Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Pelikuuloke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuorten miesten huuto ja ölinä taas on hyvin todennäköisesti pelaamista. Ei tarvitse olla edes alkoa mukana. :) Siitä voi toki sanoa, jos pelaaminen käy liian äänekkääksi, eivät jostain syystä yhtään ymmärrä itse omaa volyymitasoaan.
Eivät kuule omaa volyymitasoaan, koska korvilla on tehokkaat pelikuulokkeet.
Pitää paikkansa, todistin itse veljen luona yökylässä ollessa. Veljen kämppis pelasi sotapelejä yökaudet ja mylvi kuin sonni:
"KUOLLLEHAAARG! V***n homooohhh! SARJA, SARJA SARRRJA!"
Kysyin veljeltä, että haittaako tuota jotenkin mun täällä yöpyminen, että piruuttaanko se tuota tekee. Veli vastasi että ei, se tekee sitä lähes joka yö ja nukkuu kaiket päivät. Tyyppi eli vanhempiensa rahoilla ja osteli niillä kamaa, muun muassa nuo kalliit kuulokkeet jotka esti kuulemasta omaa volyymitasoaan. Veljeni ei asunut siellä kauaa.
Ei nyt mitenkään erityisen outoa, mutta huvittavaa, kun ympäri vuoden korjaa meidän pensasaidan vieressä romua Ford-matkailuautoaan. Käynnistelee aika usein mutta ei toimi, ja kiroaa sitä. Kyseinen auto on seissyt siinä lähemmäs 10 vuotta muttei sille aiemmin kuin viime vuonna mitään tehnyt. Muuten kyllä ihan rauhallinen alua :D
Vierailija kirjoitti:
Naapurissani asuu mies yksin. Hänen luonaan ramppaa toinen samanikäinen mies useasti viikossa, menevät siis tuonne naapurin asuntoon. Kerran lähtivät yhteisellä taksilla pihasta (kyllä, sori, olen kyylännyt!!). Ajattelin että ehkä nämä seurustelevat, ja olinkin yllättynyt kun näin tuon naapurissa ramppaavan miehen ilmeisesti perheensä kanssa. Hänellä oli kaunis nuorempi(?) vaimo ja kaksi lasta. Ilmeisesti asuvat kaikki täällä samassa kaupungin osassa. Mysteeriksi jää, mikä noiden miesten välinen juttu on...
Ystävien ajanvietto?
Naapurini paiskoo voimalla asunnon kaapinovia aina kotona ollessaan, mieluiten illalla tai aamuyöllä, mitähän kaapinoviparat on sille tehneet? Kuitenkin kotoa poistuessaan sama tyyppi laittaa asunnon ulko-oven kiinni hiirenhiljaa. Ovitrauma? Ja juu, enhän muuten kiinnittäisi huomiota, mutta kun jytke kuuluu seinien läpi aina kun talo hiljenee iltaisin...
Monta kertaa olen yllättänyt naapurini nuuskuttelemasta asuntoni oven lukkopesää. Hississä kun kerran oltiin samaan aikaan niin pikkuhiljaa hivuttautui kohti hissin nappuloita ja rupesi niitäkin haistelemaan. Kerrostalossa tosiaan asutaan.
Levander kirjoitti:
Tämä ei ole ehkä mitenkään outoa vaan kilttiä.
Esikoiseni vauva-aikana asuimme talossa, jossa asui paljon alkoholisteja. Seinänaapurissa asui juoppo mies, joka aloitti viikonloppuisin metelöinnin. Metelöinti loppui lyhyeen, kun hänen alakerrassaan asuva niinikään juoppo rouva käski olla hiljaa, koska talossa asuu vauva. Mies totteli joka kerta.Alakerran alkoholistirouva oli muutoinkin aina kovin ystävällinen. Oli surullista nähdä hänen rappioituvan muutamassa vuodessa.
Joillakin juopoilla on tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta jumppaa pihalla tiukoissa trikoissa pyllistellen sekä naapureille että ohikulkijoille. Lapsia ei hoideta kun oma ego on tärkeämpi.
Rotta ja Aki??
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olen yllättänyt naapurini nuuskuttelemasta asuntoni oven lukkopesää. Hississä kun kerran oltiin samaan aikaan niin pikkuhiljaa hivuttautui kohti hissin nappuloita ja rupesi niitäkin haistelemaan. Kerrostalossa tosiaan asutaan.
Mulla oli intissä alokkaan tupakaveri joka haisteli kaikkea ennen kuin käytti sitä. Kaapin avainta, vaatteensa, rynkyn ja sen räkäpäät, ruuan tietysti, mitä nyt vaan vastaan tuli. Palveli normaalisti.
Naapurilla (poikamies) on parkeve täynnä kaikenlaista romua. Parvekkeella on mm useampi rollaattori tai vastava apuväline ja nyt parvekkeelle on myös ilmestynyt lasten matkasänky sekä syöttötuoli.
Kertaakaan en ole nähnyt tyyppiä liikkumassa rollaattorin kanssa, vaan tyyppi liikkuu ihan normaalisti. Myöskään lasta kyseisellä kaiffarilla ei ole, joten on vähän outoa että parvekkeella on lastentarvikkeita.
Mun yks naapuri tulee nykyään aina ulos kun minä olen pihatöissä. Tai joskus kun juon kahvia pihalla. Viimeksi testasin tuleeko myöhään illallakin niin tulihan se. Oikeasti luulin että on sattumaa, mutta nyt tuntuu vähän kyylältä jo. Onneksi on yksi pihan sivu eri suuntaan niin ei tarvi aina olla katseiden alla omassa pihassa.
Meillä kerrostalon vieressä iso omakotitalo. Tämä omakotitalon herra lämmittää uunia aina keskellä yötä. Kerrostaloon tulee ilmastoinnin kautta ihan kauhea savun haju😂on tunnelma kuin savusaunassa. Onneks muutetaan pian tästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön kyylämummeli palautti lehtiroskiin vietyjä kirjeitä yms. takaisin ihmisten postilaatikkoihin, joten oli aina poistettava osoitetiedot jopa mainoksista.
Siis eikö hänen mielestään kirjeitä saanut laittaa paperinkeräykseen, vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Naapurissani asuu mies yksin. Hänen luonaan ramppaa toinen samanikäinen mies useasti viikossa, menevät siis tuonne naapurin asuntoon. Kerran lähtivät yhteisellä taksilla pihasta (kyllä, sori, olen kyylännyt!!). Ajattelin että ehkä nämä seurustelevat, ja olinkin yllättynyt kun näin tuon naapurissa ramppaavan miehen ilmeisesti perheensä kanssa. Hänellä oli kaunis nuorempi(?) vaimo ja kaksi lasta. Ilmeisesti asuvat kaikki täällä samassa kaupungin osassa. Mysteeriksi jää, mikä noiden miesten välinen juttu on...
Bongattu tosi omituisesti ajatteleva naapuri😱
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka veljeksiä tai muita sukulaisia tai kavereita? On sulla mielikuvitus jos mielestäsi tuo on jotenkin ihmeellinen mysteeri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies henkilö kulki muitten miesten luokse - lähettyville melkein aina, kun sattui jotain mielenkiintoista. Kerran sitten juhannuksena hänen parempi puoliskonsa sanoi pienessä, eiku suuressa hiprakassa. Onkohan tuo mieheni homohintti, kun se aina änkee noitten misten tykö.
Yhdyssanat, pilkut, sanajärjestys, jne.
Joku voi vielä joskus ymmärtää mitä tarkoitat, kunhan opiskelet nuo mainitut.Kirjoittajalla rajusta onnettomuudesta syntynyt aivovamma. Toisen simmun näkökyky olematon ja toisessa silmässä näkökyky sellainen, että kirjoitus näkyy kahtena ja himmeänä.
Sokean opaskoira kirjoittaa väärin, tai käpälän kynsi tekee lyöntivirheitä läppärin kosketusnäytöllä. 🤭🤔😂🤣
Härregydde. Tää on vaan keskustelupalsta. Mun mielestä se valittaja vois mennä kyttämään iltapäivälehtien oikeinkirjoitusta, tahi kauppojen mainoskylttejä. Noh, huvinsa kullakin.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran naapuri vetää vessan noin 20 kertaa ensimmäisen tunnin ajan heräämisensä jälkeen. Joka ikinen päivä, minkä ihmeen takia?
"Ei kuulu sulle" mutta kun se ihan kirjaimellisesti kuuluu mun asuntoon 🙄
Minulla on IBD/koliitti. Kun se on pahenemisvaiheessa, käyn aamupäivän aikana 15-20 kertaa vessassa. Ruikulia, limaa ja verta tulee vähän väliä ennen kuin rauhoittuu suolen tyhjennyttyä
Hui kamala, tästä tuli paha olo. Olen pahoillani puolestasi, vaikka tuskin tätä enää luet.
Itselläkin kaikenlaista kivuliasta vaivaa joista ei lääkityksettä selviä, mutta yksi top veemäisimmistä vaivoista on kyllä suoliston kouristelut ja ripuli, voin vain kuvitella millaista tuo on.
Mulla oli joskus naapuri, jolla oli omituinen tapa soittaa kahta kappaletta nupit kaakossa. Joka ikinen päivä kellon tullessa neljä soitti sen Gangsta's paradise -biisin kerran.
Välillä soitti myös Bonnie Tylerin I need a heroa, mutta siinä hänellä oli kummallinen rutiini. Ei antanut biisin soida koskaan loppuun, vaan soitti vähän aikaa ja aloitti jostain satunnaisesta kohdasta taas alusta, uudelleen ja uudelleen. Pakko-oireinen häiriö ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus naapuri, jolla oli omituinen tapa soittaa kahta kappaletta nupit kaakossa. Joka ikinen päivä kellon tullessa neljä soitti sen Gangsta's paradise -biisin kerran.
Välillä soitti myös Bonnie Tylerin I need a heroa, mutta siinä hänellä oli kummallinen rutiini. Ei antanut biisin soida koskaan loppuun, vaan soitti vähän aikaa ja aloitti jostain satunnaisesta kohdasta taas alusta, uudelleen ja uudelleen. Pakko-oireinen häiriö ehkä?
Liekkö ollut pilvessä jos aina kello neljältä laittoi samat kappaleet soimaan.
Naapuri kävi ajamassa meidän pihalla ruohonleikkurillaan semmoisen... Siksakin? Ja tyhjenti leikkurinsa jätökset pihallemme :D En ole sen jälkeen ukkoa nähnyt, aion kyllä asiasta kysyä.