Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri määritteli minut näköjään ajoissa olevaksi ja siistiksi

Vierailija
25.02.2018 |

Olin kyllä ajoissa, mutta sormikkaissani oli reikä lähes joka sormessa ja takin taskut rikki. Tukkakin vähän hapsotti ja tunsin itseni rähjäiseksi. Tuli kuitenkin hyvä mieli tuosta määritelmästä. En meinannut uskaltaa edes katsoa omakantaan jos siellä olisi ulkonäkökin vielä haukuttu, mutta en kai sitten niin toivoton olekaan. :)

Mitäs muille lääkärit ovat kirjoittaneet olemuksesta?

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan, mutta mullakin oli tuo siististi pukeutuva (vaikka pukeudun persoonallosesti, tärkeintä kai se psykiatrisessa mielessä että näytä sillan alla asuvalta). Itse muistan erityisesti sen että sanoi "vaikuttaa ikäistään nuoremmalta".

Vierailija
2/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävälle psykiatri oli kirjoittanut, että laittautunut vaikka ystäväni ei ollut muuta kuin pessyt tukkansa. Minulle sitten tuli vain tuo siisti vaikka olin yrittänyt laittautua. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuijottaa intensiivisesti". Katsoin ihan normaalisti silmiin puhuessa. Milloinkaan muulloin elämässä en ole saanut tuollaista kommenttia keneltäkään.

Vierailija
4/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuijottaa intensiivisesti". Katsoin ihan normaalisti silmiin puhuessa. Milloinkaan muulloin elämässä en ole saanut tuollaista kommenttia keneltäkään.

:D

Vierailija
5/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Mulle psykiatrit ovat kirjoittaneet aina vain että asiallinen, hyvin kontaktissa ym. Ei ulkonäöstä mitään.

Vierailija
6/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mainitaan totisuus, kerran hymähdin ja sekin oli kirjoitettu. Olen myös kuulemma siisti, vaikka itse joskus mietin että olisi parantamisen varaa.

Vierailija
7/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen, huoliteltu säänmukainen pukeutuminen. Kerronta ajoittain hieman hajanaista, mutta loogista. Realiteeteissa. Mieltää tulleensa työpaikkskiusatuksi entisessä työpaikassaan. Puhuessa katsekontakti.

Onhan näitä. Niin kirjoittajasta kiinni.

Vierailija
8/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa ihan kauheasti kun mun paniikkihäiriödiagnoosin yhteydessä mainitaan myös että työterveyshuollossa on kehotettu laihduttamaan kolesterolin vuoksi. On kyllä tullut muutama kilo vuoden sisällä, mutta kun en ole edes ylipainoinen, enkä ole koskaan ollutkaan. Tuo läskikommentti nyt paistaa sieltä ensimmäisenä. :/

Vierailija
9/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkonäköä kommentoitu. :O "Hyvin väsyneen oloinen, itkuinen" - loistaa kaikissa teksteissä. Nyt aloin epäilemään, että on varmasti ollut valepsykiatri!

Vierailija
10/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkoinen olemus siisti ja iän mukainen."

Vierailija
11/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli vain siisti. Millainen sitä pitäisi olla jos yltäisi tuohon huoliteltuun? Vissiin kaikki karvat tip top ojossa?

Vierailija
12/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se siisteyden raja menee? Mua on sanottu joskus siistiksi, vaikka on tukka takussa ja päällä tyyliin pieruverkkarit ja joku nuhruinen kotihuppari.

Vierailija
13/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pukeutuu mustiin, nytkytteli välillä vasenta polvea". En kyllä mielestäni nytkytellyt. (Ja onko sillä väliä kumpaa jalkaa nytkyttelee...?)

Vierailija
14/264 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedätte, miksi näitä kirjataan? Jopa tuo, vaikuttaako ikäiseltään vai joltain muulta. On niillä hoidon kannalta merkitys, eri kuin se arkimerkitys.

Terveisin aikanaan ”siisti, hyvin hoidettu nuori nainen.”

Vierailija
15/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ekalla istunnolla kirjoitettu ”ikäisensä oloinen”. Jotenkin huvittavaa kun en ollenkaan näe itse itseäni ikäisteni oloisena (26 v), pikemminkin teinin oloisena.

Vierailija
16/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitys näillä on? Minulle kirjoitettiin aikoinaan "puhuu vuolaasti", jäin ihmettelemään...?

Vierailija
17/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tapaamisen jälkeen; potilas kiroilee

Toisen tapaamisen jälkeen; potilas kiroilee edelleen

Vierailija
18/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laittoi, että asiallinen ja vakavailmeinen. Ilmeisesti en sitten ollut siisti, vaikka menin suoraan töistä. :D

Vierailija
19/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkitys näillä on? Minulle kirjoitettiin aikoinaan "puhuu vuolaasti", jäin ihmettelemään...?

Minulla ollut myös tuo.

Vierailija
20/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittu eri psykiatrien toimesta mm. ilmeikäs, siisti ja huoliteltu olemus, persoonallinen pukeutuminen ja perään ”kiistää huumeet” (apua, lol).

Eniten tässä omakantaa selatessa nauratti vuosien takainen merkintä, jossa kerrottiin potilaan eli minun nähneen ”unen, jossa tapetaan ja koira syö”.:DDDDDDDD

Itselläni ei mitään muistikuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi