Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
821/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99% varma että se vaate sponsori vaatii poistoa. Ensin kaikki ne Reinon muut jutut ja sitten kaiken lisäksi heidän paitaa mainostaen ja hypistellen huutaa vaimolleen vittu oo hiljaa👍 Joo ei ykskään firma halua tollasta mainosta.

Vierailija
822/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit me vaan pantiin ja Mä olin viel eddellisis naimisissa...

Ja sama jatkuu tän eukon kaa.

Näiden elämäntapa ja kuva on niin kaukana omasta etten pysty samaistuun tähän yhtään.

!

Reinon huume sekoilut tohon vielä päälle, hyviä esikuvia ovat lapsilleen. Miksi nämä kaksi ihmistä ei älyä pysyä pois julkisuudesta, edes lastensa takia. On paljon menestyneitä artisteja, jotka ei tuo omaa yksityiselämää julki. Typerää ja itsekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän ja niljakkaan näköinen vinonaama tuo Reino. 

Vierailija
824/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsenä Reino on oikeen mennyt ekan kerran naimisiin jos Mariankin kanssa ollut jo noin kauan. Taitaa tarvita vaimon katsomaan peräänsä.

Vierailija
825/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma mukava (vaikkakin omintakeinen) heppu kun on rauhassa, että ilmeisesti on vaan esittämistä tuossa touhussa mukana. Niinhän se pettäminenkin on hyväksynnän hakemista, että eikös hän ole sitäkin kunnioitettavasti harrastanut?

Näkeekö sitä alkuperäistä jaksoa enää mistään? Perhana.

Vierailija
826/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma mukava (vaikkakin omintakeinen) heppu kun on rauhassa, että ilmeisesti on vaan esittämistä tuossa touhussa mukana. Niinhän se pettäminenkin on hyväksynnän hakemista, että eikös hän ole sitäkin kunnioitettavasti harrastanut?

Näkeekö sitä alkuperäistä jaksoa enää mistään? Perhana.

Huomenna päivällä pitäisi tulla ennakkotietojen mukaan vielä uusintana, mutta onkohan jo editoitu uudelleen.

Vierailija
827/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi Reino ja Maria pyytänyt editoimaan. Eikai ole edes loogista että kukaan muu pyytäisi? (siivooja voidaan sensuroida) Villegalle ei käy järkeen ja kertoi jo lehdelle ettei pyytänyt. Kuskia ei näkynyt eikä voi edes pyytää koska tietääkseni julkisilla paikoilla saa kuvata. (edelleen naama ei näy joten ei oikeutta pyytää)

Ensin vielä ohjelmapäällikkö kertoi että toinen päähenkilöistä pyysi editointia, ja sitten Maria tuli skarppina kiistämään ja sanoi että joku muu. Mulle tämä on erittäin läpinäkyvää.

Vierailija
828/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvästi Reino ja Maria pyytänyt editoimaan. Eikai ole edes loogista että kukaan muu pyytäisi? (siivooja voidaan sensuroida) Villegalle ei käy järkeen ja kertoi jo lehdelle ettei pyytänyt. Kuskia ei näkynyt eikä voi edes pyytää koska tietääkseni julkisilla paikoilla saa kuvata. (edelleen naama ei näy joten ei oikeutta pyytää)

Ensin vielä ohjelmapäällikkö kertoi että toinen päähenkilöistä pyysi editointia, ja sitten Maria tuli skarppina kiistämään ja sanoi että joku muu. Mulle tämä on erittäin läpinäkyvää.

Toinen päähenkilöistä viittaa siihen, että päähenkilöitä olisi kaksi. Aikaisemmissa ketjuissa Veitolaa on pidetty päähenkilönä, koska ohjelman nimi, ja muut ovat vain vieraita. Voisivatko päähenkilöt olla siis Veitola ja julkkis, eli Reino.

Nordin sanoo, ettei he, joten jäljelle jää Veitola.

Syitä miksi Maria Veitola tahtoisi edata uusiks en sitten ymmärrä. Eli joo, ei toimi tämäkään. Ainut hämmentävä Veitola kohtaus oli se kun Maria N puhuu ja kesken veitola huutaa "nyt se tulee" ja kuva hyppäs kadulle Reinon tykö. Itse en meinannut ymmärtää tätä kohtausta ja ajattelin että aivan hirveä leikkaus kesken toisen naisen puheen. Todella toivon että tää kohtaus tehtäisiin uusiks, siinä oli ite hetken ihan pihalla tapahtumista.

Vierailija
829/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen päähenkilöistä viittaa siihen, että päähenkilöitä olisi kaksi. Aikaisemmissa ketjuissa Veitolaa on pidetty päähenkilönä, koska ohjelman nimi, ja muut ovat vain vieraita. Voisivatko päähenkilöt olla siis Veitola ja julkkis, eli Reino.

Syitä miksi Maria Veitola tahtoisi edata uusiks en sitten ymmärrä. Eli joo, ei toimi tämäkään. Ainut hämmentävä Veitola kohtaus oli se kun Maria N puhuu ja kesken veitola huutaa "nyt se tulee" ja kuva hyppäs kadulle Reinon tykö. Itse en meinannut ymmärtää tätä kohtausta ja ajattelin että aivan hirveä leikkaus kesken toisen naisen puheen. Todella toivon että tää kohtaus tehtäisiin uusiks, siinä oli ite hetken ihan pihalla tapahtumista.

Maria Veitola käy vähiten järkeen. Tämähän oli vähiten paha jaso hänen osaltaan, ja kohua kerrankin herätti nimenomaan muut päähenkilöt, eli vieraat (Nordinit).

Veitola on myös muissa jaksoissa ollut tilannetajuton , esim Danny jakso missä puhuu Armin tissihiestä, eikä ole eka kerta kun töksäyttelee ja keskeyttelee. 

Olisi outo sattuma että kerrankin kun jaksossa kohua herättää päävieras (yksi päähenkilöistä) niin sitten muka leikattaisiin Veitolan pyynnöstä.

Minulle ainakin kaikki viittaa Nordineihin.

Vierailija
830/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että sivuhenkilö on pyytänyt editointia, mutta pyynnön tuotantoyhtiölle on välittänyt päähenkilö.

Vierailija
831/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuotannon mukaan editointipyyntö tuli toiselta päähenkilöistä ja Marian mukaan sivuhenkilöltä. Jos kaikki puhuvat totta (niin kuin lähtökohtaisesti ihmisistä oletan) niin ainoa looginen vaihtoehto on, että editoinnissa poistetaan vanhempien pyynnöstä lapsiin liittyviä asioita. Mikä onkin erinomainen asia.

Lisäksi alaikäiset lapset ainoa syy, miksi voisin kuvitella tuotannon suostumaan tuollaiseen pompotukseen.

Vierailija
832/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulosta realistiselta, että Veitola, ammattitoimittaja olisi päästänyt jakson esitykseen 2 kertaa ja sitten yhtäkkiä huomannut, että haluaa editoida siitä pätkän pois. Eiköhän hän ole sitäpaitsi ollut ihan mukana editoimassa alkuperäistä. Eikä kuulosta normaalilta, että ohjelmapäällikkö viittaisi ohjelman juontajaan "päähenkilönä".

Mutta nythän editoitu versio on Katsomossa ja siitä näkee, onko esim. siivooja editoitu pois.

Vierailija
833/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä leikattiin pois? 

Vierailija
834/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se puuttui se naapuri joka vaati auton siirtoa :D

Vierailija
835/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöhö kirjoitti:

Joo, se puuttui se naapuri joka vaati auton siirtoa :D

Eiku kerpele katsoinko väärin...

Vierailija
836/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sponssori soittanut Reinolle ja Reino ohjelmapäälikölle. Tällöin pyynnön on esittänyt päähenkilö mutta jonkun muun käskystä/toiveesta.

Vierailija
837/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et tää naapurityyppi tullut sanomaan Nordineille et ei ois halunnu näkyä ohjelmassa ja ei ois antanu lupaa tjsp ja ovat sit sanoneet tuotannolle et voisko sen viel poistaa ku eivät olleet tienneet et se näytetään.

Vierailija
838/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh katoin just tän jakson ensimmäistä kertaa (pikakelauksena).. onpas siinä henkilöitä, jotka ajattelee itsestään paljon! koko olemukset säteilee semmoista "minä tiedän kaiken, olen valaistunut, parempi kuin muut... ja kaikki tämä perustuu heikkoon ihmissuhteeseen, jossa petetään kroonisesti, ja joka on alkanut petoksesta, ja jossa tänäkin vuonna ilmeisesti reino on vetänyt "Kokkelia", pilveä jne. kun pienet lapset kotona. onpas siinä vastuullinen isä. reinoon on tosi vaikea samaistua, kun on niin ylemmyydentuntoinen tyyppi, samoin maria omassa hippilandiassaan. 

Vierailija
839/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, miten reino demonisoi kokonaan alkoholin "nousuhumala ei ole kiva tunne" on ihan sairaan ylemmyydentuntoista ja perustuu jälleen valheelle toi sen raittius. kyllä kännistä voi tulla kiva olo, ja se voi jopa olla hyvä juttu, kun osaa hallita oman alkoholin käyttönsä. alkoholi ei sinänsä ole paha, vaan ihminen, joka on riippuvainen eikä osaa hallita omaa suhdettaan alkoholiin. minä ainakin nautin viinistä, oluesta, drinkeistä, silloin kun huvittaa ja saan niistä mukavaa vaihtelua. 95% ajasta olen kuitenkin raitis. 

Vierailija
840/914 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et tää naapurityyppi tullut sanomaan Nordineille et ei ois halunnu näkyä ohjelmassa ja ei ois antanu lupaa tjsp ja ovat sit sanoneet tuotannolle et voisko sen viel poistaa ku eivät olleet tienneet et se näytetään.

Kummasti poistettiin myös Reinon leijailu aiheesta missä vihainen autoilija muuttaa käytöstään kun näkee että blokkaava auto on Nordin. Reinohan kotona naureskeli kuinka omalla statuksellaan sai parkkipaikan.

Reino taisi haluta tuon kohdan pois itse koska antoi niin huonoa kuvaa.

Ketju on lukittu.