Työkavereiden oudot tavat
Kommentit (69)
Eräs työkaveri hakee kahvia ja vetäytyy kyhjöttämään tupakoimaan erääseen koppiin, jossa säilytetään puhtaita haalareita. Vituttaa kun haisevat sitten tupakalle. Ja ei, ns. työnjohtaja ei voi sanoa mitään tuostakaan ja ulkona ei voi tupakoida kun paksukaiselle tulisi kylmä.
Työkaveri kertoo aamukahvilla aina kaiken mitä aikuinen tyttärensä on Facebookissa julkaissut (ja sitä tarinaa sitten riittääkin). Sama laulu uusista postauksista jatkuu ip-tauolla...
Vierailija kirjoitti:
itse taidan olla oudoimmasta päästä! :D
Samoin, oon pettynyt jos en löydä itseäni tältä listalta
Ei outoa vaan helvetin rasittavaa. Ylityöt, se 5 minuuttiakin pitää ottaa samana päivänä pois. Aina on kiire kotiin ja kauhea huokailu ja häsläys jos menee yli, pitää käydä kaupassa/nukkua päiväunet/heittää faija jonnekkin.. Syitä löytyy. En yhtään ihmettele ettei ole miehellä perhettä, ei kukaan jaksa tuollaista tapoihinsa kangistunutta. Jos se voileipä on tehty koko elämä samalla tavalla, se tehdään niin jatkossakin reseptistä viis. Niin ja jos pitää kasvisruokaa maistaa niin aina sama kommentti, pekoni tekisi tästä paremman. Arghh :D
Työkaverilla on sisäkenkinä sandaalit ja ilmeisesti on Lenita-uskoinen, sillä ottaa aina sukat pois ennen kuin työntää haisevat lättäjalkansa niihin... :D Yäk. Toivottavasti ei mene paltsuihin tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla on sisäkenkinä sandaalit ja ilmeisesti on Lenita-uskoinen, sillä ottaa aina sukat pois ennen kuin työntää haisevat lättäjalkansa niihin... :D Yäk. Toivottavasti ei mene paltsuihin tuolla tavoin.
Tää on jännä juttu että sandaalien kanssa ei muka saisi käyttää sukkia. Sandaalit ovat hyvät työkengät koska jalat eivät hikoa niissä, mutta ei töissä voi olla paljain jaloin.
Mulla on vähän erikoinen työkaveri. Äärettömän tarkka rutiineistaan ja tauoistaan, ei jousta juuri missään ja ihan kamalaa jos joskus joutuisi jäämään pidempään töihin, ei edes klo 15 pidempään. Tulee jatkuvasti muiden huoneisiin höpöttelemään ja olettaa että muut viihdyttävät häntä, mutta jos joku menee hänen huoneeseen niin kohtelee aika kalseasti ja tympeästi, aivan kuin hänen huoneeseen ei saisi mennä ja häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse taidan olla oudoimmasta päästä! :D
Samoin, oon pettynyt jos en löydä itseäni tältä listalta
Saa kertoa itsekin 😄
En tiedä kuuluuko ihan outoihin työkavereihin, mutta eräs työkaverini jäädessään lomalle alkaa tinkaamaan että pääsisikö viimeisenä työpäivänä jo puolilta päivin pois, kun loma alkaa.
Kaiken huippu oli kun samainen jäi VUODEN vuorotteluvapaalle ja tinkasi silloinkin puolilta päivin lähtöä!
Ja totta kai vuorotteluvapaalta tultuaan oli varannut heti töiden alkupäiviksi lääkäriaikoja yms...
Työkaverini syö lähes joka päivä valmisruoastaan vain osan ja säästää loput seuraavalle päivälle. Siis lämmittää sen parin desin valmiskeiton ja syö suoraan purkista.
Oudointa on, että hänellä on usein 2 eri valmisruokaa mukana ja syö molemmista puolet.
Jos tietäisin, että haluan syödä vain puolet, ottaisin osan ruoasta lautaselle ja lämmittäisin vain tuon. En söisi enää seuraavana päivänä sitä lämmitettyä ja kuolattua ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kertoo aamukahvilla aina kaiken mitä aikuinen tyttärensä on Facebookissa julkaissut (ja sitä tarinaa sitten riittääkin). Sama laulu uusista postauksista jatkuu ip-tauolla...
Työkaveri miettii työajalla kenen kanssa sopisin hyvin yhteen. Hmm. Tekeekö hän ollenkaan töitä työajalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän erikoinen työkaveri. Äärettömän tarkka rutiineistaan ja tauoistaan, ei jousta juuri missään ja ihan kamalaa jos joskus joutuisi jäämään pidempään töihin, ei edes klo 15 pidempään. Tulee jatkuvasti muiden huoneisiin höpöttelemään ja olettaa että muut viihdyttävät häntä, mutta jos joku menee hänen huoneeseen niin kohtelee aika kalseasti ja tympeästi, aivan kuin hänen huoneeseen ei saisi mennä ja häiritä.
Työkaverini ryntää heti hirveällä kiireellä työhuoneeseeni kun käyn vessassa ja poistuu heti työhuoneestani kun tulen vessasta takaisin.
Käyttää Sokoksen kylpyläsandaaleja
Työkaveri puhuu säännöllisesti miten ei ikinä syö särkylääkkeitä. Vain äärimmäisessä hädässä turvautuu lääkkeeseen kun ne on sellaista myrkkyä ja hän on kaikelle allerginenkin, ei ikinä tiedä mistä pilleristä tulee reaktio.
Tosiasiassa syö särkylääkkeitä suurieleisesti 3-4 x kuussa jo pelkästään töissä. Milloin on huono olo, milloin jalka tai pää särkee.
Tosin ne allergiat on muutenkin mielenkiintoisia. Muuten lähes tappavia, paitsi jos jotain allergisoivaa ainetta on jossain hyvässä ruoassa tai tarjotussa pullassa tms. Silloin unohtuvat näppärästi.
Aikanaan työkaveri tuli pelkät shortsit jalassa töihin, siis mies. Sanoin että laita edes paita, asiakkaita on tulossa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri puhuu säännöllisesti miten ei ikinä syö särkylääkkeitä. Vain äärimmäisessä hädässä turvautuu lääkkeeseen kun ne on sellaista myrkkyä ja hän on kaikelle allerginenkin, ei ikinä tiedä mistä pilleristä tulee reaktio.
Tosiasiassa syö särkylääkkeitä suurieleisesti 3-4 x kuussa jo pelkästään töissä. Milloin on huono olo, milloin jalka tai pää särkee.
Tosin ne allergiat on muutenkin mielenkiintoisia. Muuten lähes tappavia, paitsi jos jotain allergisoivaa ainetta on jossain hyvässä ruoassa tai tarjotussa pullassa tms. Silloin unohtuvat näppärästi.
🤣
Minä taas ihnettelen teitä toisten syömisten/eväiden ihmettelijöitä. Tosi outoa.
Jatkan...outoa on mielestäni sekin että selitetään itse kyllä tekisin (söisin) niin tai näin.
Puhuuko hän myös persepanoista?