Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa kun miehelle ei kelpaa mikään?

Vierailija
24.02.2018 |

Tai minä kelpaan sellaisena kuin olen, mutta melkein mikään ruoka ei kelpaa, mikään leffa ei kelpaa, normaali juoma ei kelpaa, melkein mikään auto, mikään asunto, mitkään huonekalut, mikään harrastus jne ei kelpaa. Tämä rassaa elämääni aika pahasti, kun mikään ei kelpaa. Sitten kun pyydän sanomaan, että mikä kelpaisi, vaikkapa mitä ruokaa haluaisi tai mihin leffaan haluaisi (jos minun ehdotukset ei kelpaa), niin ei suostu ehdottamaan itse mitään. Ollaan v*ttu sitten kokonaan ilman jos minun ehdotukset ei mitkään kelpaa etkä itse ehdota ikinä yhtään mitään, istutaan vaan kuusen alla nälissään ja palellaan eikä ikinä mennä leffaan.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vttu äijä ruotuun! Sinäkö nämä kaikki teet hänen puolestaan? Olet narsistin orjaksi joutunut.

Vierailija
22/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti alkoi keittämään tuo pyykkikonejuttu.! Minä vastaisin joka narinaan, että vaihtoehdot on pesemättömät vaatteet tai joku kone. Syö tätä tai käy kaupassa ja tekee omat sapuskat. Negaan kommentointiin vastaisin ihan joka kerta, "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään". Tosin en varmaan olisi kauaa yhdessä tuollaisen kumppanin kanssa.

Tuon pyykkikoneen suhteen olen antanut ajan kulua, koska haluan nähdä mitä lopulta tapahtuu. Minä en kärsi käsin pesemisestä yhtä paljon kuin hän. En siis pese käsin nyt kuin omani, mies joutuu pesemään omansa itse käsin, kun ei ole kelpuuttanut ainuttakaan pyykkikonetta. Ja rahasta se ei ole kiinni. Haluan nähdä, koska joku kone kelpaa. Nyt se kiukuttelee itsekseen kun pyykkää käsin paitojaan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa torista saa parillakympillä pesukoneita, senkus ostat.

Vierailija
24/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vttu äijä ruotuun! Sinäkö nämä kaikki teet hänen puolestaan? Olet narsistin orjaksi joutunut.

Ai mitkä teen hänen puolestaan? En tee. Menen yksin leffaan jos hän ei lähde. En pese hänen pyykkejään. En laita muuta ruokaa kuin sitä mitä nyt satun laittamaan jne. Ap.

Vierailija
25/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti alkoi keittämään tuo pyykkikonejuttu.! Minä vastaisin joka narinaan, että vaihtoehdot on pesemättömät vaatteet tai joku kone. Syö tätä tai käy kaupassa ja tekee omat sapuskat. Negaan kommentointiin vastaisin ihan joka kerta, "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään". Tosin en varmaan olisi kauaa yhdessä tuollaisen kumppanin kanssa.

No näinhän minä teenkin. Sanon vain että "no tänään on tätä ruokaa, syö tai ole nälässä". Joko hän syö ja sanoo että on pahaa (ei ole oikeasti) tai sitten mököttää vieressä nälkäänsä. Kerran nappasin hänen kädestä hänen lautasen, kun sanoi että on pahaa, ja kaadoin ruoan lautaselta suoraan roskiin ja sanoin, että "ei kannata syödä jos ei tykkää". Sekään ei kelvannut, koska oli kuulemma kamala nälkä ja olisi sen syönyt. Ap.

Nyt jätät tollasen kakaran! Millä aikuinen perustelee tuollaisen käytöksen? Mikä muu hänessä voi olla niin ihanaa, että sietää tuollaista?

Vierailija
26/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa torista saa parillakympillä pesukoneita, senkus ostat.

En halua jotain vanhaa, joka sitten hajoaa taas heti. Meillä on hyvin rahaa ostaa uusi. Mutta en aio ostaa sitä yksin. Mies ei tule pääsemään helpolla tästä väittämällä että mikään ei kelpaa. En aio mennä ja ostaa jotain, josta sitten pääsisi nauttimaan helpolla kun on ensin kiukutellut. Odotan, että hänelle joku kelpaa parin kuukauden sisään tai sitten häivyn. Ap.

Vierailija
27/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ,  yrität liikaa.

Vierailija
28/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 ,  yrität liikaa.

Tuleeko sinulle hyvä mieli kun tulet väittämään provoiksi sinulle vieraiden ihmisten hankalia elämäntilanteita? Ap.

Vierailija
29/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko lisätä vielä tuosta negatiivisesta luonteenlaadusta ettei hän kykene näkemään missään mitään hyvää. Edes missikisoja katsoessa hän ei ole tyytyväinen naisten ulkonäköön jne. Välillä mietin tajuaakin hän sitä, että hänellä ei ole itse asiassa juurikaan mahdollista saada jotain missiä kelkkaansa jollei voita lotossa,

Olette kyllä tota löytäneet ihan vertaisenne kaverin.

Vierailija
30/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän minä teenkin. Sanon vain että "no tänään on tätä ruokaa, syö tai ole nälässä". Joko hän syö ja sanoo että on pahaa (ei ole oikeasti) tai sitten mököttää vieressä nälkäänsä. Kerran nappasin hänen kädestä hänen lautasen, kun sanoi että on pahaa, ja kaadoin ruoan lautaselta suoraan roskiin ja sanoin, että "ei kannata syödä jos ei tykkää". Sekään ei kelvannut, koska oli kuulemma kamala nälkä ja olisi sen syönyt. Ap.

Nyt jätät tollasen kakaran! Millä aikuinen perustelee tuollaisen käytöksen? Mikä muu hänessä voi olla niin ihanaa, että sietää tuollaista?

Ei se käytöstään suostu perustelemaan. Sen sijaan se kyllä keksii kyllä paljon perusteluita siihen että miksi joku pyykkikone ei kelpaa, miksi tietty sohva ei kelpaa, miksi joku ruoka ei kelpaa jne. Ap.

Vierailija
31/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin ihmettelen, että miten mies on sinun kanssasi. Kamala akka.

Vierailija
32/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä reagoisit, jos puolisosi haukkuisi sinun vaivalla laittamaan ruokaa pahaksi? Ap.

Vierailija
33/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kimpassa ankeuttajan kanssa. Itsellä löytyy kaveripiiristä. Ihan hauskaa seuraa joskus, mutta välillä menee hermo kun onnistuu imemään innostuksen ja hyvän fiiliksen ihan kaikesta. Negatiivisuus on pidemmän päälle todella raskas ominaisuus ihmisessä.

Ja ap:ko ei ole negatiivinen!? 😀

Vierailija
34/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä reagoisit, jos puolisosi haukkuisi sinun vaivalla laittamaan ruokaa pahaksi? Ap.

Pahoittaisin mieleni enkä enää tekisi hänelle ruokaa.

Vierailija
35/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä niin palaisi käpy tuohon kiukutteluun. Senkin voi jollakin tasolla ymmärtää, että auton tai pesukoneen kanssa odottelee jotain tosi hyvää diiliä ja homma on mennyt miehen päässä jo hieman yli (vähän niin kuin joskus kun ostaa jotain ja pelottaa, että se onkin kohta tarjouksessa). Tietty jos pesukone on jo hajonnut, niin olisi päätöksenteon aika.

Tuo että rissaa ruoan kanssa on kyllä lapsellista. Itse en varmasti suostuisi tekemään sille ruokaa enää ollenkaan. Tehkööt itse niin tulee hyvää. Per*ele.

Vierailija
36/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittaisin mieleni enkä enää tekisi hänelle ruokaa.

Enkä siis sen jälkeen kiukuttelisi palstalla, miten "miehelle ei kelpaa sekään". No kellepä kelpaisi? Tosin, se, ettei ruuanlaittamattomuus miehelle kelpaisi ei itkettäisi mua vähääkään. Itsepä sen tilasi.

Vierailija
37/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen murjottamaan ja hankkisin elämän. Ei puolison tehtävä ole olla mikään palvelija.

Vierailija
38/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä niin palaisi käpy tuohon kiukutteluun. Senkin voi jollakin tasolla ymmärtää, että auton tai pesukoneen kanssa odottelee jotain tosi hyvää diiliä ja homma on mennyt miehen päässä jo hieman yli (vähän niin kuin joskus kun ostaa jotain ja pelottaa, että se onkin kohta tarjouksessa). Tietty jos pesukone on jo hajonnut, niin olisi päätöksenteon aika.

Tuo että rissaa ruoan kanssa on kyllä lapsellista. Itse en varmasti suostuisi tekemään sille ruokaa enää ollenkaan. Tehkööt itse niin tulee hyvää. Per*ele.

Olen sanonut, että tehköön itse niin tulee hyvää. Sekään ei kelpaa, koska ei kuulemma osaa tehdä ruokaa. Ap.

Vierailija
39/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Miten ihmeessä joku viitsii olla kimpassa tuollaisen kanssa.

Vierailija
40/139 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä.

”Kulta, oon huomannu tässä että tuntuu ettei mikään riitä sinulle...”

”Onko kaikki hyvin, oletko masentunut?”

”Tuntuuko siltä että elämä rullaa paikallaan?”

”No mitä SINÄ sitten haluaisit”

”Voisitko joskus kertoa jotain positiivista”

Kommunkoi