Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
501/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit on tosi tylsiä ja hiljaisia :D

Vierailija
502/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on ollut vaippaikäisiä lapsia kuusi vuotta putkeen. Koko tämän ajan ne vaipat on koottu parvekkeelle isoon saaviin odottamaan matkan jatkumista. Kuuteen vuoteen en ole voinut nauttia parvekkella olosta, kun se kurapaskan katku leijuu siellä. Tällaista täällä Myyrmäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän ja mun yläkerrassa asuu suunnilleen meidän ikäinen nuori mies, joka tekee kaiken mahdollisen  maksimivolyymilla kävelystä ja puhelimeen puhumisesta WC-käynteihin. Joka ilta kuulostaa siltä kun hän repisi kämppäänsä kappaleiksi, ja tuo möly kestää iltakymmenestä pikkutunneille. Muina naapureinamme on lähinnä vanhuksia joilla on ilmeisesti huono kuulo, joten heitä tuo ei tunnu vaivaavan.

Olen laittanut tyypille pari ihan ystävällistä heippalappua, joissa mainitsin melskaamisen haittaavan yöuniamme. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole häntä liikuttanut - itse asiassa hän on aina pitänyt vielä tavallistakin pahempaa meteliä pari päivää noiden lappujen jälkeen.

Olette sitten muuttaneet meidän entiseen kämppään. Pitääkö torstaisin vielä enemmän meteliä kavereiden kanssa? Se on saunavuoro. Juoksee aina portaat ylös ja alas ja paiskaa oven mennen tullen? Lähdimme muualle kun kyseinen tyyppi muutti yläkertaamme.

Aaah tätä maaseudun rauhaa.

Vierailija
504/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurit on tosi tylsiä ja hiljaisia :D

No haloo! Sun kannattais olla onnellinen siit et ne on, tylsii ja hiljasii. Ite voisin vaihtaa sunkaa osii et tuu sää sit kuuntelee, meijän naapurien messua ja nii sit edellee ja edellee. Nii mä tuun sinne, niiden hiljasten ja tylsien naapurien kaa!

Vierailija
505/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin perheenisä pysähtyy piiloon,jos huomaa että joku odottaa hissiä :D menisi vaikka portaita sitten.

Vierailija
506/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rivitalon päädyssä asuva naapuri ollu pimeässä jo marraskuusta lähtien. Vanhempi nainen asunut aina yksinään, ei koskaan siellä ole käynyt muita kun minä ja meidän perhe. Kun häntä ei näkynyt eikä kuulunut kolmeen päivään, menimme katsomaan mitä on tapahtunut. Siellä hän oli pimeässä, ja sanoi voivansa ihan hyvin. Auto oli tallissa, ja nyt on taas ajanutkin vähän joka päivä. Se on iso 2-kerroksinen talo ja välissä on meidän autotallit. Hän ei sanonut miksi ei laita valoja. Kun on niin ylpeen sorttinen  en viitsinyt kysellä. Erikoinen tapaus, minä pälpätän hänelle kaikki meidän asiat ja juttelimme ennen paljon. Hän ei koskaan kerro sanaakaan menneisyydestään.  Enkä minä ole kysynyt. Siis aika outo!

Vierailija
507/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini soittaa aina kotiin mennessään omaa ovikelloaan, odottelee hetken, koputtelee, odottelee hetken. Sitten hän avaa oven avaimellaan. Hän asuu yksin, omistaa asunnon enkä ole koskaan nähnyt hänen seurassaan ketään. Tämä on hivenen creepyä.

Sillä on joku trauma tai pelko. Joku käynyt kimppuun eikä uskalla mennä sisälle ellei ensin tarkista, ettei siellä ole raiskaajaa/ryöstäjää.

Meinaakko, että soittamalla ovikelloa se ryöstäjä/raiskaaja menee halpaan ja tulee avaamaan oven vai ? :D 

Vierailija
508/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on rivitalon päädyssä asuva naapuri ollu pimeässä jo marraskuusta lähtien. Vanhempi nainen asunut aina yksinään, ei koskaan siellä ole käynyt muita kun minä ja meidän perhe. Kun häntä ei näkynyt eikä kuulunut kolmeen päivään, menimme katsomaan mitä on tapahtunut. Siellä hän oli pimeässä, ja sanoi voivansa ihan hyvin. Auto oli tallissa, ja nyt on taas ajanutkin vähän joka päivä. Se on iso 2-kerroksinen talo ja välissä on meidän autotallit. Hän ei sanonut miksi ei laita valoja. Kun on niin ylpeen sorttinen  en viitsinyt kysellä. Erikoinen tapaus, minä pälpätän hänelle kaikki meidän asiat ja juttelimme ennen paljon. Hän ei koskaan kerro sanaakaan menneisyydestään.  Enkä minä ole kysynyt. Siis aika outo!

Toivottavasti tämä ei ole tosissaan kirjoitettu. Tältä naiselta saattaa olla rahat loppu ja istuu siksi pimeässä, kun säästää sähköä tai sähköt on katkaistu.

Vierailija
509/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kerrostaloasunnossa asuessa naapurissa kokoontui joka sunnuntai aamupäivisin lauluporukka. Laulajat olivat äänestä päätellen iäkkäänpuoleisia naisia, heitä oli ehkä 4-5. En koskaan nähnyt heitä. He eivät olleet erityisen hyviä laulajia, eivät varmastikaan mikään kvartetti tai kuoro harjoittelemassa. Omituista oli että he lauloivat aina yhtä ja samaa laulua, hitaasti ja hartaasti ”Kulkijaveljeni Jan”.

Vierailija
510/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on parasta pitkään aikaan!

Vierailija
511/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viistosti yläkerrassa asuvan naapurin kämpästä kuuluu aina n. kahdelta yöllä todella bassopainotteista bilemusiikkijympytystä, joka läpäisee kaikki kivitalon rakenteet ja korvatulpatkin. Musiikkia jatkuu alle minuutti, ei siis edes yhtä kokonaista biisiä, sitten on hiljaista loppuyö. Melodia ei ole koskaan sama kahtena peräkkäisenä yönä eikä kuulu päivällä.

En millään keksi, mistä ääni voi lähteä. Joskus mietin, että joku videopelin load screen, mutta noilla bassoilla luulis muustakin pelistä lähtevän ääntä.

Vierailija
512/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokyttäjät lienevät pahimpia.

Ketju osoittaa, etteivät kaikki ole mummoikäisiä, vaan melko nuoria aikuisia.

Vierailija
513/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaapurini kerrostalossa on vanha pariskunta, luultavasti yhdeksänkymppisiä. Rouvalla taitaa olla muistisairautta, kulkee usein rappukäytävässä pelkkä yöpaita päällä, käy usein noin myös pyykkituvassa. Mies käy välillä etsimässä vaimoaan ja vie takaisin kotiin. Lähikauppaan kävelevät aina käsi kädessä. Vähän huolestuttaa oikeastaan miten pärjäävät. 

Mäkin käyn, tai lähinnä kuivaushuoneesta hakee pyykit pyjama päällä. Ja crocsin kopiot jalassa ;) En kylläkään päivisin, mut iltamyöhään. Asutaan samassa rapussa, missä pesutupa ja kuivaushuone. 

Vierailija
514/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu eläkeikäinen pariskunta.

Heillä on uudehko auto, ei mikään kallis tai hienomerkkinen, ihan tavallinen pikkuauto. Ei koskaan likainen koska mies hinkaa sitä puhtaaksi joka käänteessä.

Kun lähtevät autolla liikenteeseen kaksin niin nainen ei saa hivuttautua autoon kun se on parkissa muiden autojen vieressä ettei hänen vaatteensa tai laukkunsa vahingoita auton maalipintaa vaan hänen tulee mennä seisomaan pihan keskelle, kauaksi autosta. Vaikkei meidän parkkiruuduissa ole ahdasta eikä nainen ole isokokoinen.

Mies kiertää ja tarkistaa auton 5-10 min ajan, harjaa sitä mahdollisesti lumesta eli 10-50 min lisää. Nainen ei saa koskea autoon lumiharjalla ettei se hajoa. Kun auto on harjauksen jälkeen tarkastettu joka puolelta eli taas se 5-10 min, niin mies peruuttaa auton keskelle pihaa ja nainen saa vihdoin nousta autoon :D

Kun palaavat niin nainen joutuu jäädä autosta pois keskellä pihaa, ja odotella siinä taas tumput suorina kun mies pysäköi ja kiertää ja tarkistaa auton. Tuossa kestää aina se 5-10 min.

Kaikki tämä vaiva jonkun 15 tonnin käyttötavaran eli auton takia :DD

Tyhmä nainen :D Mitä jää odottelee miehen tarkistuskierrosta. Itse hyvillään olisin, jos mieheni viitsisi mun takia pysähtyä ennen parkkiruutua ja jättää mut ehkäpä lähemmäs kotia :) Ja lähtisin kyllä samantien kotiin, mies voisi tulla puunauksien ja tarkistuksien jälkeen perässä. Minusta nainen tuossa on outo, jos seistä töröttää ja odottaa. Ei ole pakko. Sama, jos tietäisin, et mies aina tarkistaa autonsa sen 10-15min ennen lähtöä, niin antaisin miehen mennä sen 15min etuajassa autolle ja menisin vasta itse sitten. Jos sattusin vähän myöhästyy, niin sielläpä odotelkoon sen hetken ja ihailkoon autoaan sen aikaa. Heh. Ja tämä siis tapahtuisi ihan hyvässä hengessä, koska mitä se mies mulla tekee, jos odottelisin vain sekä mennessä että tullessa. Nytkin, jos tiedän, et auto vaikka pitää putsata lumesta, niin en hötkyile vaan annan aina miehen mennä jo etukäteen, ettei tarvi odotella ulkona tai autossa. Mies tekee meillä yleensä sen homman, jos yhdessä lähdetään jonnekin.

Vierailija
515/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania :D <3 Nyt ehkä ymmärrän paremmin naapurini sielunelämää.

t. Sen omaan oveensa koputtelijan ja ovikellonsoittajan naapuri

Vierailija
516/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin hapannaama akka ei ikinä tervehdi vaikka päin kävelisi. Kerran tuli talomme edessä kapealla jalkakäytävällä vastaan, niin katsoi maahan, ettei tarvitse tervehtiä. No eipä siinä, minäkään en nykyään taatusti puhu mitään.

Toisella naapurilla iso hurtta, joka pahimmillaan on louskuttanut keskellä yötä. Siis minä olen koiraihminen ja pidän koirista, mutta silläkin on rajansa.

Vierailija
517/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen vissiin yläpuolellamme asuva naapuri, jota kutsumme mitä vittua-mieheksi. Siellä on yleensä tosi hiljaista, mutta aina välillä kuuluu kovaääninen ja selkeä ”mitä vittuaaaa”-huuto, minkä jälkeen on taas hiljaista. Oletan, että hän pelaa siellä jotain, mutta jotenkin hauska kun intonaatio ja kaikki on joka kerta tismalleen sama.

Ai näitä on enemmänkin :D Seinänaapurini lapsi on v*ttu-poika, ehkä 10-12-vuotias, joka useamman kerran joka päivä karjaisee sellaisella varsin hennolla lapsenäänellä "VITT-TUUUUUHH!" Ja joka kerta täysin samalla sävyllä ja painotuksella.

Vierailija
518/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mun naapureista tervehtii mua.

Vierailija
519/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan eksää :(

Vierailija
520/3685 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurilla on ollut vaippaikäisiä lapsia kuusi vuotta putkeen. Koko tämän ajan ne vaipat on koottu parvekkeelle isoon saaviin odottamaan matkan jatkumista. Kuuteen vuoteen en ole voinut nauttia parvekkella olosta, kun se kurapaskan katku leijuu siellä. Tällaista täällä Myyrmäessä.

No hyiiii..... :(

Ootko nähnyt tätä perhettä ulkosalla? Jos on hankkinut kolme lasta kahden vuoden välein, on mahdollista, että on vaippaikäisiä kuusi vuotta putkeen. Mut pitäishän ne vaipat jaksaa viedä roskiin sieltä. Ällöttävää säilytellä niitä partsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan