Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee joka ilta sänkyyn viimeistään puoli yhdeksän

Vierailija
20.02.2018 |

Sanokaa onko mussa jotain vikaa, kun ärsyttää ihan hemmetisti, että mies on joka ilta sängyssä viimeistään puoli yhdeksän. Meillä on kaksi ala-asteikäistä lasta, ja meillä muilla touhut jatkuu tässä vielä vähintään varttia vaille yhdeksään, jolloin lapset suuntaa iltapesulle. Mulla nyt tietysti kotihommat sun muut jatkuu yleensä puoli kymmeneen. Ärsyttää ihan kohtuuttomasti, että aikuinen mies on sängyssä aina ensimmäisenä. Lukee lehteä, pelaa kännykällä, mikä on ihan ok, mutta ei ole meidän eli muun perheen kanssa. Mistään aikuisten ajasta ei puhettakaan lasten mentyä nukkumaan.
Onko se jokaisen ihan oma asia, moneltako sinne sänkyyn menee, ja olenko kohtuuton, kun huomauttelen asiasta vähän väliä? Itse en pääse sänkyyn noin aikaisin edes kipeänä. Sen myönnän, että usein mies lukee sängyssä nuorimmalle kirjan ja valvoo iltapesut, kun minä "lähetän" pojan iltapuuhiin. Eli sen verran vielä osallistuu. Mutta muuten on käytännössä pois arjesta n. Klo 20.15. Sanotaan nyt vaikka 5/7 yöstä viikossa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen omasta miehestäni,ei oo tommosta vätystä..ilta pala 18.30,mies ja lapsi 19 sänkyyn,lukevat kirjoja..20.00 nukkumaan..itse nukun olohuoneessa koska herään joka aamu 4.00 töihin, mies ja lapsi herää 5.00 ja 6.00 lähtevät päiväkotiin..minä haen lapsen 15.00,kaikilla omaa aikaa kotona..kun olen iltavuorossa niin mies ja lapsi jo nukkuu kun tulen..

Vierailija
62/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko ne kotityöt on illalla tehdä?

Menee ne penskatkin nukkuu, kun sammutat valot ja menet itsekin.

Jotta töiden jälkeen kun tulee kotiin, ei ole tiskivuori odottamassa. Voi alkaa tekemään ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone kannattaa hankkia kun kerran kummallakin työtä 

Vierailija
64/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaahan miehesi pukea ruudullisen yöpuvun päälle? Jos muistaa, äiti on hyvin kasvattanut. Aikaisin nukkumaan.

Vierailija
65/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfauros35 kirjoitti:

Mun mielestä huolestuttavaa tuossa on se, että pelaaminen ja lehtien luku on Ok.

Itse menen ysiltä nukkumaan ihan vaan siks et jaksan herätä aamukuudelta töihin.

Minä menin eilen nukkumaan ennen yhdeksää ja heräsin viideltä, voi hell-vetti jos olisi vielä "puoliso" kertomassa miten se ärsyttää, eikä saisi edes nukkua rauhassa.

Eksääni tosiaan ärsytti, kun hänen piti lähteä töihin ja minä olin lomautettuna.

Kyllä ärsyttää, nimittäin aivan vajaaälyiset ihmiset.

No herranjestas, senkun menet nukkumaan silloin kun haluat, jos siinä ei ole ketään muuta vaatimassa huomiota. Eihän se keneltäkään ole pois. Mutta perhe-elämässä on, ihan konkreettisesti.

Joo. Kyllä k

Se on hyvä, että tiedostat olevasi täysin kykenemätön aikuisen ihmisen velvollisuuksiin ja siispä pidättäydyt parisuhteista/perheen perustamisesta. Eivät ne itsekkäälle ihmiselle sovi. Jos hankkii vaimon ja lapsia, niin sitten pitää niiden kanssa myös aikaa viettää tai äkkiä ne on menettänyt. 

Vierailija
66/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksavatko nämä miehet kaiken teidän elämisen vai miksi ihmeessä alistutte tuollaiseen?

Vierailija
67/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se raha sinne "yhteiselle" tilille itsestään ilmesty. mies joutuu käymään töissä maksaakseen mamman kampaamolaskut ja mamman itsekkäästi porsimat kakarat

Vierailija
68/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis maksavatko nämä miehet kaiken teidän elämisen vai miksi ihmeessä alistutte tuollaiseen?

90% mammoista on suhteessa vain saadakseen elättäjän

Vierailija
69/69 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole normaalia mennä ennen kahtatoista nukkumaan. Itse menen yhden ja puoli kahden paikkeilla. Meillö oli töissä yks afganistanilainen nainen joka meni puolu kasilta nukkumaan ja heräsi puoli neljä aamulla. Ei ole tervettä. Kiva päästä töistä ja vähän hengähtää siinä, tehdä ruoat syödä ja sit voikin mennä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi