Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella ei ole yhtään aluetta missä ei nainen uskaltaisi liikkua yksin yöllä

Vierailija
26.02.2018 |

Tampereelta ei löydy sellaista aluetta, jossa nainen ei uskaltaisi liikkua yksin yöllä. Jos tiedätte tällaisia alueita, joilla naisia ahdistellaan niin kertokaa toki meille muillekin tamperelaisille. Itse en ainakaan ole löytänyt täältä yhtään sellaista aluetta, jossa yleinen turvallisuus olisi jotenkin uhattuna.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesoma? Hervanta? Keskusta? Multisilta?

Vierailija
2/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesoma? Hervanta? Keskusta? Multisilta?

Rauhallista on ollut kaikilla noilla alueilla mitä itse olen liikkunut myöhään illalla hiljaiseen aikaankin. Ennen oli rauhattomampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se Raisa Räsäselle tai sille Tesomalle pari vuotta sitten yöllä kävelytiellä tapetulle miehelle. Niin nekin uskoivat kuten sinä. Kasvavat heinää tällä hetkellä eikä tekijöitä ole edes saatu kiinni.

Vierailija
4/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti kyllä tunteita tämä avaus. Joudun kulkemaan öisin yksin työvuorojen takia. Jos olisi mahdollisuus tehdä vain päivävuoroa, en liikkuisi öisin yksin. En uskaltaisi.

Vierailija
5/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä aika ja väärä paikka vaikuttaa. Kannattaa aina olla varovainen yksin myöhään, naisena. 

Kun kohtaat juuri sen väärän henkilön...

Vierailija
6/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tamperelaisena taksikuskina en nyt ihan suoralta ködeltä allekirjoittaisi aloitusta, mutta en töysin tyrmäisikään.

Tampere ei varmastikaan ole sen vaarallisempi, kuin mikään muukaan Suomen kaupunki. En kuitenkaan ehdoin tahdoin lähtisi Tampereen yöhön yksin hiihtelemään. En tosin tekisi sitä millään muullakaan paikkakunnalla.

Kyllähän Tampereellakin voi joutua raa'ankin väkivallan uhriksi, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Eikä se paikka välttämättä tarvi olla kovin syrjässäkään. Moni varmasti muistaa takavuosilta raiskaustapauksen, jossa nainen raiskattiin aivan ydinkeskustassa asematunnelissa, jossa kulkee jatkuvasti autoja ja jalankulkuakin on paljon. Kuitenkaan tapuksella ei tainnut olla ainuttakaan silminnäkijää.

Vierailija
7/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se Raisa Räsäselle tai sille Tesomalle pari vuotta sitten yöllä kävelytiellä tapetulle miehelle. Niin nekin uskoivat kuten sinä. Kasvavat heinää tällä hetkellä eikä tekijöitä ole edes saatu kiinni.

Petri Salonen oli se mies. Lisäksi lisäisin listaan sen keskellä päivää tapetun kiinalaisnaisen jonka murhaaja myöskin vapaalla.

Vierailija
8/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tampereella kävellä uskaltaa, mutta tietty täällä, niin kuin missään muuallakaan, ei kannata pimeällä mennä sinne jalankulkuväylälle puskien keskelle kauas kadusta.

Sekä Salosen että sen kiinalaisnaisen tappoi joku tuttu - kuten suurimmassa osassa tamperelaisia tappoja. Tällä kertaa sitä kakkiaista ei vaan ole saatu kiinni, kun se ei olekaan deeku.

Vierailija
9/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri Salonen oli se mies. Lisäksi lisäisin listaan sen keskellä päivää tapetun kiinalaisnaisen jonka murhaaja myöskin vapaalla.

Jos jossakin joku tapetaan, niin kuinka kauas ja kuinka pitkäksi aikaa "ei uskalla liikkua yksin" -vaikutus ulottuu?

Tai jos tapetaan nainen, tarkoittaako se, ettei mieskään uskalla liikkua yksin, tai jos tapetaan mies, tarkoittaako se, ettei nainenkaan uskalla liikkua yksin? Miehet nyt kuitenkin enemmän väkivallan uhreiksi joutuvat.

Maaseudullakin on paljon paikkoja, joilla ei uskalla liikkua yksin.

Vierailija
10/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinalainen on kyllä kiinalainen juttu. Pelottavaa, että tapahtui päivällä eikä tekijä ole kiinni.

Vierailija
11/11 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin on ahdisteltu keskustassa, laukontorilla odotin kyytiä kerran ja tultiin ahdistelemaan.

On seurattu keskellä kirkasta päivää kun olin yläasteikäinen ja minulla oli vieläpä kaveri mukana. Jälleen keskustassa Hämeenkadulla.

On tultu koputtelemaan auton ikkunoihin jos olen ollut kuskina. Siis ihan porukoita. Olen ignorannut ja olen aina ovet lukossa valmiina lähtemään ja soittamaan.

Täytän 19 eli ei ole mitään vanhoja aikoja niin sanotusti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme