Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea Ninja Sarazalo

Vierailija
18.04.2006 |

hieno biisi, hieno ihminen, todellinen menestyjä, nyt kannattaa ostaa Ninjan levy ja edesauttaa hänen laskevaa uraansa tekemällä elämänsä huonoin kauppa. parempi olisi antaa rahansa esim marketin keräyslippaaseen ja hyräillä mielessään " ukko-nooa" . niidenkin tuoma musiikillinen ja kuluttamiseen liittyvä nautinto voittaa Ninja Sarazalon uutukaiseen tuhlatun rahan! Eläköön Ninja Sarasalo, eläköön musiikki.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi