Miten saisin mieheni haluamaan eroa?
Kommentit (30)
Alat rajoittamaan häneen elämää kaikilla mahdollisilla tavoilla. Lisäksi vittuilet koko ajan ja käyttäydyt kuin sekopää esim. Rikot lautasia, heität ruoat seinään jne. Revit sen vaatteet heti kun poistuu kotoa vaikka kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että haluat muuttaa sukupuolta. Harkitset munaa haarojesi väliin vakavissasi.
Kiitos. Tämä oli ihana <3
Ap.
Jotenkin tuntuu hyvältä nämä huumorilohkasut, vaikka sieluni itkee.
Haet munaa jalkojesi väliin naapurin isännältä ja kerrot ukollesi mitä teit. Kyllä se siitä.
Homma hoituu tunnissa.
Miten pitkäänmun täytyy tätä jatkaa.?
Vierailija kirjoitti:
Tukeeko teidän muiden miehet teitä?l
Mitä tarkoitat tukemisella? Jatkuvaa kannustamista arkipäivän asioissa, apua kotitöissä, haluat miehen olevan puolellasi, kun haastat riitaa muiden kanssa, taloudellista tukea?
Kysymys on henkisestä,tuesta, jota en saa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juu mä ymmärrän tuota. Mä ja mieheni vaihdettiin molemmat työpaikkaa pari vuotta sitten, mies ensin. Valvoin yökaudet sen kanssa, kun stressasi kilpailukiellosta ja milloin mistäkin. Kuuntelin, yritin tsempata parhaani mukaan. Ja sit kun mulla oli työpaikan vaihto menossa ja hirveä stressi päällä, niin en tosiaan saanut mitään tukea. Maalaili vain piruja seinille, miten kaikki menee päin p... Mietin aika usein että miksi mä edelleen jaksan? Mä teen 90% kotitöistä, ja käyn töissä. Miehelleni siis tarjoan hyvät ruuanlaitto- ja siivouspalvelut, mutta mitähän mä tästä saan... enpä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ole mahdollista, että mies toimii vaimoaan vastaan?
Ap
Mitä tarkoitat? Miten niin sinua "vastaan"? Etkö sinäkin siis toimi häntä "vastaan"? Tarkoittaako tämä että olette erimieltä jostain vai mitä? En ymmärrä.
Keskusteletteko te asioista? Tietääkö miehesi, että et koe saavasi häneltä tukea? Oletko sanonut sen hänelle, kukaan ei ole ajatustenlukija.
Ap:n kaikki p..ska voi johtua miehestä. Et ole passaaja tai panopuu.