Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
181/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pettynyt tuohon Mariaan kun ajattelin että niillä on tosi ekologinen koti jne... Ja sit tuota helvetin rojua kaatopaikallisen verran! Kylläpä maapallo kiittää! Tuntuu ihan vitsille joku palasaippua tuossa kaaoksessa :/ ja mitä hittoa tuon miehen merkkikuteet ja auto? Pieni hippityttö minussa itkee.

Niin, mutta raha säteilee ympärilleen onnea. Etkö kuullut :D

Vierailija
182/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin siksi että saataisiin siitäkin kohua aikaiseksi. Siis formaatin osalta, tuskin on ollut Nordinien valinta, että siivoojaa näytetään.

Mitä ihmeen kohua siivoajasta saadaan??

Mun anoppi ainakin saa. Vain kevytkenkäinen ja laiska nainen käyttää siivoojaa. Kunnon vaimo siivoaa itse ja pitää samalla huolta miehen tarpeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippua! Mee sää tilaan ittelles jotain jamssia tai macajauhetta!! Hauska jakso!

Minuakin huvitti. Ulkopuolinen voi toki saada väärän käsityksen tuollaisesta, mutta tuo on heidän välistään huumoria. Olen kai myös kummajainen kun minuakin viihdyttää tuonkin tyyppinen huumori. :)

Vierailija
184/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria N vaikutti paljon vahvemmalta sen jälkeen kun Reino lähti.

Tai siis Reinon läsnäollessa oli paljon haavoittuvaisemman ja heikomman oloinen.

Tulee varmasti sattumaan ja kovaa kun tippuu laput silmiltä ja näkee itse vuosien päästä mikä hölmö on ollut! Muut näkee sivusta sen mitä itse ei suostu näkemään. Tiedän itse eronneena tämän. Maria, tsemppiä sinulle! Pärjäät paremmin ilman tuota sikaa.

Vierailija
185/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pettynyt tuohon Mariaan kun ajattelin että niillä on tosi ekologinen koti jne... Ja sit tuota helvetin rojua kaatopaikallisen verran! Kylläpä maapallo kiittää! Tuntuu ihan vitsille joku palasaippua tuossa kaaoksessa :/ ja mitä hittoa tuon miehen merkkikuteet ja auto? Pieni hippityttö minussa itkee.

Se auto on Tesla.

Vierailija
186/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino senkus tylyttää ja Maria myötäilee ja kulkee perässä kuin koiranpentu. Mitä se näkee tossa äijässä? Miten se viittii kuunnella tollasta suunsoittoa ja lyttäämistä? Näkee kyllä selvästi kuka tuolla määrää ja kuka vikisee.

Vierailija
187/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä rahalla on ostanu tollasen auton

Milläköhän? Tällä hetkellä yksi Suomen suosituimmista artisteista. Keikkaliksa varmasti kohdallaan.

Vierailija
188/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Marian palvova katse kun se katsoo Reinoa. Uskon että he ovat onnellisia. Ei kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistetty. Ei kukaan pakota Mariaa olemaan Reinon kanssa. Heidän välillään on varmasti jotain erityistä mitä ei kukaan muu kuin he itse ymmärrä.

Niin, heillä on aivan omanlaisensa limbinen järjestelmä, fantasialla höystetty. 

Vierailija
189/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on selvästi narsisti ja Maria hänen uhrinsa. Ikävää.

Vierailija
190/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt noiden seksijuttuja pelkkänä liioitteluna mutta nyt kun pääsin näkemään heidän välillään olevan huumorin niin voin kyllä uskoa että seksikin on heillä intohimoista. Huumorintajun samanlaisuus on yksi tärkeimpiä tekijöitä seksin luistamisen kanssa.

Vierailija
191/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi aivotreenit on joku Marian tapa paeta todellisuutta. Miksei hyväksy itselleen tota todella surkeaa tilannetta? Pakenee totuutta "aivotreeneihin". Kuvittelee aivotreeneissä onnellisia asioita, koska oikeasti niitä ei ole.

Mutta eipä hän onnettomalta vaikuttanut.

Ilmeisesti aivotreenannut siis kuumeisesti?

Kuvitellut kaikki onnettomat tilanteet päässään onnellisiksi ja elää nyt harhassa. Valemuistot korvanneet oikeasti tapahtuneet asiat.

Vierailija
192/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitolan jättämässä kassissa luki Fuck...? Vilahti kun kassi oli maassa.

Missä muuten valmistunut arkkitehdiksi Maria N?

Vierailija
193/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on jotenkin erityisen hienoa huumoria, kun toinen raivoaa ja pilkkaa ja toinen kuuntelee vieressä pää kallellaan? 

Vierailija
194/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta raha säteilee ympärilleen onnea. Etkö kuullut :D

Tää oli ihan paras! Seuraavan kerran kun törsään, ajattelen sitä onnea mitä rahani säteilee kauppiaan käsissä. 

Vierailija
195/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino lähti Thaimasseen OLEMAAN YKSIN😂😂

Paitsi että Reino sanoi sen oikein; Thaimaahan.

Vierailija
196/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kummallisia. En kyllä pystyisi minkäänsortin keskusteluun Reinon kanssa, menee niin yli hilseen noi jutut 😮

Vierailija
197/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä tosi reipasta meininkiä pariskunnalla ja perheenä synkkasi ihan täpöllä.

Vierailija
198/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen oma entinen parisuhteeni yhden sian kanssa. Kasvoillani oli silloin sama alistuvan ihmisen miellyttämishaluinen tekohymy kuin Marialla aina Reinon ollessa paikalla.

Parisuhteeni oli niin tuskallinen, että kokeilin jopa psykoterapiaa. Siellä oli ideana muuttaa omia ajattelutapojani. Ja minähän yritin. Kuten Maria, yritin ajatella, että vika onkin minussa ja omassa suhtautumisessani. Jos muuttaisin pääni sisältöä, kaikki olisi hyvin.

Onneksi aika pian tajusin lopettaa suhteen.

Vierailija
199/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nyt herättää tuon Marian, mitä hittoa...

Vaikka muistan kyllä jo iholla-sarjassa, kun Reino SOITTI joltain keikkamatkalta ja kertoi pettäneensä, Maria pienen pojan kanssa kotona ja oli parhaillaan raskaana, ja piipitti vain jotain puhelimeen.

Ihmekään kun täytyy kehittää limbinen rinnakkaistodellisuus.

Vierailija
200/914 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin jakso, jossa täällä Veitolaa ei haukuta vaikka näytti koko ajan siltä että "voi jumalauta mitä paskaa"

Ei tässä kerinny Veitolaa katselemaan kun oli muutakin näkemistä.

Reino ja Maria ovat niin karismaattisia että Veitola jäi heidän varjoonsa, hädintuskin hänen olemassaoloaan huomasi.

Ketju on lukittu.