Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
2061/3685 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri yläkerrassa bilettää toisinaan todella lujaa. Musiikki ei kuulu äänieristyksen takia kuin parvekkeella, mutta usein kuuluu aivan kaameaa hyppimistä. Siis aivan kuin joku hyppäisi kerrossängyn yläsängystä lattialle. Kova ääni ja pelkään, että jossain kohtaa tulevat vielä katosta läpi. Parempaa syytä en ole keksinyt tuolle äänelle. Ei haittaa kun ei ole jatkuvaa emmekä me häiriinny juuri mistään, eikä muuta ääntä juurikaan kuulu kuin se tömähdys, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että mitä ne tekevät siellä.

Vierailija
2062/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naapurin itsensä kertomana (kuulin keskustelun miehensä kanssa parvekkeella): nainen herää joka aamu vähintään 15 minuuttia ennen miestä piirtämään itselleen kulmakarvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuriin on tulossa vieraita, isäntä käy kääntämässä Audin nokan kohti tulijoita.

Vierailija
2064/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en seuraa yhtään mitä naapurit tekevät. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä touhuavat.

Vierailija
2065/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin on hankkineet kiikarin! Näytti onneksi olevan pienempi kuin meillä.

Vierailija
2066/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maailma meneekään kirjoitti:

Nekin on hankkineet kiikarin! Näytti onneksi olevan pienempi kuin meillä.

No niin. Tilasin sitten digijärkkäriin 500 mm ultravalovoimaisen (f = 1,2) putken. Pitää vaan pitää se piilossa, verhon raosta sisempää pimeästä huoneesta ottaa kuvia.

Vierailija
2067/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitaloalueella ja naapurissa asuu keski-ikäinen pariskunta.

He ovat aina kotona.Siis ihan aina!

Käyvät toki kaupassa ja välillä ovat max 3h pois.

Mutta kaikki lomat,vkonloput,nyt olleet lomautettuna-aina kotona ja pienellä pihallaan.Tätä jatkunut 16 vuotta:D

No mikäs siinä,mutta en voi käsittää miten keksivät tekemistä ja viihtyvät aina kotona.

Muistan että kerran olleet pari yötä pois.Itsellä hajoo pää jo viikon kotona kökkimisen jälkeen.

Vierailija
2068/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki lomat,vkonloput,nyt olleet lomautettuna-aina kotona ja pienellä pihallaan.Tätä jatkunut 16 vuotta:D

No mikäs siinä,mutta en voi käsittää miten keksivät tekemistä ja viihtyvät aina kotona.

Muistan että kerran olleet pari yötä pois.Itsellä hajoo pää jo viikon kotona kökkimisen jälkeen.

Olet siis pakostikin myös itse aina kotona katsomassa kun naapurisi ovat kotona? Muutenhan sinun olisi mahdotonta tietää, että he ovat aina kotona.

Vierailija
2069/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen sirkkelikonsertti joka puolella ja jopa juhannusaattoiltana oli pakko sirkkelöidä. Vasta 20 vuotta ovat rakentaneet huusholliaan tuossa, mitään uutta ei kuitenkaan näytä tontille nousevan, en tiedä, mitä hakkaavat vasarallaan ehtookaudet. Ruohonleikkuu joka päivä vartin kerrallaan, ja se kone käy niin laihalla, että melkein sammuu aina välillä.

Vierailija
2070/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäinen sirkkelikonsertti joka puolella ja jopa juhannusaattoiltana oli pakko sirkkelöidä. Vasta 20 vuotta ovat rakentaneet huusholliaan tuossa, mitään uutta ei kuitenkaan näytä tontille nousevan, en tiedä, mitä hakkaavat vasarallaan ehtookaudet. Ruohonleikkuu joka päivä vartin kerrallaan, ja se kone käy niin laihalla, että melkein sammuu aina välillä.

😂😂

Vierailija
2071/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yhteinen eteinen naapurin kanssa, sellainen neliömetrin kokoinen tila ennen ulko-ovea. Naapuri AINA jää seisomaan siihen 1-2 minuutiksi kun lähtee, usein myös kun tulee. Siinä tilassa siis ei ole mitään, itse oleskelen siinä ehkä 3 sekunttia kun suljen oman oven, sitten avaan yhteisen ulko-oven ja lähden.

Välillä mietin salakuunteleeko naapuri minua kun tuosta eteisestä varmaan kuuluu asuuntooni paremmin kuin naapurin asunnon sisältä...

Ei vaan naapurisi kertaa mielessään ettei ole levyjä påålla ja muuta. Tullessaan miettii ihan muita kuten kenkiään. Näin ainakin minä.

Vierailija
2072/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis pakostikin myös itse aina kotona katsomassa kun naapurisi ovat kotona? Muutenhan sinun olisi mahdotonta tietää, että he ovat aina kotona.[/quote

Totta:D Teen kolmivuorotyötä,eli pitkiä vapaita,öitä jolloin olen päivät kotona,kun herään ja iltavuoroja.

Osan lomista myös tietty kotona ja he hakevat postimme ja katsovat talomme perään,kun olemme itse reissussa.Ovat aina kotona:D

Vierailija
2073/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva oven paiskaaminen niin, että koko talo tärähtää.

Vierailija
2074/3685 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tilasin sitten digijärkkäriin 500 mm ultravalovoimaisen (f = 1,2) putken. Pitää vaan pitää se piilossa, verhon raosta sisempää pimeästä huoneesta ottaa kuvia.[/quote]

Et sitten ottanut huomioon, että etulinssi tuossa on varmaan koko ikkunan kokoinen ja terävyysalue täydellä aukolla puolen millin syvyinen ja kuvat tämän takia täyttä bokeh-suttua, mistä ei saa mitään selvää.

Vierailija
2075/3685 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatoinen päivä myrkkyruiskuttaa sokerijuurikas, sipuli ja perunapeltonsa. Outoa, senkun itte lipittää myrkkynsä kunhan ei muille yritä niitä perunoita syöttää--

Kasvatan itse.

Vierailija
2076/3685 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tälle on hyvä syynsä näin kesälläkin, mutta naapurin vanha mies kokee tarvetta säilyttää autoaan (ei edes mikään priima) autotallissa. Joka päivä hakee sen tallista ulos, mutta ei lähde välttämättä samantien ajeleen. Hakee sen joka tapauksessa ulos ja kiertelee välillä sen ympärillä ja jossain vaiheessa lähtee käymään jossain ja ehkä toisenkin kerran. Talvella ymmärrän lämpimässä tallissa säilyttämisen ja siitepölyjen aikaan, mutta noin muuten ehkä en, kun sitä joka päivä kuitenkin käyttää. Meillä on päinvastoin. Auto on uusi, mutta aina pihassa vaikkei joka päivä olekaan käyttöä. No, toisaalta en tiedä näistä autojutuista paljoakaan vaan päinvastoin, mutta jotenkin ihmettelen, että miksi se auto on niin silmäterä,  että pitää viedä lämpimiäkin kesäöitä vasten sisään talliin, jonne pitää ajaa mutkitellen....  kun asuu omakotitalossa. Itse talo ei ole kuitenkaan vartioitu ja luulisi siihen osuvan suuremmat riskit.  Tämä ei silti taida olla oudoimpia juttuja mitä naapurit voi tehdä :D Hyviä juttuja täällä! 

Vierailija
2077/3685 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yhteinen eteinen naapurin kanssa, sellainen neliömetrin kokoinen tila ennen ulko-ovea. Naapuri AINA jää seisomaan siihen 1-2 minuutiksi kun lähtee, usein myös kun tulee. Siinä tilassa siis ei ole mitään, itse oleskelen siinä ehkä 3 sekunttia kun suljen oman oven, sitten avaan yhteisen ulko-oven ja lähden.

Välillä mietin salakuunteleeko naapuri minua kun tuosta eteisestä varmaan kuuluu asuuntooni paremmin kuin naapurin asunnon sisältä...

Ei vaan naapurisi kertaa mielessään ettei ole levyjä påålla ja muuta. Tullessaan miettii ihan muita kuten kenkiään. Näin ainakin minä.

Minulla on ocd ja varmaan menee juuri tuo 1-2min sekä mennessä että tullessa. Oven rynkyttämisen olen saanut lopetettua mutta lähtiessä on pakko vähän sormilla kokeilla että ovi on tukevasti kiinni ja katsella hetki että varmasti on kiinni. Tullessa taas pitää hetki pyöriä oven edustalla etten varmasti ole tiputtanut mitään.

Vierailija
2078/3685 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa selityksessä ole järkeä. Miksi ei voisi miettiä näitä sen oman asuntonsa eteisessä vaan pitää aina mennä siihen yhteiseen eteiseen miettimään? Ja kyseessä yksiö joten erittäin nopeasti tarkistaisi ne hellan levyt jne.

Kyseessä nuori mies joten ei vaikuta niin hajamieliseltä että pitää minuuteiksi pysähtyä outoihin paikkoihin miettimään kaikenlaista.

Vierailija
2079/3685 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi henkilö katsoo postilaatikolla käydessään muihinkin postilaatikoihin, roskikset myllää-aukoo suljetut kauppapussukat. Etsiiköhän itselleen tai koiralleen syömistä, en tiedä. Eikö ed.toimissa rikota yksityisyyden suojaa. Pahin on, kun hän menee tuntemattomien oville-rappuun kyyläämään. Jotenkin hänen toimintaan olisi laitettava ISO STOP !! Tarkoitan tällä menolla sitä, kun korona pandemiaa on esillä. Itse ajoin hänet pois kyyräämäst.

Vierailija
2080/3685 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies henkilö kulki muitten miesten luokse - lähettyville melkein aina, kun sattui jotain mielenkiintoista. Kerran sitten juhannuksena hänen parempi puoliskonsa sanoi pienessä, eiku suuressa hiprakassa. Onkohan tuo mieheni homohintti, kun se aina änkee noitten misten tykö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi