2 litraa vettä päivässä 1 kk ajan - naama on kuin kirurgilla ois käyny
Että kyllä se vaan
niin on että vesi vanhin
voitehista
Ja ilmainen.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/588767-nainen-alkoi-juoda-2-l…
Kommentit (88)
Tottahan tuo on että liian vähän tulloo juotua. Mutta mikä ois teidän mielestä oikea hyvä määrä? Jotkut juo viisi litraa ja mun rakko ei ainakaan kestä.
Muutos tulee siinä tapauksessa, jos vettä juo liian vähän.
Jumankauta hyvä jos edes litraa juo päivän aikana, eihän sitä ehdi jatkuvasti olla nappailemassa.
voisin muuten juoda mutta mä en aina jaksa juosta kusella
i vakuta naamaan mutta mnuaiset on kovilla turhasta juomis3sta
Luin juuri jostain tutkimuksesta, jonka aihe oli totta ja tarua veden juomisesta. Asiantuntijan mukaan 1,5l nestettä riittää. Ihon kuntoon ei veden juomisesta ole mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on että liian vähän tulloo juotua. Mutta mikä ois teidän mielestä oikea hyvä määrä? Jotkut juo viisi litraa ja mun rakko ei ainakaan kestä.
5 litraa on liikaa, eikä tuota 2 litraakaan suositella kuin paljon liikkuville, vti:tä usein saaville ja virtsatiekiviin taipuvaisille.
Ei ainakaan nuo kuvat olleet vertailukelpoisia.
Tottakai on sileä, turvottahan se vesikin:) Siihenhän se perustuu
Mä juon vain janooni, n 3-4 dl päivässä. Iho on sileä ja rypytön vielä näin 50+ ikäisenä:D
Ehheheh ihon kuntoon ei ole vaikutusta? Nyt kyllä päästin naurupierun.
Missä vesi on ilmaista?? Ei ainakaan hanavesi kenenkään kotona
Munuaiset ei tykkää liiasta veden litkimisestä. Litra päivässä riittää.
Ei mikään ylenpalttinen veden juominen ole hyväksi terveydelle.
Mulla oli jaksamisongelmia syksyllä ja mahakin vähän sekaisin koko ajan. Sitä tutkittiin ja lopulta kokeet teki selväksi, että olen kuivunut. Join 1,5 litraa per päivä, mutta lisäsin vettä lähes litran ja alkoipa akka taas kulkemaan paremmin ja maha ongelmat hävis.
Eli mulla kulkee juomapullo kokoajan matkassa mukana. Sillai on hyvä laskea, että tulee tarpeeksi nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta hyvä jos edes litraa juo päivän aikana, eihän sitä ehdi jatkuvasti olla nappailemassa.
Mä juon joka aterian yhteydessä (3-4 kertaa päivässä) 5dl vettä. Ei tarvii olla jatkuvasti nappailemassa.
Onko suomalainen nainen niin laiska ja saamaton että pari litraa vettä päivässä tuottaa hankaluuksia? Lienee turha sanoa ettei taida kuntosalikaan näille maistua.
Puheet siittä ettei ihmiselle olisi vesi tärkeää on syyttä unohtaa. Me olaan 90 prosenttisesti vettä.
Kuis paljon itte juot? Mä 2 desiä päivässä. Ehkä.