Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 litraa vettä päivässä 1 kk ajan - naama on kuin kirurgilla ois käyny

Ulla4köt
25.02.2018 |

Että kyllä se vaan
niin on että vesi vanhin
voitehista
Ja ilmainen.

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/588767-nainen-alkoi-juoda-2-l…

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Vierailija
22/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheet siittä ettei ihmiselle olisi vesi tärkeää on syyttä unohtaa. Me olaan 90 prosenttisesti vettä.

Johan se on kumma, ettei uima-altaaseen kadota ja sekoituta siihen muuhun veteen noilla prosenteilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukematta paskoo

Vierailija
24/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tympäännyttä. Mitä lisäätte veteen? Eikö hiilihappo auttaisi?

Vierailija
25/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tympäännytä, vesi on hyvää. En lisää mitään, hiilihapotettu maustamaton vesi maistuu kamalalta.

Vierailija
26/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kolmelitraa vettä, kaksilitraa vihreää teetä ja nelisen desiä tomaattimehua joka päivä. Lisäksi syön joka aamu kolme porkkanaa, mysliä ja tuoreita marjoja. Myöskin jätin soijapavut ja punaisenliha pois ruokavaliosta.

Vierailija
27/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muutokset ovat tuollaisia niin käyn kirurgilla sitten ennemmin.

Vierailija
28/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ees suolaa siihen ettei lähe suolot..

Vierailija
29/88 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh

Vierailija
30/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta hyvä jos edes litraa juo päivän aikana, eihän sitä ehdi jatkuvasti olla nappailemassa.

Mä juon joka aterian yhteydessä (3-4 kertaa päivässä) 5dl vettä. Ei tarvii olla jatkuvasti nappailemassa.

Aterian yhteydessä ei ole hyväksi juoda paljon vettä. Vesi laimentaa vatsahappoja, joka sitten vaikeuttaa ruuansulatusta.

Laihduttajat usein täyttävät vatsansa vedellä ennen ruokailua ymmärtämättä asiaa.

Vierailija
31/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ruokaa pitäisi pureskella niin, että suuhun erittyy sylkeä, jotta erittyy ruokaa pilkkovia entsyymejä. Jos huuhtoo ruokaa alas juomalla tai muuten hotkii, seuraa vaikeuksia.

Vierailija
32/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa ihan eri valotus, vaikeuttaa vertailua. Ennen ja jälkeen-kuvien pitäisi olla standardoituja jotta vertailu onnistuisi.

Vierailija
33/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään SodaStreamillä vissyä. Paljasta vettä en pysty edes kovin paljon kerralla juomaan, elimistö alkaa jotenkin hylkiä sitä. Mutta vissyä menee kerralla helposti puoli litraa, jos on ollut vähän aikaa juomatta. Vissyyn me lisätään mineraalisuolaa, kalsiumjauhetta ja sitruunajauhetta. 

Vierailija
34/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon tuon 2 l vettä päivässä, iltapäivään mennessä, ettei tarvi yöllä rampata vessassa. Niinä päivinä kun hikoilen enemmän, juon tietysti vähän enemmän vettäkin. Kahvia en juo, vihreää teetä ja yrttiteetä pari mukia päivässä. Kasvissyöjä olen ollut 30 v ja vegaani vajaat 10 v. En tupakoi, en käytä alkoholia, en juurikaan käytä sokeria, ruoka on pääosin luomua, en makoile auringossa ja nukun riittävästi. Liekö vaikutusta, mutta ryppyjä ei ole ja on aivan tosiasia, olen 50 v. Tyttäreni kaveri oli arvellut tyttärelleni, että olen 35 v ja miehen työkaverit olivat luulleet, että olen samanikäistä miestäni ainakin 10 v nuorempi. Ulkonäkö on mulle kyllä sivuseikka, mutta siitä olen todella iloinen, että olen terve, hyvinvoiva ja energinen, sitä ei moni ikäiseni enää ole. 

Vierailija
35/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 litraa viinaa päivässä vuosien ajan.

Ja naama on vieläkin ku Brad Pittillä.

Lähikuppiloista baariruusupi llua joka viikonloppu.

Vierailija
36/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä litraa päivässä tulee juotua.

Vierailija
37/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon maitokahvia varmaan 1,5-2 litraa päivässä ja ihan oikeasti ei tule juotua oikein mitään muuta ja se johtuu siitä, että multa puuttuu janon tunne. En muista, koska olisi viimeksi janottanut. Paljonkohan tuohon määrään tarvitsis lisätä vedenjuontia? Jos yritän väkisin juoda vettä pari litraa tuohon päälle niin tuleeko liikaa nesteitä ja suolat huuhtoutuu pois? Vessassa nimittäin saa jo ilman vedenjuontia juosta ihan riittävästi.

Vierailija
38/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten vesi vaalentaa jopa silmienkin väriä... ekassa hädintuskin erottaa iiriksiä.

Kuka tuollaisiin höpöhöpö-juttuihin uskoo?

Vierailija
39/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon maitokahvia varmaan 1,5-2 litraa päivässä ja ihan oikeasti ei tule juotua oikein mitään muuta ja se johtuu siitä, että multa puuttuu janon tunne. En muista, koska olisi viimeksi janottanut. Paljonkohan tuohon määrään tarvitsis lisätä vedenjuontia? Jos yritän väkisin juoda vettä pari litraa tuohon päälle niin tuleeko liikaa nesteitä ja suolat huuhtoutuu pois? Vessassa nimittäin saa jo ilman vedenjuontia juosta ihan riittävästi.

Jos vaikka joisit vettä sen maitokahvin sijaan.

Vierailija
40/88 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ite maksoin monta sataa luomen poistosta kasvoista ja sen olis näköjää saanu pois ihan vaan juomalla enemmän vettä:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi