Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät laita baariin pukua kuten Jenkeissä?

Vierailija
23.02.2018 |

Baarit oli Amerikassa paljon asiallisempia ja tyylikkäämpiä oaikkoja. En ymmärrä että miksi sitten täällä Suomessa miehet viitsivät pyöriä vain revityissä pillifarkuissa ja risaisissa farkkutakeissa, kalliit kengät jalassa ja lippis päässä.

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutuu käyttämään pukua töissä eikä ikinä pukeutuisi siihen vapaa-ajalla saatikka baariin. Se on työasu eikä vapaa-ajan asu. Baariin kyllä pukeutuu siististi muuten.

Vierailija
42/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisikäni aikana työskennellyt noin 40%:ssa Helsingin baareista ja yökerhoista (lähinnä ytimessä), tai jos en ole ollut siellä itse töissä, joku tuttava on  tai sitten olen käynyt siellä joko asiakkaana tai esim. viinikurssilla. Sanoisin, että enemmän ihmetystä ja tuijottelua se aiheuttaa, jos miehellä on puku päällä. Vähän sama jos nainen ilmaantuisi paikalle tanssiaismekossa. Joku kauluspaita ja pikkutakki vielä menee, paikasta toki riippuen.

Mutta se ei ollut se, mikä mua häiritsi aloituksessa. Vaan se miesten vaatetuksen kuvaaminen :D Risat pillifarkut Miehellä? Ei. Ei ole kenellekään. Ehkä jollakin parikymppisellä jontterilla Kalliokierroksella, muttei tasan yhdelläkään miehellä. Sama koskee "risaa farkkutakkia". Mistä ap muuten tietää miesten kenkien hinnan, kun tietää notta kaikki pitävät kalliita? Pakko sanoa, etten ole noteerannut. Tiskin takaa harvemmin tosin kyttää ihmisten varpaiden suuntaan.

Laita sinä ap liituraitapuku päälle ja näytä esimerkkiä. On niitä naisillekin. Mun mielestä on ihan sama mitä porukka päällensä baariin pukee, kunhan on se paita päällä (ah, kesä, terassit ja mahat) ja suht siistit kuteet muutenkin. Vapaallahan siellä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskuksessa joka toisella on "puku" päällä.

Joo siellähän näitä kauan sitten ja myöhemmin maahan tulleita on viettämässä ansaittuja vapaapäiviä, 365 pv per vuosi. Ei tee mieli käydä enää ko. paikassa, veronmaksajaa sattuu lompakon kohdalle se touhu.

Vierailija
44/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli kunnon aristokatti ja laitto aina pikkutakin mennessään kapakkaan tai ulos syömään.

Vierailija
45/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin noloa iskeä puku päällä leginseissä tai teinipissisis vaatteissa taapertavia av mammoja baarista. Johan siinä nolaa mamman. Ja kun näin käy, niin miten kuvittelette seksin sujuvan itseään häpeävän naisen kanssa. Parempi asettua pukeutumisessa samalle viivalle niin molemmilla on mukavaa.

Vierailija
46/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös jenkeissäkin ole puvut vain töistä palatessa jos poikkeaa baarissa?

Samoin Keski-Euroopassa. Tehdään töitä myöhään ja sitten poiketaan baarissa kotimatkalla.

Vierailija
47/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika oli -60 luvun tyylii

Vierailija
48/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskuksessa joka toisella on "puku" päällä.

Joo siellähän näitä kauan sitten ja myöhemmin maahan tulleita on viettämässä ansaittuja vapaapäiviä, 365 pv per vuosi. Ei tee mieli käydä enää ko. paikassa, veronmaksajaa sattuu lompakon kohdalle se touhu.

Itksessä jengi on niin rikkaita ettei tarvi käydä töissä. :D

Vierailija
49/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun joku peräkammarin sirpa vertaa suomea johonkin leffoista näkemäänsä jenkkeihin. juu, miksei suomalaiset lukiotkaan ole jotain viimeisen päälle hienoja rakennuksia futis stadioineen ja punttisaleineen jossa oppilaat ovat 25-30v ja mallinnäköisiä miinus yksi lihava ja yksi musta jätkä? 😂

Vierailija
50/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni puku ei ole kaunis. Paljon kauniinpaa baarissa on se kun on. esim. paljasta pintaa näkyvissä. Lihaksikasta käsivartta jne.

Vierailija
51/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ainakin menee ihan hyvin tuo farkut + siisti paita

Jos tuulipuvussa tai verkkareissa tulee nii se on heti kyllä tuen off, känninen pukumies Voi olla huvittava XD

Vierailija
52/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja paitapusero ok, mutta puku on liikaa baariin.

Vierailija
53/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herlevi myös sitten ruokailee lippis päässä jenkeissä joten Nou problem.

Vierailija
54/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit oli Amerikassa paljon asiallisempia ja tyylikkäämpiä oaikkoja. En ymmärrä että miksi sitten täällä Suomessa miehet viitsivät pyöriä vain revityissä pillifarkuissa ja risaisissa farkkutakeissa, kalliit kengät jalassa ja lippis päässä.

Öh... missäoain jenkeissä olet käynyt? Nimittäin minulla on juuri jälkeiset kokemukset amerikkalaisesta baarikulttuurista. Ja asuin siellä pidempään kuin viikon.

Vierailija
55/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olis ihanaa että suomessa miehet pitäis useammin pukua! Mutta suomi on yleisesti junttipukeutumisen maa

Vierailija
56/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no ei täällä jenkeissä mitään pukuja baareissa näy, ehkä jossain Manhattanin bisnesbaareissa töiden jälkeen. Muuten pukeutuminen on mitä sattuu, lippiksissä ja varvassandaaleissa paremmissa ruokaravintoloissakin. Ja eipä naisetkaan kummosesti pukeudu, tuntuu että itse on ylipukeutunut kun laittaa tavismekonkin päälle.

Sama homma täällä Seattlen alueella! Tämä nyt on kuitenkin suurkaupunki, voin vaan kuvitella millaisissa vaatteissa baareissa käydään tuolla sisämaassa :D Ei taatusti puvuissa.

Vierailija
57/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina pukua, töissä työpukua, vapaa ajalla vapaa ajan pukua, yöllä yö pukua,

kesällä kesä pukua, tuulisella säällä tuuli pukua, uidessa uimapukua, lisäksi käytän

pakkasella toppa pukua jne.

Vierailija
58/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no suomalaiset naiset pukeutuu trikoihiin/legginsseihin ja johonkin sporttisiin mainospaitoihin ja jalassa on räikeän väriset juoksukengät kun menevät baariin...

Vierailija
59/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät hoida kotia ja lapsia Suomessa kuten jenkeissä vaan vaativat miestensä olevan naisia ja menevät itse töihin?

Vierailija
60/175 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset laittavat puvun töihin ja kirkkoon, sekä juhliin. Baarissa se on, jos käynti liittyy työhön, tai tapahtuu suoraan töiden jälkeen. Muuten amerikkalaiset pukeutuvat erittäin rennosti.

New Yorkissa pisti silmään, että monilla pukumiehillä oli lenkkarit jalassa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän