Miten saisin mieheni haluamaan eroa?
Kommentit (30)
Riittää, että sinä haluat. Pitäisi riittää.
Kertomalla hänelle että haluat erota jonka jälkeen hän aikuisena ihmisenä pystyy tekemään johtopäätöksen ymmärtää että et halua enään olla naimisissa hänen kanssaan.
Hän varmasti tarvitsee hieman aikaa tämän ilmoituksen jälkeen (olettaen että tämä tuli hänelle yllätyksenä) joten sinun tulisi antaa hänelle 1-2kk aikaa miettiä ja järjestellä asioita. Suosittelen sinun tekevän samoin.
Tämän jälkeen keskustelette rauhallisesti ja aloitatte ero prosessin. Tässä vaiheessa olette jo alkaneet kasvamaan erileen ja saatte hoidettua prosessin toivottavasti asianmukaisesti (kuitenkin ystävällisesti, ei tarvitse olla tahallaan kylmä/ilkeä toisia kohtaan) loppuun.
Meillä on tosi paha kriisi meneillään.
Koko päivän olen vältellyt miestä.
Ongelmana on, ettei mies tue ja auta minua.
Luulen, että ero olisi paras ratkaisu.
Jos oma mies ei tue, niin mitä sillä tekee?
Niin siis paha olo johtuu siitä, että koen mieheni toimivan oman etujeni vastaisesti.
Kuitenkin ajattelen, että perheen sisällä kuuluisi pitää omiensa puolta.
Tämä ei tapahdu meillä.
Ap
Ei kai ole mahdollista, että mies toimii vaimoaan vastaan?
Ap
Olen koko päivän viettänyt yläkerrassa yöllisen riidan jälkeen.
Mies on käynyt kysymässä onko nälkä ja haluanko saunaan.
Ei se ole edes halunnut jutella.
Ap
Miksei mua ymmärretä?
Miksi alapeukut?
Ap
Miksi haluat, että mies ehdottaa eroa. Olet julma. Mieshän on yrittänyt lähestyä. Pallo on sinulla nyt.
Musta tuntuu, että tämä suhde johtaa mun tuhoon.
Olen ehdottanut miehelle eroa, mutta hän ei sitä halua.
Ap.
Järjestät sille uuden naisen. Oma-alotteisesti mies ei yleensä lähde.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tämä suhde johtaa mun tuhoon.
Olen ehdottanut miehelle eroa, mutta hän ei sitä halua.
Ap.
Voit hakea eroa, vaikka mies ei haluaisi erota.
Se ottaa eron, joka haluaa erota. Siis sinä.
Sano että haluat muuttaa sukupuolta. Harkitset munaa haarojesi väliin vakavissasi.
Vierailija kirjoitti:
Sano että haluat muuttaa sukupuolta. Harkitset munaa haarojesi väliin vakavissasi.
Kiitos. Tämä oli ihana
Ap.
Jotenkin tuntuu hyvältä nämä huumorilohkasut, vaikka sieluni itkee.
Tukeeko teidän muiden miehet teitä?l
Hoh hoijaa, miksi sun ukkos pitäisi haluta eroa? Minä hain yksin eroa ex-ukosta, hän itki ja parku ja vannoi rakkauttaan kun ei halunnut erota! Minun mielestä se 20 v kestänyt avioliitto oli vaan loppuun eletty ja ei ollut mitään järkeä jatkaa. Sanoinkin ukolle että nyt on liian myöhäistä alkaa vannomaan rakkautta kun ei sitä ole aiemminkaan liitossa ollut jne ja kaikki läheisyys ja rakkaus oli ajat sitten loppunt. Nykyään kun katsos voi yksinkin hakea eroa, elämme 2000 lukua, jos et sitä tiedä .
Vierailija kirjoitti:
Tukeeko teidän muiden miehet teitä?l
Ei mun ainakaan. Tukee mieluummin vaikka vessan pönttöä.
Eihän hänen tarvitse haluta eroa, riittää että sinä haluat.