Oletko laiha, rikas ja onnellinen?
Ilmeisesti möderäättöri ei ole, sillä kyseinen aloitus poistui nopeasti.
Kommentit (24)
Mielestäni alkuperäisessä aiheessa ei ollut mitään asiatonta. Kyselin siinä, täyttävätkö palstalaiset Y-sukupolven ihanteen laihuudesta, rikkaudesta ja onnellisuudesta.
t. ap
En. Olen voimakas, rikas ja onnellinen.
En ole laiha enkä rikas, mutta onnellinen olen!
En, en ja en. Kahta ekaa en myöskään tule koskaan olemaan mutta kolmatta toivottavasti melko pian. :)
Vierailija kirjoitti:
En. Olen voimakas, rikas ja onnellinen.
:"""D tuskinpa vaan
Olen laiha, rikas, mutta vain satunnaisesti onnellinen.
Olen vain rikas. Sitäkin luultavasti vain omasta mielestäni. Varakas kumminkin. Herkut maistuvat.
Olen laiha ja rikas ja aivan tavattoman onneton.
En, en, en.
- Moderaattori
Ps. Ja jos minulla ei ole hauskaa niin ei ole sitten muillakaan. Siitä pidän kyllä huolen.
Minä ole laiha, mutta köyhä ja onneton.
Ei voi olla onnellinen, jos ei ole laiha ja rikas. Itsepetos on tietysti hyvä selviytymismekanismi.
Olen normaalipainoinen/sporttinen, melkein keskituloinen ja onnellinen. En oo somessa, kenties auttaa paineisiin...
Mä sain kuulla 15-vuotiaana olevani rikas. Se oli yksi elämäni ihanimmista asioista. Eli olen ollut koko elämäni noista heti se tärkein. Ja toki sen jälkeen oli vaikeampaa vajota onnettomuuteen. Se etu meillä hyväosaisilla on. Ja geenit kiittää, että olen ihan normaalipainoinen, en varsinaisesti hoikka, mutta ei voi sanoa tukevaksikaan :)
Varakas, normaalipainoinen ja välillä onnellinen, välillä onneton. Tiedän mistä saan itselleni onnentunteita, vaatii vaan ponnisteluita, laiskana olen onneton.
Vähän eri järjestyksessä...onnellisuus tärkein..
Olen normaalipainoinen, en köyhä enkä rikas, en onneton mutten onnellinenkaan.
Siis voisiko joku kertoa, mitä kyseisessä ketjussa käsiteltiin ja miksi poistettiin.
t. alkuperäinen ap