Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua on kohdeltu niin paljon väärin elämässä, että elämäni on sen vuoksi tavallaan mennyt pieleen

Vierailija
22.02.2018 |

Eniten on kohdeltu henkisesti väärin. Niin että en edes tiennyt, että olen uhri. En minä ole koskaan kulkenut ymäriinsä selittämässä, miten olisin muiden uhri, enkä syytellyt muita, silti minun elämästäni ei koskaan tullut sellaista kuin halusin. Ei vaikka tein mitä, niin mulla ei ollut sellaista minää suojaavaa asennetta eikä tietoa sen väärin henkisesti kohdelluksi tulemisen ansiosta.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

Kaikkia meitä ihmisiä kohdellaan enemmän tai vähemmän väärin. Se on sitä elämää!

Nauti niistä elämän hyvistä puolista, äläkä käpertyä niihin huonoihin.

Suosittelen lämpimästi uskomista Isään, Poikaan Jeesukseen ja Pyhään Henkeen sekä Raamattua, niin pikku kiusat, eikä vähän isommat tunnu yhtään missään.

Kohdellaan ehkä väärin, mutta se ei ole mitään elämää, typerä runkkari.

tulihan se sieltä.Tuollaisia huutelet ihmisille, niin ei ole ihme että sinuun hermostutaan

Mietipä, miten paljon pitää lapsen hemoja kiristää, että lapsi alkaa huudella tuollaisia? Se on ihan sitä. Jos mulla ois itseni puolustamiseen ollut keinoja, niin äiti ois nähnyt minusta takavalot, eikä kuullut mitään rumaa. Ei vain ois saanut enää kasvattaa mua. Kumman kuvittelet, että äiti halusi? Menettää minut, kuten oikein ois ollut, vai huutaa minulle?

ap

Vierailija
22/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissa on oppinut uuden sanan! Kognitiivinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi sana, olen puhunut siitä jo kauan, että se terapiamuoto on monille aivan hyödytön. Eikä ne terapeutit itse tajua sitä.

ap

Vierailija
24/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

Kaikkia meitä ihmisiä kohdellaan enemmän tai vähemmän väärin. Se on sitä elämää!

Suosittelen lämpimästi uskomista Isään, Poikaan Jeesukseen ja Pyhään Henkeen sekä Raamattua, niin pikku kiusat, eikä vähän isommat tunnu yhtään missään.

tulihan se sieltä.Tuollaisia huutelet ihmisille, niin ei ole ihme että sinuun hermostutaan

Mietipä, miten paljon pitää lapsen hemoja kiristää, että lapsi alkaa huudella tuollaisia? Se on ihan sitä. Jos mulla ois itseni puolustamiseen ollut keinoja, niin äiti ois nähnyt minusta takavalot, eikä kuullut mitään rumaa. Ei vain ois saanut enää kasvattaa mua. Kumman kuvittelet, että äiti halusi? Menettää minut, kuten oikein ois ollut, vai huutaa minulle?

ap

Sinä olet 45. Ja itse olet paha ihminen. Teet lapsillesi pahaa

Vierailija
25/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä.

Itsellä takana todella rankka lapsuus. En käsitä miksi sitä napanuoraa ei jotkut vaan kykene katkaisemaan. Koko elämä kustaan nurkkiin koska sitä ja tätä kamalaa minulle joskus tehtiin. No mahtaisi se kiduttaja nauraa vielä haudassakin kun se tietäisi, että sieltäkin vielä säätää toisen elämää vaikka ei muuten kykene kuin olemaan matojen ruokaa.

Viime kädessä jokainen itse on vastuussa omasta elämästään. Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vaan veistää ittelleen puujalka ja kävellä sillä verisellä pätkällä, jota toiset jalaksi kutsuu. Jos sataa niin sitä kastuu.

Paras lääke kaikkiin henkisiin arpiin on elää elämäänsä tuskista huolimatta ja pitää päänsä pystyssä. Oppia hallitsemaan omia tunteitaan eikä olla niiden vietävänä kuin pieni lapsi.

Vierailija
26/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

ap

Mitä pahaa? Minä en tee heille vääryyttä, sen mä ainakin katson. Mulle tehtiin ja yksinkin eläminen ois ollut parempi.

ap

Vierailija
27/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

ap

Jos mun äiti ois tehnyt mulle oikein, se ois antanut mut pois, ja havainnut, että hän tekee vääryyttä lastaan kohtaan. Mutta arvaapa, haluaako äiti-ihmiset toimia niin? Vaan arvaapa kaksi kertaa, haluavatko he mieluummin huutaa lapsilleen kiusaten näitä?

ap

Vierailija
28/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uusi sana, olen puhunut siitä jo kauan, että se terapiamuoto on monille aivan hyödytön. Eikä ne terapeutit itse tajua sitä.

ap

SINULLE, arvon itsekeskeinen supernarsisti ja marttyyri, KAIKKI terapia on hyödytöntä.

Vierailija
29/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä.

Itsellä takana todella rankka lapsuus. En käsitä miksi sitä napanuoraa ei jotkut vaan kykene katkaisemaan. Koko elämä kustaan nurkkiin koska sitä ja tätä kamalaa minulle joskus tehtiin. No mahtaisi se kiduttaja nauraa vielä haudassakin kun se tietäisi, että sieltäkin vielä säätää toisen elämää vaikka ei muuten kykene kuin olemaan matojen ruokaa.

Viime kädessä jokainen itse on vastuussa omasta elämästään. Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vaan veistää ittelleen puujalka ja kävellä sillä verisellä pätkällä, jota toiset jalaksi kutsuu. Jos sataa niin sitä kastuu.

Paras lääke kaikkiin henkisiin arpiin on elää elämäänsä tuskista huolimatta ja pitää päänsä pystyssä. Oppia hallitsemaan omia tunteitaan eikä olla niiden vietävänä kuin pieni lapsi.

Mulla ei ole kysymys mistään tunteiden hallinnsta, vaan siitä, että mua kohtaan on tehty vääryyttä.

ap

Vierailija
30/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

SINULLE, arvon itsekeskeinen supernarsisti ja marttyyri, KAIKKI terapia on hyödytöntä.

Mä olen saanut nykyisestä terapiastani paljon apua vääryyden oikaisemiseen.

ap

Vierailija
31/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

ap

Jos mun äiti ois tehnyt mulle oikein, se ois antanut mut pois, ja havainnut, että hän tekee vääryyttä lastaan kohtaan. Mutta arvaapa, haluaako äiti-ihmiset toimia niin? Vaan arvaapa kaksi kertaa, haluavatko he mieluummin huutaa lapsilleen kiusaten näitä?

ap

Mutta silloinhan sinulla olisi kamala kasvattiäiti, jota syyttelisit siitä, että hän kohteli väärin.

Millainen olisi maailma, jossa kaikki olisivat kuin sinä eli täysin vailla oma selkärankaa kokemassa koko ajan vääryttä muiden taholta.

Vierailija
32/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

Kyllä! Jotkut asiat on silti käsiteltävä ja käytävä läpi, että niistä voi siirtyä eteenpäin ja että ne voi oikeasti jättää menneisyyteensä. Se on hyvä tehdä Jeesuksen kanssa ja Pyhä Henki antaa voiman myös anteeksiantoon, joka vapauttaa. Jumala luo uutta ja on voimallinen myös uudistamaan ihmisen oli menneisyydessä sitten tapahtunut mitä tahansa :)

Vierailija
33/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin kohteleva joko pyytää anteeksi tai jos ei, niin hankin sille rangaistuksen (lain puitteissa, se voi olla mikä tahansa muukin, kuin laillinen seuraamus) jos vain kykenen.

ap

Oho.

Vierailija
34/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mun lapsille vääryyttä tee. Ja opettelen myös katsomaan, ettei tee kukaan muukaan. Tai se joutuu kanssani tekemisiin. Lapseni luvalla, toki, sitten kun he ovat aikuisia, jos eivät itse selviydy jostain. Ja toivon, että heistä kasvaa oikeudenmukaisia, muilta vääryyttä hyväksynättömiä ja muille vääryyttä tekemättömiä ihmisiä.

Toki virheet eivät ole sama asia kuin vääryys, ja niihin on osattava suhtautua ymmärryksellä.

ap

Vierailija
35/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi saatana miten nyyh.

"Elämäni ei mennyt kuvitelmieni mukaan ja se on väkisinkin jonkun (muun) syy".

Kenen elämä menee suunnitellusti?

Kelle ei ikinä ole sanottu rumasti?

Tee lista tärkeimmistä tavoitteistasi ja pyri niihin. Suosittelen panemaan ykkössijalle "Otan vastuun omasta elämästäni ja mielenterveydestäni", ja kakkoseksi "Lakkaan rypemästä itsesäälissä".

Vierailija
36/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtä huonoa äitiä. Pahuus on loputonta

Äitihu n lapsilla ei ole äitiä koskaan ollutkaan. Narsisti olohuoneessa vaatimassa palvontaa. Lapsiraukat

Vierailija
37/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ehkä sun juttu oisikin toi Jeesus Kristus!!

Vierailija
38/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu päässyt taas hoidosta!

Vierailija
39/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uhriudu.

ap

ap

Mutta silloinhan sinulla olisi kamala kasvattiäiti, jota syyttelisit siitä, että hän kohteli väärin.

Millainen olisi maailma, jossa kaikki olisivat kuin sinä eli täysin vailla oma selkärankaa kokemassa koko ajan vääryttä muiden taholta.

Niin, eikö olekin ikävää, että on ihmisiä, jotka eivät niele sun kaltaistesi vilunkivillejen väärin tekemisiä, vaan nostavat sut niistä vastuuseen?

Kohtele muita oikein, niin saat nukkua yösi rauhassa.

ap

Vierailija
40/116 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mun lapsille vääryyttä tee. Ja opettelen myös katsomaan, ettei tee kukaan muukaan. Tai se joutuu kanssani tekemisiin. Lapseni luvalla, toki, sitten kun he ovat aikuisia, jos eivät itse selviydy jostain. Ja toivon, että heistä kasvaa oikeudenmukaisia, muilta vääryyttä hyväksynättömiä ja muille vääryyttä tekemättömiä ihmisiä.

Toki virheet eivät ole sama asia kuin vääryys, ja niihin on osattava suhtautua ymmärryksellä.

ap

Sinä et ole lastesi kanssa tekemisissä nyt. Eivätkä he ole sinun kanssasi tekemisissä myöhemmin. Terapiaa tarvitsevat. Eikä auta. Narsistin onnettomat lapset