Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni veti kännit raskaana?

Vierailija
24.04.2006 |

Kun näitäkin äitejä on..uskaltaako kukaan nimettömänä tunnustaa?Jos veti, niin miksi niin teki?Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska tiedän monia jotka näin tehneet..asiasta vain ei kehdata puhua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa muhinoitiin päissämme ja yhtäkkiä mulla tuli hirmu kova pisto mahaan ja pohdiskeltiin puolitosissaan että oonkohan raskaana.... ja olin sitten! =D ja nyt tuo vauva on jo 6v ja varsin terve on ollut! =)

Vierailija
2/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli otettua useastikin aika reippaasti. Vaan loppui sitten kun sairaalassa ilmeni raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä noita ei voi laskea tähän kyselyyn, vaan ihan sellaiset tapaukset että äiti on ollu jo 5 kuulla raskaana ja sen taatusti tiennyt...!

Vierailija
4/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsean paha olo ja hirveä krapula...

Vierailija
5/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaamea krapula ja muutenkin sekavampi olo kuin yleensä.

Noh siihen ne biletykset sitten loppuivatkin.

Vierailija
6/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko ketään joka olisi tiennyt raskaudestaan ja silti ryypännyt?Miten ihmeessä mun tutuissa niin monia sellaisia!

Vierailija
7/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteensä 2 annosta pikkusiemailuina illallisen/loppuillan aikana. Ei edes hiprakkaa, ei varmaan lasketa tässä kyselyssä?

Vierailija
8/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kans laivalla ja ihmettelin kun en ihan öykkäreitä vetänyt kun ei jostain syystä pystynyt. Yön oksensin ja ihmettelin, että mistä johtuu. No viikon päästä selvisi syy ja nyt se tuolla käy nukkumaan. Hyvinkin terve poika on.