 54:lle vielä että todella hieno suoritus sinulla. :) Tsemppiä ja käy välillä kertoilemassa mitä kuuluu jos haluat. :)

ap

Vierailija
59/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kai alussa sanoin (toivottavasti ainakin): koska kilot tulivat minulla kahdessa kuukaudessa en oleta että ne lähtisivät pois kahdessa kuukaudessa. Tämä on vain startti joka vie toivottavasti himon sikarasvaisiin ruokiin pois. :)

ap

Äh, minäpä nyt sähellän. :) Kilot tulivat 2 vuodessa joten eivät voi siis lähteä kahdessa kuukaudessa pois. :) Hyvä jos vuodessa niin että pitkäaikaisesti ne myös pysyvät pois. :)

ap

Vierailija
60/80 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokeillut eri laihdutustapoja ja toistaiseksi parhain on ollut tuo hidas laihtuminen sekä ruokavalion korjaaminen. Mutta sen minäkin ymmärrän että eri asiat sopii eri ihmisille. Nutrausta minäkin olin aluilla kokeilemassa, kunnes huomasin että kaikki tuotteet sisälsivät jotakin mikä ei sopinut minulle kuten laktoosia. :D se olisi jo vähän liikaa että joka päivä olisin vatsa kuralla. Ei varmasti tekisi terveydelle hyvää. Nyt minulla on taas tuo laihdutusprojekti tapetilla, mutta ensisijassa haluan vain syödä ja liikkua terveellisesti ja sitten sormet ristissä toivon että siinä ehkä jokin kilokin putoaisi.