Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
881/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko joku jo maininnut täällä, mutta Maria Veitola sanoi oman instagraminsa kommenteissa, että se ei ollut se tööttääjä, joka halusi kohtauksen pois ohjelmasta ! Ja vinkkaushymiö perään . Kuka ihme sitten?

Maria N. kiistää ettei se ollut kumpikaan heistä.  Siis mitä ihmettä ? :D Eihän siinä näy ketään muuta siinä kohtauksessa kuin Reino ja niiden kotikatu. Tuskin tuli Nordineille yllärinä se, että se katu siinä näkyy.

Vierailija
882/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo paljo seksistä puhuminen ja sen vakuuttelu kuinka hyvä seksielämä heillä onkaan kääntyy itseään vastaan.

Epäily on vahva että kovin hyvää/paljon sitä ei ole.

Minä ymmärsin sen huumoriksi, vitsailuksi siitä, kuinka toimittajat ovat heistä niitä seksiotsikoita tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reino selvästi rehottaa tolla teslallaan paljon ohjelmassa. (oikein hurjasteli Marian kanssa kuinka nopee sillä pääsee)

Ihmettelen millä rahalla edes hankkinut  kyseisen auton, ja on todella törkeää jättää auto keskelle katua. 

Selvästi kusi noussut päähän.

Joihinkin räppäreihin verrattuna melko kohtuullista, jos on hankittu vain yksi kallis auto, asuntokin taitaa olla vaimon.

Vaimon äidin.

Minä olen ymmärtänyt Marian blogista, ettei ole enää äidin.

Vierailija
884/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mut onkohan rouvalla joku itsetuntokriisi ku instassa joka toisessa kuvassa daisat framilla? Aivojumppais ittensä uskomaan riittävänsä sille Reijjolle, vähän ny haiskahtaa et kalastellaan hottis-statusta

Vierailija
885/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo paljo seksistä puhuminen ja sen vakuuttelu kuinka hyvä seksielämä heillä onkaan kääntyy itseään vastaan.

Minä ymmärsin sen huumoriksi, vitsailuksi siitä, kuinka toimittajat ovat heistä niitä seksiotsikoita tehneet.

Hehheh, mistähän ne toimittajat ovat saaneet päähänsä tehdä niitä otsikoita.. Pitihän tuossakin oma-aloitteisesti kysyä ovatko jo maininneet/tiesikö Veitola että heillä on hyvä seksielämä ja naistenlehden kannessakin on siitä ollut..

Kyllä se on asia joka on tuolle parille tärkeä, että ihmiset varmasti tietävät että heillä seksiä riittää ja se on hyvää.

Vierailija
886/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen puheista luulet niitä otsikoita revityn? Villegöllin?

Vierailija
887/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta nelikymppinen ja en tunne näitä tapauksia yhtään. Eivät taida olla sellaisia julkkiksia mitä kypsä aikuinen seuraa. Huumekohusta olen ohimennen lukenut ja ihmetellyt miksi vieläkin Suomessa kohutaan huumeista. Yleisestihän on tiedossa ettei huumeet ole alkoholia kummallisempia asioita, paitsi epäpuhtaita ja laittomia, mutta samasta asiasta on kyse. Päänsekoituksesta. Kannabis on nykytieteen valossa kuulemma paljon miedompi ja ei aiheuta riippuvuutta.

Eli. Onko tuo huumekohu tässä se juttu, kun ihmettelen miten tämä ketju on näin pitkä. Eihän tuossa parissa ole mitään kiinnostavaa. Onko suomalaiset jotenkin yksinkertaisia hä?

Ettekö ole kiinnostunut oikeista uutisista vaan tälläisestä roskasta?

Vierailija
888/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nordin-kohun seuraaminen on ollut henkilökohtaisesti ihan silmiä avaavaa, kun tota Maria Nordinia on niin paljon haukuttu ja leimattu negatiivisessa mielessä ”hörhöksi” ja jossain valheellisessa todellisuudessa eläväksi ”hipiksi”.

Elän varmaan jossain kuplassa, kun mun mielestä ton Marian jutuissa ei ollut kertakaikkiaan mitään erikoista, vaan aivan perusjuttuja.

Muutenkaan tuossa perheessä ei vaikuttanut olevan mitään muuta negatiivista kuin Reinon ajoittain törkeä käytös ja päihtyneenä autolla ajaminen.

Mariassa en nähnyt mitään moitittavaa tai hämmästeltävää, aivan perustyyppi ja elinpiirissäni tavanomaiset arvot ja ajatukset.

Tämä oli siinä mielessä avaavaa, että selittää ehkä hieman itselleni sitä, miksi minua on niin usein täällä netin keskustelupalstoilla haukuttu ja pidetty omituisena.

Olen aina ihmetellyt sitä, kun omasta mielestäni ajatukseni ovat aivan tavallisia ja loogisia, mutta jos valtaosa mieltää tuon Mariankin joksikin ”hörhöksi”, niin ei kyllä ihme et itsekin ajatuksineni saan helposti p*skaa niskaan täällä vauvapalstalla.

Ihmisillä on tosiaan hyvin erilaisia elinpiirejä, kuplia monenlaisia.

Vierailija
889/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-circus kirjoitti:

Olen kohta nelikymppinen ja en tunne näitä tapauksia yhtään. Eivät taida olla sellaisia julkkiksia mitä kypsä aikuinen seuraa. Huumekohusta olen ohimennen lukenut ja ihmetellyt miksi vieläkin Suomessa kohutaan huumeista. Yleisestihän on tiedossa ettei huumeet ole alkoholia kummallisempia asioita, paitsi epäpuhtaita ja laittomia, mutta samasta asiasta on kyse. Päänsekoituksesta. Kannabis on nykytieteen valossa kuulemma paljon miedompi ja ei aiheuta riippuvuutta.

Eli. Onko tuo huumekohu tässä se juttu, kun ihmettelen miten tämä ketju on näin pitkä. Eihän tuossa parissa ole mitään kiinnostavaa. Onko suomalaiset jotenkin yksinkertaisia hä?

Mee kattoo sitä Keijo Leppästä keskenäs äläkä notku täällä uskottelemassa olevas intellektuelli tuntemattomille joita ei kiinnosta

Vierailija
890/914 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö on siis niin, että ihminen, joka ei ollut ennen auto-episodia koskaan nähnyt Nordinia tuolla eikä tunnistanut hänen autoaan, on ihan vain ystävien kesken ottanut puheeksi Nordinin kanssa, että saisikohan hän järjestettyä sen kohtauksen sieltä pois. 

Mä luulen että se oli naapuri joka oli helvetin kyllästynyt Nordineihin ja tohon tapaan jättää auto mulkusti keskelle tietä, katsoi uteliaisuuttaan jakson ja raivostui kun Reino valehteli siinä että olis alkanut nuolla Reinon persettä :DD 

Vaihtoehtoja:

1. Opel-kuski nolotti, että tööttäili vanhalla Opelillaan suuren taiteilijan Teslalle.

2. Opel-kuski näki, että taas sadas kerta kun narkkari jättää autonsa kotioven lähelle muiden autojen tukkeeksi.

3. Opel-kuski valitti, että Reino antoi tilanteesta väärän kuvan, koska kohta 2 oli totuus. Ei siis nuoleskellut Reinoa.

Vierailija
891/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-circus kirjoitti:

Aivan totta.

Mitä seurattavaa noissa ihmisissä on. Jättäisitte ne rauhaan.

Vierailija
892/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-circus kirjoitti:

Voihan sinä kypsä aikuinen! 😂

Olet kiinnostunut vain oikeista uutisista, etkä tällaisesta roskasta.

Silti kuitenkin pitkällä viestillä kärkkäästi kommentoimassa Nordin-ketjussa AV:lla. 👍

Vierailija
893/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ero kuin päivällä ja yöllä, kun katsoi Sami Yaffaa ja Meeri Koutaniemeä ja sitten näitä kahta. Tai varsinkin näitä miehiä. Puolison kohteleminen kertoo paljon ihmisistä. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää Reinolle ja Marialle ja heidän lapsilleen. Tasapainoon pääseminen olisi tosi tärkeää tulevaisuuden kannalta, lasten, perheen ja parisuhteen, toivottavasti elämä kantaa vaikeuksien yli ja saavat kaiken mahdollisen tuen.

Vierailija
894/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais Reinoa kattella päivääkään. Mutta äitisuhde tuntuis tässäkin tapauksessa selittävän jonkin verran sitä miten kohtelee puolisoaan. Tosi suurella osalla mun tuntemista/tietämistä miehistä jotka hakee tollasta kieroa valta-asetelmaa kuin Reinokin, on ongelmia äitisuhteessa. Äiti kuollut, hylännyt, laiminlyönyt tms. Noi Reinon julkisuuteen antamat kommentit esim. et ei ollu aina ruokaa ja et ei muista oliko sen lapsuudessa koskaan sellasta joulua ettei joku ois kännissä, kyllähän ne kertoo et siellä on taustalla pahoja juttuja ja ois ihme jos ne ei aiheuttais mitään oireilua. Ammattiapua se tarttis eikä mitään tesloja, pimuja ja petetyn vaimon aivoharjoituksia. Tietysti saa ihmisen vaikuttamaan aika ikävältä jos ei se näe omaa k-päistä käytöstään ja pyri työstämään juttuja jotka sitä aiheuttaa, mut ei se avun hakeminen oikeesti oo välttämättä niin helppoa. Ku joutuu siinä samalla myöntää tavallaan että itessä on jotain vialla.

Vierailija
895/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijien kommentit leuhkuudesta ja päihteistä...gaiffari oli jo junnuna tollanen.. Tosin sillon paasasi kuinka raha on pahasta. No, meitä on moneen junaan, harvat on aitoja sisältä.

Mua alkaa oikeesti jo melkein säälittää toi tyyppi vaikka oon pitäny sitä vaan ärsyttävänä. Toi kuulostaa sellaselta köyhän lapsen defenssiltä, et se mikä ei oo itelle saavutettavissa käännetäänkin vastustettavaksi ja pahaksi asiaksi. Selittäis myös sitä miks nyt haluu elää leveesti. Ja ymmärrän oikeestaan nyt aika paljonkin tota sen settiä. Varmaan Mariakin näkee Reinossa tollasia juttuja, mut valitettavasti sen pitäis tajuta et ei sen pidä roikkua jossain surkeeta lapsuutta oireilevassa tyypissä vaan siks ku haluu ymmärtää sitä. Ei se tosta itekseen tosiaan mihinkään parannu.

Vierailija
896/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa muuten olla Reinolle kipee paikka että vaimo on arkkitehti ja hän ite pelkän peruskoulun käynyt. Noin niinku esimerkiks. Ja vaikkei Marialla oiskaan mitään viittä palvelijaa ollut tarjoilemassa illallista niin kyllähän ne aika erilaista elämää on vissiin elelly. Toisaalta Reinon itsetuntoa saattaa hivellä että se on saanut itelleen ns. ylemmän statuksen naisen, mut ehkä se myös provosoi Reinoa silleen että pitää jatkuvasti jotenkin osoittaa ettei Maria oo niskan päällä.

Vierailija
897/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wt-circus kirjoitti:

Aivan totta.

Mitä seurattavaa noissa ihmisissä on. Jättäisitte ne rauhaan.

"Ne" eivät taida haluta että heidät jätettäisiin rauhaan. Omasta mielestään heissä on paljonkin seurattavaa.

Vierailija
898/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nordinit minusta boheemilta taiteilijaparilta vaikuta. Eikä Maria hippihörhöltä. Kaikki ei ole fiksua ja osa tpdellisuuspakoa mutta aika tavallinen ihminen on. Reino taas uhoava reppana.

Ammattilaisen juttusille kannattaisi kummankin mennä.

Vierailija
899/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-circus kirjoitti:

Jaahas, kannabishullu on löytänyt tiensä tähänkin ketjuun mainostamaan "maailman vähähaittaisinta päihdettä"..

Vierailija
900/914 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua säälittää jokaisen sellaisen perheen lapset, jotka joutuvat elämään päihdekodissa. Vaikka Reino olisi käyttänyt huumeita pääasiassa silloin kun on poissa kotoa, on hän varmasti ollut  huumeiden vaikutuksen alaisena myös lastensa seurassa. Ihan sama asuuko perhe Ullanlinnassa arvoasunnossa vai Jakomäessä vuokraluukussa, ei se tee vanhemman päihteiden väärinkäytöstä yhtään eriarvoista. 

Ketju on lukittu.