Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli varsin ovelaa. On leikattu epäimarteleva kohtaus ja vedottiin siihen, että sivuhenkilö halusi sen pois. :D Eihän sitä tyyppiä edes näkynyt siinä alkuperäisessä jaksossa. Näkyikö autoakaan kunnolla.
Kyllä naapurusto tunnistaa ja mieti nyt itse jos sinä siinä pikkumuninesi tööttäilisit Tesla-kuskille ja se tallentuisikin kameroille, niin haluaisitko kaikkien näkevän? :Dd Varsinkin kun itsestä aina tuntuu, että "kaikki" tietää, että se olin minä, vaikkei kasvot ja rekkari näy :D
Ainut joka nolasi itsensä tilanteessa oli Reino. Se kuskihan teki ihan oikein että tööttäsi Reinolle ja Reino selvästi oli tahalleen jättänyt autonsa siihen kun heti reagoi tööttäilyyn ja tiesi että hänen auto on hups ''vahingossa'' jäänyt keskelle tietä. Ei näin.
Voi olla että tuota on tapahtunut ennenkin ja naapurit kyllästyneet. Itse ainakin olisin.
Aika edesvastuutonta sitä paitsi. Jos olisi jossain tulipalo tai tarvittaisiin ambulanssia niin joku saattaisi menettää henkensä kun auto tukkii tien.
Huumeissako ajanut, jos auto vahingossa jää keskelle tietä? Todistuskuvaa on ainakin liikenteen häiritsemisestä, joten poliisi voisi kirjottaa sakon tämän perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nytkö on siis niin, että ihminen, joka ei ollut ennen auto-episodia koskaan nähnyt Nordinia tuolla eikä tunnistanut hänen autoaan, on ihan vain ystävien kesken ottanut puheeksi Nordinin kanssa, että saisikohan hän järjestettyä sen kohtauksen sieltä pois.
Mä luulen että se oli naapuri joka oli helvetin kyllästynyt Nordineihin ja tohon tapaan jättää auto mulkusti keskelle tietä, katsoi uteliaisuuttaan jakson ja raivostui kun Reino valehteli siinä että olis alkanut nuolla Reinon persettä :DD
No joo, tämä voi olla ymmärrettävä selitys. Mutta itse olisin ottanut suoraan maikkariin yhteyttä, enkä jaksaisi setviä tuollaista asiaa näiden kanssa.
Jos asetun naapurin asemaan, mun mielestä olis helpompaa tosiaan ottaa heihin yhteyttä kuin lähtä sepittelemään maikkarille, enkä olis edes varma meneekö viestini oikealle taholle ja milloin siihen reagoidaan. Kirjoittaisin varmaan jonkun lappusen jossa kertoisin että miten tilanne oikeasti meni ja että otan yhteyttä iltalehtiin valehtelusta jos he eivät huolehdi pois kohtausta ohjelmasta, tai korjaa sitä miten muka käyttäydyin, ja toivon että sitä autoa ei jätetä siihen noin enää koskaan tai saavat maksaa korvauksia kun olen myöhässä töistä tjsp. Kirje postiluukusta ja saavat itse selitellä maikkarille :)
No, mitä kukin sitten kokee helpommaksi. Minä ottaisin sitten mieluummin yhteyttä suoraan sinne iltalehtiin tai maikkariin, kuin alkaisin kirjoittelemaan tuollaisia uhkauskirjeitä henkilöille, joiden oikuista ei voi koskaan tietää. En kyllä luottaisi ollenkaan siihen, että tuollainen kirje saisi aikaan muuta kuin huonot välit.
Yhden hitin ihme jätti muka vahingossa autonsa keskelle tietä ja unohti sen.
Jos Reinolla olisi normi auto , olisiko jättänyt?
Teslalla kehtaa jo pröystäillä. Näittekö sen leijailun tilanteen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nytkö on siis niin, että ihminen, joka ei ollut ennen auto-episodia koskaan nähnyt Nordinia tuolla eikä tunnistanut hänen autoaan, on ihan vain ystävien kesken ottanut puheeksi Nordinin kanssa, että saisikohan hän järjestettyä sen kohtauksen sieltä pois.
Mä luulen että se oli naapuri joka oli helvetin kyllästynyt Nordineihin ja tohon tapaan jättää auto mulkusti keskelle tietä, katsoi uteliaisuuttaan jakson ja raivostui kun Reino valehteli siinä että olis alkanut nuolla Reinon persettä :DD
No joo, tämä voi olla ymmärrettävä selitys. Mutta itse olisin ottanut suoraan maikkariin yhteyttä, enkä jaksaisi setviä tuollaista asiaa näiden kanssa.
Jos asetun naapurin asemaan, mun mielestä olis helpompaa tosiaan ottaa heihin yhteyttä kuin lähtä sepittelemään maikkarille, enkä olis edes varma meneekö viestini oikealle taholle ja milloin siihen reagoidaan. Kirjoittaisin varmaan jonkun lappusen jossa kertoisin että miten tilanne oikeasti meni ja että otan yhteyttä iltalehtiin valehtelusta jos he eivät huolehdi pois kohtausta ohjelmasta, tai korjaa sitä miten muka käyttäydyin, ja toivon että sitä autoa ei jätetä siihen noin enää koskaan tai saavat maksaa korvauksia kun olen myöhässä töistä tjsp. Kirje postiluukusta ja saavat itse selitellä maikkarille :)
No, mitä kukin sitten kokee helpommaksi. Minä ottaisin sitten mieluummin yhteyttä suoraan sinne iltalehtiin tai maikkariin, kuin alkaisin kirjoittelemaan tuollaisia uhkauskirjeitä henkilöille, joiden oikuista ei voi koskaan tietää. En kyllä luottaisi ollenkaan siihen, että tuollainen kirje saisi aikaan muuta kuin huonot välit.
Mutta jos välit on jo entuudestaan huonot/olemattomat, kuten kaikesta voi päätellä, onhan se rehdimpää pyytää ensin oikaisua heiltä kaikesta huolimatta, kuin kertoa heti iltalehdille että Reino valehteli ja haluan siksi kohtauksen pois. Henkilökohtaisella kirjeellä heille saa Mariankin tietoon, että tilanne ei mennyt kuten Reino sanoi, saa vähän näpäyttää heitä ja he saavat mahdollisuuden poistattaa hiljaa kohtauksen syystä että joku ei halunnut esiintyä tvssä, kuin lukea lehdistä syystä että Reino valehteli naapurin sanoneen jotain mitä ei sanonut.
Tota, täältä löytyi ketjun promoottori no.1 vihakampanjoilta viesti, että oli litteroinut ( kirjoittanut puhtaaksi jakson siis...tuntien homma ) ohjelman. Kehoittikin Reiska kirkoon katumaan... ylänuolta pukkasi.
Vauvan ylläpito on lievästi sanottuna kujalla, kuka tervepäinen alkaa moiseen?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos välit on jo entuudestaan huonot/olemattomat, kuten kaikesta voi päätellä, onhan se rehdimpää pyytää ensin oikaisua heiltä kaikesta huolimatta, kuin kertoa heti iltalehdille että Reino valehteli ja haluan siksi kohtauksen pois. Henkilökohtaisella kirjeellä heille saa Mariankin tietoon, että tilanne ei mennyt kuten Reino sanoi, saa vähän näpäyttää heitä ja he saavat mahdollisuuden poistattaa hiljaa kohtauksen syystä että joku ei halunnut esiintyä tvssä, kuin lukea lehdistä syystä että Reino valehteli naapurin sanoneen jotain mitä ei sanonut.
No sinä toimisit näin. Minä ottaisin suoraan yhteyttä sinne maikkariin ja saisivat sieltä sitten ilmoittaa Nordineille, mitä mieltä olen asiasta.
Reino selvästi rehottaa tolla teslallaan paljon ohjelmassa. (oikein hurjasteli Marian kanssa kuinka nopee sillä pääsee)
Ihmettelen millä rahalla edes hankkinut kyseisen auton, ja on todella törkeää jättää auto keskelle katua.
Selvästi kusi noussut päähän.
Oliko se vihreän Opel Astran(vm.98-2003) omistaja joka tööttäili siellä kadulla vaatinut kohtauksen poistettavaksi vai ymmärsinkö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Reino selvästi rehottaa tolla teslallaan paljon ohjelmassa. (oikein hurjasteli Marian kanssa kuinka nopee sillä pääsee)
Ihmettelen millä rahalla edes hankkinut kyseisen auton, ja on todella törkeää jättää auto keskelle katua.
Joihinkin räppäreihin verrattuna melko kohtuullista, jos on hankittu vain yksi kallis auto, asuntokin taitaa olla vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kireys, että pitää tiuskia vaimolle (jotkut myös lapsille) on yleistä käyttäjillä / päihderiippuvaisilla. Nim kokemusta on. Kun lopettaa, menee vielä suht pitkä aika, että olo rauhoittuu (saa myös nukuttua paremmin) eikä tarvitse tiuskia ja räjähdellä ihan mitättömistä asioista.
Tunnistan päihderiippuvaisista edesmenneistä läheisistä saman.
Kommentoijien kommentit leuhkuudesta ja päihteistä...gaiffari oli jo junnuna tollanen.. Tosin sillon paasasi kuinka raha on pahasta. No, meitä on moneen junaan, harvat on aitoja sisältä.
Onko Huvilakatu ja Opel kiellettyjä sanoja av-palstalla vai miksi viesti poistettiin?
MIKÄ tuota Mariaa vaivaa??? Edes yksinkertaiseen kysymykseen ei voi vastata ilman jotain narisevaa hörhöilyä joka saa toisen tuijottamaan kummissaan.
Ja aina Reinon puhuessa tuijottaa häntä kuin varuillaan oleva koiranpentu.
Ja Reino... En jaksa edes aloittaa.
"Yhtäkkiä meitä onkin kaks tasapainoista ihmistä täs kämpäs"
AI MISSÄ??
Joo o. Tämä porukka on aina hämmentänyt mua suuresti. Maria vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta, mikä hämmentää, koska on pystynyt kuitenkin kovan tutkinnon itselleen opiskelemaan.
Reino itse on taas käsittämättömän vastenmielinen öykkäri. Joku tossa äijässä ei ole kohdillaan. Sen aistii.
Kyllä tuo paljo seksistä puhuminen ja sen vakuuttelu kuinka hyvä seksielämä heillä onkaan kääntyy itseään vastaan.
Epäily on vahva että kovin hyvää/paljon sitä ei ole.
Ei kukaan äänelleen mitään voi. Silti, raastaa korvia kuunnella naispuolista Nordinia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin räppäreihin verrattuna melko kohtuullista, jos on hankittu vain yksi kallis auto, asuntokin taitaa olla vaimon.
Vaimon äidin.
Ainut joka nolasi itsensä tilanteessa oli Reino. Se kuskihan teki ihan oikein että tööttäsi Reinolle ja Reino selvästi oli tahalleen jättänyt autonsa siihen kun heti reagoi tööttäilyyn ja tiesi että hänen auto on hups ''vahingossa'' jäänyt keskelle tietä. Ei näin.