Kukaan ei pidä minusta
Enkä minä pidä kenestäkään. Olen totaalisen kyrpiintynyt kaikkiin ihmisiin. Että silleen!
Kommentit (18)
Aina tulee pettymyksiä, mutta mitä aloittaja saat tuosta muiden lyttäämisestä. Narsismiin viittaavaa käytöstä.
Kun ajattelee vielä, että kyseessä on oma ystävä tai kaveri tai niin ainakin luulin.
Kyllä sä löydät vielä ystäviä. Nessu ystävälle suruun, kohti kevättä kuitenkin. Jaksa yrittää!
Tiedän tuon tunteet. Itsestä kumpuava ilo ei ole mikään itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Olet arvokas ja tärkeä ihminen. Sun päivän läksy on miettiä tuota, ja alkaa sisäistää se<3
Mulla on kans täs muita läksyjä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä löydät vielä ystäviä. Nessu ystävälle suruun, kohti kevättä kuitenkin. Jaksa yrittää!
Karmea ajatus. Kesti aikansa hankkiutua eroon nuorempana hankituista ystävistä. Jostain syystä silloin en vielä tuntenut niin suurta vastenmielisyyttä muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon tummaan.
Ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea ajatus. Kesti aikansa hankkiutua eroon nuorempana hankituista ystävistä. Jostain syystä silloin en vielä tuntenut niin suurta vastenmielisyyttä muita ihmisiä kohtaan.
Aa okei sä viihdyt yksin no ei sitten mitään .Nauti!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon tummaan.
Ai johonkin mamuporukkaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Eli fiiliksethän välittyy ympäristöön ja yhteiset fiiilikset luovat tunnellman.
Vaikeinta oli saada naapurit lopettamaan se iänikuinen moikkailu ja tervehtiminen. No aikani kun vastasin tervehdyksiin vain tuikealla katseella niin sekin loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet arvokas ja tärkeä ihminen. Sun päivän läksy on miettiä tuota, ja alkaa sisäistää se<3
Mulla on kans täs muita läksyjä
sitää ei voi sisäistää vaan se on ravintoa.
Tiedän tunteen. :/ Silleen ärsyttää nuo "kyl se siitä" kommentit. Ku samaiset ihmiset ei kumminkaan olis kaverina vaikka voisivatkin. :C
Mut oikeesti, kyl se siitä. Sun tarvii vaan tavata YKSI ihminen joka on kiltti. Ehkäpä joku harrastus mistä sinä olet kiinnostunut auttaisi löytämään tällaisen ihmisen?
En voi pahemmin neuvoa kun mullaki on vaan tyyliin yks kaveri jota näkee kerran kaks vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. :/ Silleen ärsyttää nuo "kyl se siitä" kommentit. Ku samaiset ihmiset ei kumminkaan olis kaverina vaikka voisivatkin. :C
Mut oikeesti, kyl se siitä. Sun tarvii vaan tavata YKSI ihminen joka on kiltti. Ehkäpä joku harrastus mistä sinä olet kiinnostunut auttaisi löytämään tällaisen ihmisen?
En voi pahemmin neuvoa kun mullaki on vaan tyyliin yks kaveri jota näkee kerran kaks vuodessa.
Olenko minä pyytänyt jotain neuvoja? Minä en yksinkertaisesti pidä ihmisistä enkä halua mitään ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee pettymyksiä, mutta mitä aloittaja saat tuosta muiden lyttäämisestä. Narsismiin viittaavaa käytöstä.
Minä en lyttää ketään, enkä asetu kenenkään yläpuolelle tai koe olevani muita parempi. Jossain siinä 25-vuoden iässä aloin vain tuntea pikkuhiljaa enemmän itseni turhautuneeksi muiden seurassa, enkä jaksanut enää muiden ihmisten seuraa.
Mä tykkään lähes kaikista :)