Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et tää naapurityyppi tullut sanomaan Nordineille et ei ois halunnu näkyä ohjelmassa ja ei ois antanu lupaa tjsp ja ovat sit sanoneet tuotannolle et voisko sen viel poistaa ku eivät olleet tienneet et se näytetään.
Kummasti poistettiin myös Reinon leijailu aiheesta missä vihainen autoilija muuttaa käytöstään kun näkee että blokkaava auto on Nordin. Reinohan kotona naureskeli kuinka omalla statuksellaan sai parkkipaikan.
Reino taisi haluta tuon kohdan pois itse koska antoi niin huonoa kuvaa.
Jotenkin Reinon julkisten esiintymisten perusteella olen saanut kuvan, että hän ei kovin paljon välitä siitä, millaisen kuvan hänestä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et tää naapurityyppi tullut sanomaan Nordineille et ei ois halunnu näkyä ohjelmassa ja ei ois antanu lupaa tjsp ja ovat sit sanoneet tuotannolle et voisko sen viel poistaa ku eivät olleet tienneet et se näytetään.
Kummasti poistettiin myös Reinon leijailu aiheesta missä vihainen autoilija muuttaa käytöstään kun näkee että blokkaava auto on Nordin. Reinohan kotona naureskeli kuinka omalla statuksellaan sai parkkipaikan.
Eiköhän se nyt ihan vaan ollut se naapuri joka ton kohtauksen halusi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma mukava (vaikkakin omintakeinen) heppu kun on rauhassa, että ilmeisesti on vaan esittämistä tuossa touhussa mukana. Niinhän se pettäminenkin on hyväksynnän hakemista, että eikös hän ole sitäkin kunnioitettavasti harrastanut?
Näkeekö sitä alkuperäistä jaksoa enää mistään? Perhana.
Varmasti on mukava, moni narsku kuten myös sosiopaatit ja psykopaatti voivat olla halutessaan erittäin mukavia ja omata laajankin "ystävä"piirin.
Narskut myös ovat hyvin epävarmoja, vaikka ovatkin itserakkaita, siksi hakevatkin jatkuvasti hyväksyntää, huomiota ja ihailua.
Toistuvat pettämiset johtuu siitä, että kokee etteivät yhteiset säännöt päde häneen ja että ei arvosta puolison tunteita, eikä suhdettaan tarpeeksi, että jättäisi pettämättä. Toisen (ihan ihan ymmärrettävästä syystä) purkautuva pahaolo kuitataan "paskalla rypemisellä" aika tunnekylmää... kyllä luulisi olevan nöyryyttä, jos oikeasti asiaa katuisi ja vaimon tunteista välittäisi.
Itseensä kohdistuva kritiikkiä narskut ovat myös erittäin huonoja ottamaan vastaan, johtuen juuri tuosta epävarmuudesta -->paita episodi.
Kyllä kävi jo iholla jaksoissa selväksi, että tämä herra on hyvinkin narskumainen ihminen. Maria yökylässä vain vahvisti tämän kuvan vaikka olikin show päällä.
Mut tuossa on kuulemma myös jotain uutta matskua, onko joku bongannu mitä?
Tämähän oli varsin ovelaa. On leikattu epäimarteleva kohtaus ja vedottiin siihen, että sivuhenkilö halusi sen pois. :D Eihän sitä tyyppiä edes näkynyt siinä alkuperäisessä jaksossa. Näkyikö autoakaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama ku poistais yhen roskan roskasäkistä :D Ois vähän turhaa poistaa tosta ohjelmasta yks pieni kohtaus tuon syyn takia. Enemmän luulen et naapuri ite halus jostain mystisestä syystä ton pois. Varsinkin ku tuosta kohtauksesta ei kukaan ees puhunu.
Mä luulen että naapuri ei ole oikeasti todellakaan sanonut Reinolle mitään että saa sen paikan tai muuttanut käytöstä hänet nähdessään, ja on sitten katsonut ohjelman ja vaatinut jopa korvauksia tai jotain valehtelusta. Mun mielestä näytti siltä että Reino valehteli, keksi ihan lennosta päästään sen, että pysäköintijuttu olikin naapurin mielestä OK koska hän on julkkis!! Reino ei ymmärtänyt/ajatellut, että _kaikki_ voivat katsoa ohjelman.
MÄ SANOIN KOKO AJAN, ETTÄ SE ON OPEL-KUSKI :DDDDDDDDDDD
VTTU TESLA MOTITTI NIIN NOLASI ITSENSÄ TÖÖTTÄILYLLÄÄN :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama ku poistais yhen roskan roskasäkistä :D Ois vähän turhaa poistaa tosta ohjelmasta yks pieni kohtaus tuon syyn takia. Enemmän luulen et naapuri ite halus jostain mystisestä syystä ton pois. Varsinkin ku tuosta kohtauksesta ei kukaan ees puhunu.
Mä luulen että naapuri ei ole oikeasti todellakaan sanonut Reinolle mitään että saa sen paikan tai muuttanut käytöstä hänet nähdessään, ja on sitten katsonut ohjelman ja vaatinut jopa korvauksia tai jotain valehtelusta. Mun mielestä näytti siltä että Reino valehteli, keksi ihan lennosta päästään sen, että pysäköintijuttu olikin naapurin mielestä OK koska hän on julkkis!! Reino ei ymmärtänyt/ajatellut, että _kaikki_ voivat katsoa ohjelman.
Ajattelin siis että valehteli jo kun jakso tuli ulos, ja nyt kävi näin että kohtaus poistettiin. Olen tavannut ihmisiä jotka valehtelee spontaanisti mitä ihmeellisimmistä asioista viihdyttääkseen/pönkittääkseen egoaan/huvikseen/tylsyyttään/ihmetyttääkseen/vahingossa ja jostain syystä Reino vaikuttaa sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli varsin ovelaa. On leikattu epäimarteleva kohtaus ja vedottiin siihen, että sivuhenkilö halusi sen pois. :D Eihän sitä tyyppiä edes näkynyt siinä alkuperäisessä jaksossa. Näkyikö autoakaan kunnolla.
Kyllä naapurusto tunnistaa ja mieti nyt itse jos sinä siinä pikkumuninesi tööttäilisit Tesla-kuskille ja se tallentuisikin kameroille, niin haluaisitko kaikkien näkevän? :Dd Varsinkin kun itsestä aina tuntuu, että "kaikki" tietää, että se olin minä, vaikkei kasvot ja rekkari näy :D
Eikö tuo nyt ollut alusta asti ihan itsestäänselvää, että Nordin puhui ihan omiaan kun selitti, että se tööttäilijä olisi ollut innoissaan hänen näkemisestä? Minä kirjoitin tähän ketjuun kommentinkin tästä, että ei kai tuollaista törttöilyä nyt siedetä edes siltä suurimmalta idolilta. Eli siinä mielessä olisi kyllä ollut kuskin osalta huoli pois siitä, että katsojat olisivat saaneet väärän kuvan tilanteesta. Kyllä kaikki näkivät tuon p*skanjauhannan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpäs se nokkela olet! Sua ei kuseteta:DD
Tuollainen kireys, että pitää tiuskia vaimolle (jotkut myös lapsille) on yleistä käyttäjillä / päihderiippuvaisilla. Nim kokemusta on. Kun lopettaa, menee vielä suht pitkä aika, että olo rauhoittuu (saa myös nukuttua paremmin) eikä tarvitse tiuskia ja räjähdellä ihan mitättömistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naapurusto tunnistaa ja mieti nyt itse jos sinä siinä pikkumuninesi tööttäilisit Tesla-kuskille ja se tallentuisikin kameroille, niin haluaisitko kaikkien näkevän? :Dd Varsinkin kun itsestä aina tuntuu, että "kaikki" tietää, että se olin minä, vaikkei kasvot ja rekkari näy :D
Minulle on alusta asti epäselvää, mistä tuli oletus, että se oli naapuri eikä joku random-ohikulkija. Jos naapurusto tunnistaa, miten ihmeessä naapurille olisi ollut joku vau-juttu, että se tiellä oleva auto oli Reinon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan valheenpaljastimet vauhdissa :D
Vierailija kirjoitti:
MÄ SANOIN KOKO AJAN, ETTÄ SE ON OPEL-KUSKI :DDDDDDDDDDD
VTTU TESLA MOTITTI NIIN NOLASI ITSENSÄ TÖÖTTÄILYLLÄÄN :DDDDDDD
Moi Rieska. Kyllä se olit sinä joka itsensä nolas.
Eli nytkö on siis niin, että ihminen, joka ei ollut ennen auto-episodia koskaan nähnyt Nordinia tuolla eikä tunnistanut hänen autoaan, on ihan vain ystävien kesken ottanut puheeksi Nordinin kanssa, että saisikohan hän järjestettyä sen kohtauksen sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eli nytkö on siis niin, että ihminen, joka ei ollut ennen auto-episodia koskaan nähnyt Nordinia tuolla eikä tunnistanut hänen autoaan, on ihan vain ystävien kesken ottanut puheeksi Nordinin kanssa, että saisikohan hän järjestettyä sen kohtauksen sieltä pois.
Mä luulen että se oli naapuri joka oli helvetin kyllästynyt Nordineihin ja tohon tapaan jättää auto mulkusti keskelle tietä, katsoi uteliaisuuttaan jakson ja raivostui kun Reino valehteli siinä että olis alkanut nuolla Reinon persettä :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se oli naapuri joka oli helvetin kyllästynyt Nordineihin ja tohon tapaan jättää auto mulkusti keskelle tietä, katsoi uteliaisuuttaan jakson ja raivostui kun Reino valehteli siinä että olis alkanut nuolla Reinon persettä :DD
No joo, tämä voi olla ymmärrettävä selitys. Mutta itse olisin ottanut suoraan maikkariin yhteyttä, enkä jaksaisi setviä tuollaista asiaa näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tämä voi olla ymmärrettävä selitys. Mutta itse olisin ottanut suoraan maikkariin yhteyttä, enkä jaksaisi setviä tuollaista asiaa näiden kanssa.
Jos asetun naapurin asemaan, mun mielestä olis helpompaa tosiaan ottaa heihin yhteyttä kuin lähtä sepittelemään maikkarille, enkä olis edes varma meneekö viestini oikealle taholle ja milloin siihen reagoidaan. Kirjoittaisin varmaan jonkun lappusen jossa kertoisin että miten tilanne oikeasti meni ja että otan yhteyttä iltalehtiin valehtelusta jos he eivät huolehdi pois kohtausta ohjelmasta, tai korjaa sitä miten muka käyttäydyin, ja toivon että sitä autoa ei jätetä siihen noin enää koskaan tai saavat maksaa korvauksia kun olen myöhässä töistä tjsp. Kirje postiluukusta ja saavat itse selitellä maikkarille :)