Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereiden oudot tavat

Vierailija
24.02.2018 |

Luetellaan tänne työkavereiden outoja tapoja.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihan järkyttynyt yhdestä kollegasta. En olisi ikinä uskonut, että tuommoisia on oikeasti olemassa mutta olen omin korvin kuullut ja tämän nähnyt. Naisihminen puhuu seksielämästään koko porukan kuullen ja kovaan ääneen. Kaikki likaiset yksityiskohdat ja asennot. Oksettavaa oikeasti. Ja minulle tulee tajuton myötähäpeä kun hän puhuu myös esimiehen kuullen näitä. Ei lopeta vaikka monet ovat pyytäneet. Työpaikalla sekä miehiä että naisia.

Puhuuko hän myös persepanoista?

Vierailija
22/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri hakee kahvia ja vetäytyy kyhjöttämään tupakoimaan erääseen koppiin, jossa säilytetään puhtaita haalareita. Vituttaa kun haisevat sitten tupakalle. Ja ei, ns. työnjohtaja ei voi sanoa mitään tuostakaan ja ulkona ei voi tupakoida kun paksukaiselle tulisi kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoo aamukahvilla aina kaiken mitä aikuinen tyttärensä on Facebookissa julkaissut (ja sitä tarinaa sitten riittääkin). Sama laulu uusista postauksista jatkuu ip-tauolla...

Vierailija
24/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse taidan olla oudoimmasta päästä! :D

Samoin, oon pettynyt jos en löydä itseäni tältä listalta

Vierailija
25/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoa vaan helvetin rasittavaa. Ylityöt, se 5 minuuttiakin pitää ottaa samana päivänä pois. Aina on kiire kotiin ja kauhea huokailu ja häsläys jos menee yli, pitää käydä kaupassa/nukkua päiväunet/heittää faija jonnekkin.. Syitä löytyy. En yhtään ihmettele ettei ole miehellä perhettä, ei kukaan jaksa tuollaista tapoihinsa kangistunutta. Jos se voileipä on tehty koko elämä samalla tavalla, se tehdään niin jatkossakin reseptistä viis. Niin ja jos pitää kasvisruokaa maistaa niin aina sama kommentti, pekoni tekisi tästä paremman. Arghh :D

Vierailija
26/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on sisäkenkinä sandaalit ja ilmeisesti on Lenita-uskoinen, sillä ottaa aina sukat pois ennen kuin työntää haisevat lättäjalkansa niihin... :D Yäk. Toivottavasti ei mene paltsuihin tuolla tavoin.

Vierailija
27/69 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilla on sisäkenkinä sandaalit ja ilmeisesti on Lenita-uskoinen, sillä ottaa aina sukat pois ennen kuin työntää haisevat lättäjalkansa niihin... :D Yäk. Toivottavasti ei mene paltsuihin tuolla tavoin.

Tää on jännä juttu että sandaalien kanssa ei muka saisi käyttää sukkia. Sandaalit ovat hyvät työkengät koska jalat eivät hikoa niissä, mutta ei töissä voi olla paljain jaloin.

Vierailija
28/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän erikoinen työkaveri. Äärettömän tarkka rutiineistaan ja tauoistaan, ei jousta juuri missään ja ihan kamalaa jos joskus joutuisi jäämään pidempään töihin, ei edes klo 15 pidempään. Tulee jatkuvasti muiden huoneisiin höpöttelemään ja olettaa että muut viihdyttävät häntä, mutta jos joku menee hänen huoneeseen niin kohtelee aika kalseasti ja tympeästi, aivan kuin hänen huoneeseen ei saisi mennä ja häiritä. 

Vierailija
29/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse taidan olla oudoimmasta päästä! :D

Samoin, oon pettynyt jos en löydä itseäni tältä listalta

Saa kertoa itsekin 😄

Vierailija
30/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuuluuko ihan outoihin työkavereihin, mutta eräs työkaverini jäädessään lomalle alkaa tinkaamaan että pääsisikö viimeisenä työpäivänä jo puolilta päivin pois, kun loma alkaa.

Kaiken huippu oli kun samainen jäi VUODEN vuorotteluvapaalle ja tinkasi silloinkin puolilta päivin lähtöä!

Ja totta kai vuorotteluvapaalta tultuaan oli varannut heti töiden alkupäiviksi lääkäriaikoja yms...

Vierailija
31/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini syö lähes joka päivä valmisruoastaan vain osan ja säästää loput seuraavalle päivälle. Siis lämmittää sen parin desin valmiskeiton ja  syö suoraan purkista. 

Oudointa on, että hänellä on usein 2 eri valmisruokaa mukana ja syö molemmista puolet. 

Jos tietäisin, että haluan syödä vain puolet, ottaisin osan ruoasta lautaselle ja lämmittäisin vain tuon. En söisi enää seuraavana päivänä sitä lämmitettyä ja kuolattua ruokaa.

Vierailija
32/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoo aamukahvilla aina kaiken mitä aikuinen tyttärensä on Facebookissa julkaissut (ja sitä tarinaa sitten riittääkin). Sama laulu uusista postauksista jatkuu ip-tauolla...

Työkaveri miettii työajalla kenen kanssa sopisin hyvin yhteen. Hmm. Tekeekö hän ollenkaan töitä työajalla?

Vierailija
33/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän erikoinen työkaveri. Äärettömän tarkka rutiineistaan ja tauoistaan, ei jousta juuri missään ja ihan kamalaa jos joskus joutuisi jäämään pidempään töihin, ei edes klo 15 pidempään. Tulee jatkuvasti muiden huoneisiin höpöttelemään ja olettaa että muut viihdyttävät häntä, mutta jos joku menee hänen huoneeseen niin kohtelee aika kalseasti ja tympeästi, aivan kuin hänen huoneeseen ei saisi mennä ja häiritä. 

Työkaverini ryntää heti hirveällä kiireellä työhuoneeseeni kun käyn vessassa ja poistuu heti työhuoneestani kun tulen vessasta takaisin.

Vierailija
34/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkakki

Vierailija
35/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää Sokoksen kylpyläsandaaleja

Vierailija
36/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri puhuu säännöllisesti miten ei ikinä syö särkylääkkeitä. Vain äärimmäisessä hädässä turvautuu lääkkeeseen kun ne on sellaista myrkkyä ja hän on kaikelle allerginenkin, ei ikinä tiedä mistä pilleristä tulee reaktio.

Tosiasiassa syö särkylääkkeitä suurieleisesti 3-4 x kuussa jo pelkästään töissä. Milloin on huono olo, milloin jalka tai pää särkee.

Tosin ne allergiat on muutenkin mielenkiintoisia. Muuten lähes tappavia, paitsi jos jotain allergisoivaa ainetta on jossain hyvässä ruoassa tai tarjotussa pullassa tms. Silloin unohtuvat näppärästi.

Vierailija
37/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan työkaveri tuli pelkät shortsit jalassa töihin, siis mies. Sanoin että laita edes paita, asiakkaita on tulossa käymään.

Vierailija
38/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri puhuu säännöllisesti miten ei ikinä syö särkylääkkeitä. Vain äärimmäisessä hädässä turvautuu lääkkeeseen kun ne on sellaista myrkkyä ja hän on kaikelle allerginenkin, ei ikinä tiedä mistä pilleristä tulee reaktio.

Tosiasiassa syö särkylääkkeitä suurieleisesti 3-4 x kuussa jo pelkästään töissä. Milloin on huono olo, milloin jalka tai pää särkee.

Tosin ne allergiat on muutenkin mielenkiintoisia. Muuten lähes tappavia, paitsi jos jotain allergisoivaa ainetta on jossain hyvässä ruoassa tai tarjotussa pullassa tms. Silloin unohtuvat näppärästi.

🤣

Vierailija
39/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihnettelen teitä toisten syömisten/eväiden ihmettelijöitä. Tosi outoa.

Vierailija
40/69 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan...outoa on mielestäni sekin että selitetään itse kyllä tekisin (söisin) niin tai näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi