Voi JÄRKYTYS tuota Tukiaisten tanssiesitystä erotiikkamessuilla :O!!
Iltalehden sivulla linkki. Siitä oli kyllä mielestäni sulokkuus ja erotiikka kaukana, aivan kuin Nykäsen Mervi olisi hytkynyt Matin keikalla!
Tuli oikeastaan ihan aidosti surullinen olo katsoessa. Ei ole ulkonäköä, ei ole lahjoja, mutta väkisin pitää miellyttää miehiä :(
Kommentit (46)
Nolottaa katsoa tuota "tanssia"...
Päivän parhaat naurut :DD. Tuli mieleen amatöörien baaritanssikisat (onko sellaisia edes?), joissa joku pubiruusu siskon/kaverin kanssa yrittää olla niin hot että alta pois. xD Nolotti katsoa tuota, jouduin minuutin jälkeen lopettamaan; ei rytmitajua,ei varmaan harjoiteltu liikkeitä kunnolla (taipuminen jäykkää jne.) ja tuosta vielä maksettiinkin??
Luulin siis oikeasti, että ovat ihan ammattitaitoisia tanssijoita, en ollut koskaan nähnyt aikaisemmin heidän tanssiesityksiä.
Todella huono ja tylsä koreografia, innottomat ja tönköt tanssijattaret, huonot asuvalinnat. Kyllä glamour oli kaukana tuosta.
ei sikäli, että naisen pitäisi olla hoikka, kaunis ja notkea. Mutta jos ihan työkseen ja maksua vastaan tuollaista tekevät...? Menisivät tytöt takaisin koulun penkille ja hankkisivat ammatin, jonka osaavat.
ap
Kännykällä otettu? Eipä silti, että ton tason tanssahteluun kannattaisi kunnon resursseja tuhlatakaan.
on se, että kyse ei ole enää mistään ihan tyttösestä. Kyseessä on kolmekymppinen nainen.
tuosta joku mies pullotusta etumukseensa?
oppii että minun iltajumppani on todella eroottista, paljon notkeampikin olen ja ikääkin on 10v enemmän kuin tätitukiaisella.
minunkin iltalenkkini on sulokkaampaa ja eroottisempaa kuin tuo "tanssi".
sai ihan pätevän suomen päämisiterin tippumaan palliltaan...
Eikö oikeastaan ulkoministeriäkään, joka hoiti uramunauksensa ihan itse.
no 14 korjaa että ei sentään tosiaan päämisiteriä vaan ulkomisterin :D
menin niin häkellyksiin myötähäpeästä että ajatuksetkin sekoaa...
kyllä nämä ammattilaisten käsissä saattasivatkin taipua ja osatakkin ketkuttaa jonkinverran mutta en ymmärrä kuinka Suomessa tollainen menee läpi ja että siitä maksetaan palkkaa!
Kanerva kohu taisi olla tosiaan se ainoa keino, jolla tanssiryhmälle saatiin vähän julkisuutta. Pian pitää taas tapahtua jotain, sillä eipä tuolla tanssilla voi itseään kovin pitkään elättää...
tulossa USAan uraa luomaan? Ei kylla niin huonoa strippiklubia taalta loydy etta nama saisivat tyota.
Miten joku voi olla noin tyhmä ja kerta toisensa jälkeen?
Luuleeko neito itse oikeasti, että osaa tanssia? Siis kyllähän tuollalailla hytkyäkin saa, mutta kaunista, ammattimaista tanssia tuo ei kyllä ole.