Kysymys naisille: mies karvaisena vai ilman karvoja?
Kommentit (33)
Sopivasti karvaisena. Ei nyt mitään kaameeta ryijyjä tai karvaisia sormia saa olla. Siinä on raja. Parta tai sänki on plussaa.
Luonnollisempi parempi, eli karvaisena. Tätä periaatetta noudatan itsenikin kohdalla. Ihailen ihmiskehoissa luonnollisuutta.
Karvaisena, ehdottomasti! Muuten näyttää nypityltä kananpojalta.
Omana itsenään. Minusta on kivaa, että miehet on erilaisia. Joku karvaisempi kuin toinen. Ei väliä.
Kunhan siistii partaa ja hiuksia, niin on OK.
Parrakkaana. On paljon vetävämpää kuin siloposket.
Mieluiten luonnollisena eli ei karvan poistoa, mutta ei siitä tietenkään sakoteta, jos karvoja ei vain kasva.
Hiuksia ja partaa lukuunottamatta luonnontila on hyvä, mutta jos on oikein runsasta niin siistiminen toivottavaa (esim kainalot ja alapää)
Karrrrvaisena! Sehän on Mies. Tykkään, etä on tuuheat hiukset ja paljon rintakarvaa. Ja napakarvat, nam!
Karvaiset jalat ja rintakarvat ja sänki. Selkäkarvoista en pidä. Karvaton mies ei ole niin miehekäs vaan tuntuu "pojalta".
Mulla on karvaiset jalat, napakarvat ja letti puoleen selkään! Oonko hot?
Karvaisena, vain selkäpuoli sileänä.
Kuinka karvaisista naisista pidät? Mitkä paikat saa rehottaa? Mikä karvoissa kiehtoo?
Mitä vähempi niin sitä parempi. Viikset ja parta on ok.
Vierailija kirjoitti:
Karvaisena, ehdottomasti! Muuten näyttää nypityltä kananpojalta.
Niin näyttää, mutta vain jos mies on juuri luopunut karvoituksestaan. Samalla tavalla surkealta näyttää naama, josta on monivuotinen parta juuri ajeltu. Kun iho altistuu paremmin hankaukselle, tuulelle ja auringolle, siitä tulee ihan nätti karvattomanakin.
Seurustelin nuorena erään talven. Aina tavatessamme miehellä siis pitkähihainen pusero. Kun ekan kerran mentiin sänkyyn ja riisutui niin olisin halunnut lähteä pois. Siis oikeasti sillä kasvoi ruohikko selässä!!! Jäin mutta koko panon ajan mietin vain minne laitan käteni etten edes vahingossa koske selkään. Seurustelu loppui siihen.
Mulle karvat on sivuseikka. Naisten olen huomannut enemmän ajelevan. Karvatonta on kyllä mukavampi pussailla. Kielareita ja kaikkea, tietää ne jotka ovat saaneet. Sänkivaihe on pirun ärsyttävä. Mokoma pistelee niin se häiritsee. Siksi joko luonnollinen mikä on ihan hyvä. Tai ajeltu niin että sitä pitää ajeltuna.
Itse olen muutaman kerran ajellut ja seuraus on tosi jees. Naisten on ihan pakko saada kosketella ja tehdä kaikkea kivaa. Yhdellekkään naiselle karvattomuus ei ole haitannut. Rehellisesti siten karvattomana kokemusta vain kolmesta.
Karvaisena. Mutta ei niin että näyttää ihan apinalta ja karvaa on joka paikassa :D Omalla miehellä on aika sopivasti - karvaiset kädet ja jalat ja rinta+vatsa, selässä ei mitään. Joskus kasvattaa parran (minun pyynnöstä usein, näyttää paremmalta parralla), usein ajaa pois ainakin sängeksi. Siistii intiimialueita kyllä vaikka muuten karvaa onkin rutosti enemmän kuin keskivertomiehellä. En kyllä tosin uskalla edes kuvitella tuota esim. ilman runsaita reisikarvoja, hyi.
Ei ole väliä.