Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
481/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini soittaa aina kotiin mennessään omaa ovikelloaan, odottelee hetken, koputtelee, odottelee hetken. Sitten hän avaa oven avaimellaan. Hän asuu yksin, omistaa asunnon enkä ole koskaan nähnyt hänen seurassaan ketään. Tämä on hivenen creepyä.

Vierailija
482/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin pariskunta, pienten lasten vanhemmat, ovat usein ulkona kyykkytupakalla. Siis slaavikyykyssä polttavat tupakkaa pihalla.

Mä olen yleensä slaavikyykyssä tupakalla. :D Lisätään vielä että aamusavut poltan vuodenajasta ja säästä riippumatta aamutakki päällä. Taidan siis olla outo naapuri, kyykkää aamutakissa 25 asteen pakkasella. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini soittaa aina kotiin mennessään omaa ovikelloaan, odottelee hetken, koputtelee, odottelee hetken. Sitten hän avaa oven avaimellaan. Hän asuu yksin, omistaa asunnon enkä ole koskaan nähnyt hänen seurassaan ketään. Tämä on hivenen creepyä.

Ehkä se opettaa kissalleen oven avaamista, mutta kissa ei ole vielä oppinut:)

Vierailija
484/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiset naapurit kävi joka päivä monta kertaa päivässä autolla piipahtamassa jossain, mutta hyvin harvoin oli pihaan tullessa esim. ostoskassia tai muutakaan mukana. Ihmettelen vaan missä ne jatkuvasti oikein ravasivat suht lyhyitä aikoja.

Ehkä omilla vanhemmilla  katsomassa/auttamassa onko kaikki ok.

Vierailija
485/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kuulu tänne mutta rappuumme muutti ilmeisesti jostain arabimaasta henkilö, jolla itsellään ja kavereillaan on tapana käyttää reiluakin reilummin hajustetta. Heillä varmaan ihan normaalia mutta itselle ei kovin kiva kun rappukäytävän ulko-oven avatessa iskee päänsärky siitä hajusta. Astmaatikoilla ja hajuallergikoilla ei ole asiaa meidän rappuun. Haju tulee vastaan myös kun avaan kotioven. Helpotti hieman kun asiasta huomautettiin eli asunnon ovi pitää olla aina kiinni - ei saa tuulettaa rappukäytävään. Tuoksu itsessään on hyvä mutta sitä on liikaa.

Vierailija
486/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin muistihäiriö tjsp? Ei ole varma onko oikean oven takana?

Vierailija
487/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri veti aina viikonloppuisin kännit, perjantaina alkoi ja sunnuntaiyönä loppui. Maanantaina aamulla sitten aina hän lähti töihin aamukahdeksaan, mikä on melkoinen saavutus ottaen huomioon, että seinän takana humalaista örähtelyä kuului aika usein sunnuntaina vielä aamuyölläkin.

Itse siis lähdin aamuisin samaan aikaan töihin ja törmättiin aina parkkipaikalla, hyvin oli sitten hiljasta miestä. Ja hiljainen mies ei humalassa ollut, täysin harmiton mutta nauratti kun toistuvasti kahden vuoden ajan mitä asunnossa asuin, miehen rutiineihin eli viikonloppukännien lisäksi kuului huutaminen yksin kotona. "Perkeleen perkeleen perkele" oli yksi näistä lauseista mitä tiesi odottaa kun perjantai-ilta koitti:D

Lisäksi hänellä tuntui humalassa olevan tapana viettää kaikki aika kalsareillaan - kuten asiaan tietysti kuuluu. Mutta että kalsareissa myös parkkipaikalla, postilaatikoilla, pyykkituvassa ja yleisellä piha-alueella:D

Vierailija
488/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edellisen kämpän (rivitalo) naapuri lähti aina sisään omaltakin pihaltaan kun joku toinen tuli ulos. Pitivät aina verhoja tiukasti kiinni ja välttelivät naapureita. Jos yhtiössä oli pihatalkoot, tekivät ns. oman osuutensa etukäteen ja lähtivät sisälle ennen kuin muut tulivat ulos. Pariskunnalla oli myös omat makuuhuoneet eri kerroksissa.

Vierailija
489/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän ja mun yläkerrassa asuu suunnilleen meidän ikäinen nuori mies, joka tekee kaiken mahdollisen  maksimivolyymilla kävelystä ja puhelimeen puhumisesta WC-käynteihin. Joka ilta kuulostaa siltä kun hän repisi kämppäänsä kappaleiksi, ja tuo möly kestää iltakymmenestä pikkutunneille. Muina naapureinamme on lähinnä vanhuksia joilla on ilmeisesti huono kuulo, joten heitä tuo ei tunnu vaivaavan.

Olen laittanut tyypille pari ihan ystävällistä heippalappua, joissa mainitsin melskaamisen haittaavan yöuniamme. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole häntä liikuttanut - itse asiassa hän on aina pitänyt vielä tavallistakin pahempaa meteliä pari päivää noiden lappujen jälkeen.

Vierailija
490/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän ja mun yläkerrassa asuu suunnilleen meidän ikäinen nuori mies, joka tekee kaiken mahdollisen  maksimivolyymilla kävelystä ja puhelimeen puhumisesta WC-käynteihin. Joka ilta kuulostaa siltä kun hän repisi kämppäänsä kappaleiksi, ja tuo möly kestää iltakymmenestä pikkutunneille. Muina naapureinamme on lähinnä vanhuksia joilla on ilmeisesti huono kuulo, joten heitä tuo ei tunnu vaivaavan.

Olen laittanut tyypille pari ihan ystävällistä heippalappua, joissa mainitsin melskaamisen haittaavan yöuniamme. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole häntä liikuttanut - itse asiassa hän on aina pitänyt vielä tavallistakin pahempaa meteliä pari päivää noiden lappujen jälkeen.

Otan osaa, äänekkäät ihmiset kerrostalossa ovat painajainen. On kyllä uskomatonta miten jotkut pystyvät tekemään ihan kaiken järkyttävällä metelillä, suihkussakin paiskotaan shampoopulloja ja sohvalle istuutuessa pamautetaan jalat lasipöydälle niin että naapuri on vähällä saada rämähdyksestä sydänkohtauksen. Ja puhelimeen huudetaan tietysti keuhkojen täydeltä, sääliksi käy sitä puhekumppania. Minun naapurissani asuu myös tällainen äänekäs ihminen, ja hän jopa nauraa huutamalla. ÄÄÄHÄÄÄHÄÄÄHÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Vierailija
491/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on antanut avaimen jollekulle ystävälleen tai vaikka sukulaiselle ja  luvan käyttää asuntoaan koska tahansa omin nokkineen. Tämä "joku" ei vain koskaan tule. Antaa tulla lisää arvauksia.

Vierailija
492/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on antanut avaimen jollekulle ystävälleen tai vaikka sukulaiselle ja  luvan käyttää asuntoaan koska tahansa omin nokkineen. Tämä "joku" ei vain koskaan tule. Antaa tulla lisää arvauksia.

Täältä pesee: sillä on jakautunut persoonallisuus ja se epäilee olevansa itse kotona.

Vierailija
493/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä pesee: sillä on jakautunut persoonallisuus ja se epäilee olevansa itse kotona.

Heh. Täällähän joku joskus sanoikin, että häntä pelottaa mennä kotiin, jos hän onkin jo kotona:)

Vierailija
494/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltaisi. Pelkäisin, että minä tulen avaamaan.

Vierailija
495/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Täällähän joku joskus sanoikin, että häntä pelottaa mennä kotiin, jos hän onkin jo kotona:)

Se on antanut jollekin salaparille luvan käyttää päivisin asuntoaan lemmiskelyyn. Ei halua yllättää kesken puuhien.

Vierailija
496/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hotellissa töissä ja jäänyt työrooli päälle.

Vierailija
497/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku trauma tai pelko. Joku käynyt kimppuun eikä uskalla mennä sisälle ellei ensin tarkista, ettei siellä ole raiskaajaa/ryöstäjää.

Vierailija
498/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku trauma tai pelko. Joku käynyt kimppuun eikä uskalla mennä sisälle ellei ensin tarkista, ettei siellä ole raiskaajaa/ryöstäjää.

Tai se on varastanut talon oikean omistajan identiteetin (ja asunnon), ja se oikea omistaja on siellä muumioituneena komerossa. Pelkää jäävänsä kiinni ja jos poliisit avaa oven, kysyy "haluatteko jutella hetken taivasasioista" ja lähtee karkuun.

Vierailija
499/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu eläkkeellä oleva pariskunta, joiden lapsenlapset käy usein vierailulla ja usein tarkoitan lähes päivittäin. Jos pariskunta on kotona, eikä mökilä lapset ovat paikalla. Pappa on minulle monta kertaa sanonut että ei pidä siitä, että lapset ovat aina siellä, mutta lapset käyvät siellä silti. Ihmetyksen aihe koko talossa.

Vierailija
500/3685 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vissiin yläpuolellamme asuva naapuri, jota kutsumme mitä vittua-mieheksi. Siellä on yleensä tosi hiljaista, mutta aina välillä kuuluu kovaääninen ja selkeä ”mitä vittuaaaa”-huuto, minkä jälkeen on taas hiljaista. Oletan, että hän pelaa siellä jotain, mutta jotenkin hauska kun intonaatio ja kaikki on joka kerta tismalleen sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme