Mies ei halua takaa päin
Kuulemma siksi koska siinä ei olla tarpeeksi lähekkäin. Mies suosii asentoja joissa ollaan tosi lähekkäin.
Itse haluaisin takaa päin joskus mutta en viitsi edes pyytää enää. Mitä jos mies ei halua takaapäin siksi että näytän jotenkin rumalta? Eksät ovat kyllä halunneet mutta tämä nykyinen ei. Sanoi myös että ei tunnu hyvältä siinä asennossa.
Kommentit (26)
Eli mies ei pääse tarpeeksi syvälle. Iso perse vie senttejä, kun ottaa takaapäin.
Mun miehellä ”liiankin iso” mutta silti ei vaan halua takaapäin. Kaikki aiemmat miehet ovat siitä nauttineet. Ja mun takamus on pienehkö kun olen 58 kg ja pitkä, että ei voi johtua siitä..
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään puuhailla pitkän kaavan kautta, ja takaapäin tahtoo tulla vähän liian herkästi. Sen vuoksi mieluummin naamat vastakkain, ellei sitten rouva ehdota kääntymistä. Joskus ehdottaa, kun on itse saanut jo niin monta ettei enää kestä enempää.
Just sama ”ongelma” oli mun aiemmillakin miehillä. Mutta tämä nykyinen ei halua olla noin eikä tule helposti muutenkaan..
Eikös näissä asioissa pitäisi tehdä niitä kompromisseja että kumpikin nauttii? Eli joskus tai osittain takaakin jos se on sun juttu. Itse tunnen lähes tukehtuvani kun tissit tulee selällään ollessa naamalle vaikka mies tykkää, mutta aina saa sitäkin.
silloin kun oli selkä vähän kipeä niin takaapäin ei viitsinyt oikein painaa ja jotkut tyttöystävät oli rakenteeltaan etupillusta että takaapäin kulma tuli hieman huonosti sisään ja ei ollut hyvä
toki b rappuun vetelin kaikkia nelinkontin asennossa itse joko seisoen sänkyn ulopuolella taikka kyykyssä siinä päällä, silloin lähti aina makeasti
Minä tykkään puuhailla pitkän kaavan kautta, ja takaapäin tahtoo tulla vähän liian herkästi. Sen vuoksi mieluummin naamat vastakkain, ellei sitten rouva ehdota kääntymistä. Joskus ehdottaa, kun on itse saanut jo niin monta ettei enää kestä enempää.