auta ensiasunnon ostajaa! mitä tarjoaisit tästä asunnosta?
Ollaan jo pitkään haettu asuntoa tampereen seudulta. tämä voisi olla uusi kotimme. emme vaan tiedä mitä tarjota? mitä mieltä muuten kämpästä? ettei vaan osteta liian ihastuksissa....
etuovesta löytyy, kohdenumero on 756265
Kommentit (50)
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa onko Viialasta lyhyt matka vai ei vaan mua kiinnostaa SISUSTUS!
Kommentoikaa sisustusfanit!
Mun mielestä sisustus oli periaatteessa ihan ok mutta tosi turvallisen tylsä. Voisi vähän revitellä eikä olla niin kesyä.
Aiemmiin kommenteihin viitaten: mäkään en löytänyt mitään hempeää. Taitaa olla hempeät omissa silmissäsi;)
Voitko ap kertoa mitä ajattelet nyt tarjota asunnosta? Minkä ikäinen olet?
Tein välillä töitä ja olin tosi yllättynyt kuinka paljonolin saanut vastauksia. Kiitokset kaikille!
Ainakin sain jäitä hattuun! Juttelen kotona avon kanssa ja pohditaan tarjousta uudelta kantilta. Ainakaan koko myyntihintaa emme aio tarjota.
Kiitokset vielä!
Ap, jolla muuten ikää 29 v. (ja avolla 35 v.)
Mitä ihmeen väliä sisustuksella on talon ostamisen kannalta? Huonekalut sun muut lähtevät asukkaisen mukana ja joku seinän maalaaminen tai tapetointi on ihan peanutseja ostohinnassa.
Lattioiden ja laatotusten vaihtaminen sitten on pikkuisen isompi ja kalliimpi homma, mutta ei sekään 200 000 euron talossa ole hirmuisen iso juttu. Eli en hylkäisi muuten loistavaa taloa sisustuksen perusteella, korkeintaan se voisi vaikuttaa päätökseen kahden tasavahvan talon välillä.
Uusi motari valmistuu viimeistään syksyllä, joten jos meinaa asua Nokialla yli puoli vuotta, ei ruuhkista tarvinne välittää!
Iso katettu terassi. Autopaikan kanssa maksoi 166000. Että on toi todella ylihintainen. Meidän asunnossa on myös ekstrana kermansaven takkaleivinuuni. Pelkästään se on maksanut 7000 euroa ja asunto siis kaksi vuotta uudempi. Ylöjärven pitäisi olla hiukan kalliimpi kuin nokian ainakin kiinteistövälittäjien keskusliiton tms. mukaan. Että siinä vertailukohtaa teille hinnan suhteen.
Jos ollut syksystä myynnissä, älkää nyt toki hurjasti tarjotko.
Onko asuntonne kenties Asuntilassa? Ihan karmea paikka kaukana kaikesta. Ylöjärvellä paljon parempiakin alueita, Asuntila onkin sieltä halvimmasta päästä.
Itse olen tamperelainen ja kyllä tuossa rivarissa on hinnassa roimasti ilmaa ! Katopa huviksesi millaisia rivareita saa Tampereen puolelta max. 185 000. Nokia on kuitenkin syrjässä.
Aika kova hinta, ihan siistin oloinen. Jos jätätte tarjousta pudottakaa hinnasta reilusti. Tampereeltakin saa jo samalla rahalla asunnon.
Entä raput? Pienten lasten kanssa aikas hankalaa...
Vierailija:
HIntaesimerkiksi ei oikein käy myynnissä oleva kohde, vaan myyty kohde. Pyytää voi mitä vaan, mutta oikea hinta se, minkä ostaja maksaa.