Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
521/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liesituulettimen kautta kuuluu naapurin puheet, kuin olisivat vieressä. Yksi pariskunta on riidellyt jo kaksi vuotta samasta asiasta, eli miehen työttömyydestä ja työnhakuhaluttomuudesta. Muija itkee aina saman kaavan mukaan että joutuu kotona tekemään kaiken ja maksamaan laskut ja mies vasta heräilee siinä vaiheessa kun hän tulee töistä kotiin puoli viideltä iltapäivällä. "Vittu mä en jaksa sua enää!" huuto kuulunut parin vuoden ajan säännöllisesti. Ihmetyttää miksi jatkaa paskaa suhdetta, miksi ei jo laita miestä pihalle? Yhteisiä lapsiakaan kun ei ole ja kämppä on naisen omistama.

Yks sana: iso muna. Ja draama. Liian tasanen meininki on tylsää naisten mielestä.

Vierailija
522/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liesituulettimen kautta kuuluu naapurin puheet, kuin olisivat vieressä. Yksi pariskunta on riidellyt jo kaksi vuotta samasta asiasta, eli miehen työttömyydestä ja työnhakuhaluttomuudesta. Muija itkee aina saman kaavan mukaan että joutuu kotona tekemään kaiken ja maksamaan laskut ja mies vasta heräilee siinä vaiheessa kun hän tulee töistä kotiin puoli viideltä iltapäivällä. "Vittu mä en jaksa sua enää!" huuto kuulunut parin vuoden ajan säännöllisesti. Ihmetyttää miksi jatkaa paskaa suhdetta, miksi ei jo laita miestä pihalle? Yhteisiä lapsiakaan kun ei ole ja kämppä on naisen omistama.

Yks sana: iso muna. Ja draama. Liian tasanen meininki on tylsää naisten mielestä.

"Iso muna" sisältää kaks sanaa. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan eksää :(

Niin mäkin sua..

Vierailija
524/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tarinat on kultaa! Huutoaivastaja on mun suosikki!

Vierailija
525/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän naapurit ajattelevat meistä? :D

Mies on astmaatikko ja "karjahtelee " välillä , minulla taas tinnittää toinen korva joten puhun kovaa.

"OTATKO SÄÄ KAHVIA?'

"Kraah! "

Meillä on kaksi lasta ja naapurit varmasti säälivät, että on siis raukoilla hullut vanhemmat. ..

Mä repesin tälle ihan totaalisesti :D :D :D :D :D 

Vierailija
526/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tarinat on kultaa! Huutoaivastaja on mun suosikki!

Heh, jos tarkoitat sitä kolmannen aivastuksen jälkeen kiljaisijaa (muistaakseni täällä oli joku muukin huutoaivastaja-tarina), niin olen se joka kertoi tuosta, ja epäilen kiljaisuaivastajan lukevan tätä ketjua, koska yhtään kiljaisua ei ole kuulunut sen jälkeen kun kirjoitin sen. Kaiken lisäksi Pesuaineperhe (jonka äidiksi epäilin tätä aivastelijaa) on vähentänyt pesuaineen käyttöä huomattavasti :D 

Vierailija
527/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurilla oli iltaisin tapana lonottaa vettä keittiön hanasta minuutteja kerrallaan useita kertoja illan aikana. Tiedä sitten mitä hän teki. Piti myös ihme mylvintää usein. Hän valitettavasti kuoli puolisen vuotta sitten ja asunto on edelleen tyhjillään. Oli oikein kohtelias vanha mies.

Vierailija
528/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies heittelee mua piilosta kävyillä ja huutelee pimeessä mun nimeä oudolla venyttelevällä äänellä. Ensin luulin olevani sekoomassa mutta kerran sitten seisoinkin aikuisen tyttäreni kanssa pihassa kun hyytävä kutsuhuhuilu alkoi. Tytär pelästy ihan penteleesti:) Ostin sitten koiran.

Vierailija
529/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies heittelee mua piilosta kävyillä ja huutelee pimeessä mun nimeä oudolla venyttelevällä äänellä. Ensin luulin olevani sekoomassa mutta kerran sitten seisoinkin aikuisen tyttäreni kanssa pihassa kun hyytävä kutsuhuhuilu alkoi. Tytär pelästy ihan penteleesti:) Ostin sitten koiran.

Heitä takaisin ! Kävyllä, älä koiralla.

Vierailija
530/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mitään erikoista, mutta itselle tulee joskus paha omatunto kun tulee myöhään illalla himaan ja naapurin nuoripari panee kuin viimeistä päivää ja käytävälle kuulee kaikki irstaat seksipuheet ja muutenkin sen kiiman. Ikävä kyllä joskus tulee aikailtua oman oven avaamisen kanssa.

Varsinkin naapurin neitoa on aina ihan hauska tervehtiä kun tietää mikä eläin se on vällyjen välissä. Ulkoinen habitus kielii ihan kivasta ja korrektista virkanaisesta.

Vierailija
531/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle tapahtunut mutta joskus muistaakseni jossain toisessa foorumissa oli todella hauska kirjoitus jolle aina naureskelen, se meni jotenkin näin: "yläkerran lapsilla on joka s##%"%¤n ilta 3000m estejuoksu ja voittaja saa ilmeisesti tiputtaa alasimen lattiaan".

Vierailija
532/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurilla oli iltaisin tapana lonottaa vettä keittiön hanasta minuutteja kerrallaan useita kertoja illan aikana. Tiedä sitten mitä hän teki. Piti myös ihme mylvintää usein. Hän valitettavasti kuoli puolisen vuotta sitten ja asunto on edelleen tyhjillään. Oli oikein kohtelias vanha mies.

En taida olla tämä naapuri, koska olen yhä elossa, enkä ole tietääkseni koskaan ollut vanha mies (toivottavasti en myöskään mylvi!), mutta valutan talvisin joka ilta useamman kerran minuuttikaupalla vettä keittiössä. Yritän saada mahdollisimman kylmää kastellakseni rätin, jonka sitten kääräisen patterin termostaatin ympärille, ja tadaa! patteri luulee, että asunnossa on tosi kylmä ja lämmittää ihan hulluna. Pitää käyttää vippaskonsteja että tarkenee nukkua, kun taloyhtiöllä on hieman eri käsitys inhimillisestä lämpötilasta kuin minulla.

Vierailija
533/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt ollut muutaman kuukauden kissanpentu ja mietin, että mitä naapurit mahtaa ajatella. ..

Aamuyöstä se aloittaa rumban ja mä räyhään sille mm. että helvetin paskaperse, lopeta pureminen, älä huuda, ai kun sattuu IRTI jne.

Meillä on tosi hiljainen talo ja tuntuu, että nuo äänet vain korostuu hiljaiseen aikaan.

No, ehkä ovat huomanneet kun oveen on ilmestynyt tarra "täällä kotieläimiä ".

Anteeksi, mutta tää sai nauramaan vedet silmissä. Vai että kissanpentu Paskaperse. :D

Nyt mä ymmärrän että on ihmisiä jotka pitävät Ellen Degeneresiä oikeasti hauskana jos toi saa jonkun nauramaan VEDET SILMISSÄ?! Mutta tietysti jokainen nauraa sille mikä naurattaa kunhan ihmettelen.

No kyllä meilläkin aikoinaan oli kissa, jonka nimityksiin kuului mm. Ruikkuhäntä, Persereikä, Ruikkuperse tai Paskatassu. Se oli lasten kissa, jonka vuosien mangunnan jälkeen suostuin meille ottamaan. Itse en erityisemmin välitä kissoista, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi.

Vierailija
534/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida olla tämä naapuri, koska olen yhä elossa, enkä ole tietääkseni koskaan ollut vanha mies (toivottavasti en myöskään mylvi!), mutta valutan talvisin joka ilta useamman kerran minuuttikaupalla vettä keittiössä. Yritän saada mahdollisimman kylmää kastellakseni rätin, jonka sitten kääräisen patterin termostaatin ympärille, ja tadaa! patteri luulee, että asunnossa on tosi kylmä ja lämmittää ihan hulluna. Pitää käyttää vippaskonsteja että tarkenee nukkua, kun taloyhtiöllä on hieman eri käsitys inhimillisestä lämpötilasta kuin minulla.

Mikset laita rättiä hetkeksi pakastelokeroon tai pakastimeen?

Vierailija
535/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pidän siellä ruokaa, en todellakaan laita sinne mitään likaisia rättejä.

Vierailija
536/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin keski-ikäinen pariskunta elää tavallaan kuin jossain 50-lukulaisessa (tai vanhemmassa) avioliittomallissa. Mies tulee illalla kotiin ja kysyy: " Onko äitillä jotakin ruokaa?" ynnä muuta vanhanaikaista.

Huvittavaa, välillä kummastuttaa ja ärsyttää. Kai nuo onnellisia ovat valinnastaan.

ps. jos ikinä meillä tuollaisia sammakoita suusta päästeltäisiin, vastaisin, että mene kysymään siltä äidiltäs

Vierailija
537/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerran naapuri (kahta kerrosta alempana) örisee ja mylvii kovaäänisesti. Mylvintä-äänet ovat sellaisia "MJÖÖÖ!", "ÖÖÖÖÖÖÖH!" ja "OIJOIJOI!" Joskus huudahduksia kuuluu pitkin iltaa ja satunnaisesti myöhään yölläkin. Alkoholia taitaa kulua melko runsaasti. 

Ei se mitenkään hätäiseltä kuulosta, eikä muita ääniä juurikaan kuulu.

Samanlainen naapuri oli meilläkin alakerrassa. Mies välillä nauraa höhötti "ÖHÖHÖHÖHÖÖ!" yksinään ja toisinaan mölähteli juuri samalla tavalla kuin yllä kuvailtiin. Hirveä tupakinkäry tuli meille lattialistojen ja ilmastointikanavien kautta hänen käryisestä kämpästään. Myös hernekeittoa lämmitti hajusta päätellen usein. Mies harrasti kuulan heittelyä asunnossaan tai sitten sillä oli joku punttisali siellä, sillä välillä kuului hirveitä tömähdyksiä. Heitti roskiksensa välillä ikkunasta ulos. Sinne ne levisivät pihalle tuulen pyöriteltäviksi. Lopuksi levitti paskaa (joo-o) naapureiden oviin ja rappuun. Sitten tuli viimeinkin häätö.

Ihku sinkkumies.

Vierailija
538/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä pakasteesta hernepussi termostaatin ympärille, samaa pussia voi käyttää kauan.

Vierailija
539/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pidän siellä ruokaa, en todellakaan laita sinne mitään likaisia rättejä.

Ei helvetti, oletko muovipussista kuullut?

Vierailija
540/3685 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yläkerrssa huutaa aina joskus. Siis sellaista suoraa huutoa "Haaaaaaaaaaaa!, aaaaaaaaaaaaa!". Olin asunut tässä talossa vasta muutaman päivän, kun ensimmäisen kerran huuto alkoi keskellä yötä. Sitä yöhuutelua silloin tällöin tapahtui jonkun aikaa, mutta viimeaikoina on alkanut kuulumaan päivisinkin.

Ulvova mylläri?