Hain äitiyspakkauksen tänään postista
ja vanhaa mallia oli vielä. Postiin pakkaus oli saapunut torstaina.
Ihania vaatteita siellä oli.
Kommentit (26)
ensin palkkatodistuksen. Kuinka kauan pakkauksen saamiseen menee jos vie hakemuksen suoraan Kelan luukulle?
valkyria:ensin palkkatodistuksen. Kuinka kauan pakkauksen saamiseen menee jos vie hakemuksen suoraan Kelan luukulle?
Riippuu paikkakunnasta kuinka kauan kestää. Itsellä kesti länsi-suomenläänissä 8 viikkoo että sain päätöksen ja siitä päätöksestä pakkaus tuli viikon päästä.
Lilli81 33+6
Tänään tuli pakkaus postissa ja vanhaa mallia oli... Ainut minkä haluaisin vaihtaa toisaalta olis se haalari ja sen tykötarpeet, on uudessa nätimpi, muut tässä parempia musta!
Siis 8 viikkoa meni ennen kuin sait päätöksen!!! Hirmu kauan eli sulla meni pakkauksen saamiseen 9 viikkoa.
Kävin hakemassa tänään postista äitiyspakkauksen ja vanhaa mallia se oli vielä, mutta ei ollenkaan harmita! Ihania vaatteita paketti pullollaan! Hakemuksen jätin kaksi viikkoa sitten, päätös tuli viime perjantaina ja tänään se oli jo postissa!
Mukavaa kevään odotusta!
Elikkäs itse jätin hakemuksen tiistaina ja vanhat pakkaukset kuulema vielä jaossa...mutta itse olen siitä vain tyytyväinen ;)
Hauskaa pakkauksen odottelua ja hypistelyä tottakai :)