Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee joka ilta sänkyyn viimeistään puoli yhdeksän

Vierailija
20.02.2018 |

Sanokaa onko mussa jotain vikaa, kun ärsyttää ihan hemmetisti, että mies on joka ilta sängyssä viimeistään puoli yhdeksän. Meillä on kaksi ala-asteikäistä lasta, ja meillä muilla touhut jatkuu tässä vielä vähintään varttia vaille yhdeksään, jolloin lapset suuntaa iltapesulle. Mulla nyt tietysti kotihommat sun muut jatkuu yleensä puoli kymmeneen. Ärsyttää ihan kohtuuttomasti, että aikuinen mies on sängyssä aina ensimmäisenä. Lukee lehteä, pelaa kännykällä, mikä on ihan ok, mutta ei ole meidän eli muun perheen kanssa. Mistään aikuisten ajasta ei puhettakaan lasten mentyä nukkumaan.
Onko se jokaisen ihan oma asia, moneltako sinne sänkyyn menee, ja olenko kohtuuton, kun huomauttelen asiasta vähän väliä? Itse en pääse sänkyyn noin aikaisin edes kipeänä. Sen myönnän, että usein mies lukee sängyssä nuorimmalle kirjan ja valvoo iltapesut, kun minä "lähetän" pojan iltapuuhiin. Eli sen verran vielä osallistuu. Mutta muuten on käytännössä pois arjesta n. Klo 20.15. Sanotaan nyt vaikka 5/7 yöstä viikossa.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , mun mies menee sänkyyn NUKKUMAAN tuohon aikaan, heräilee sit aamulla 4-5 välillä. Arvaa ärsyttääkö ??

Vierailija
2/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman nimi on nyt kultaseni se, että sinunkin pitäisi olla siellä miehesi vieressä eikä täällä. Piste. Hyviä öitä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei vaan oikeasti perhe-elämä kiinnosta. Sitä paitsi lapsethan on jo tehty. Mission accomplished.

Vierailija
4/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huolestuttavaa tuossa on se, että pelaaminen ja lehtien luku on Ok.

Itse menen ysiltä nukkumaan ihan vaan siks et jaksan herätä aamukuudelta töihin.

Vierailija
5/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jonkun ne kotihommatkin vaan on pakko hoitaa. Ne ei lopu puoli yhdeksään mennessä. Toiseks, on omituinen ajatus, että kumpikin meistä pötköttäis sängyssä jo ennen lapsia. Sivuhuomautuksena, että minä herään aamulla ennen miestä.

Vierailija
7/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No , mun mies menee sänkyyn NUKKUMAAN tuohon aikaan, heräilee sit aamulla 4-5 välillä. Arvaa ärsyttääkö ??

Jos mies heräisi tuohon aikaan aamulla töihin, niin voisin ymmärtää. Mutta kun menee töihin puoli ysiin, ja minäkin herään ennen häntä. Teen lapsille aamupalat ym. Ap

Vierailija
8/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan ärsyttääkö sitä sun miestä kun sen tekis mieli jörniä aamulla mutta emäntä sen kun vaan vetelee hirsiä puoleen päivään asti.

Vierailija
9/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menee nukkumaan klo 20-21 välillä silloinkin kun minä olen iltavuorossa. Siinä on sitten kiva alkaa laittaa klo 22 lapsille iltapalaa ja katsoa iltapesut jne. Saatanpa vielä mennä seuraavana aamuna klo 7 jo takasin töihin eli silloin katson jo illalla lasten vaatteet ja koulujutut valmiiksi. Teen eväät itselleni valmiiksi. Kun vielä tämän kaiken lisäksi syön oman iltapalan, käyn suihkussa niin olen aikaisintaan klo 23.30 sängyssä ja kello soi 05.30. Mies elää meillä kuin olisi sinkku jolla ihan omat aikataulut.

Vierailija
10/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen elämänsä nukkuakin.

Vierailija
11/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies heräisi tuohon aikaan aamulla töihin, niin voisin ymmärtää. Mutta kun menee töihin puoli ysiin, ja minäkin herään ennen häntä. Teen lapsille aamupalat ym. Ap

No sepä, mut kun ei tartte ees mennä noin aikaseen töihin, periaatteessa vois mennä 7-9 välillä mikä aika vaan!

Vierailija
12/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunpakoilija. Laiska.

Vierailija
13/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies menee nukkumaan klo 20-21 välillä silloinkin kun minä olen iltavuorossa. Siinä on sitten kiva alkaa laittaa klo 22 lapsille iltapalaa ja katsoa iltapesut jne. Saatanpa vielä mennä seuraavana aamuna klo 7 jo takasin töihin eli silloin katson jo illalla lasten vaatteet ja koulujutut valmiiksi. Teen eväät itselleni valmiiksi. Kun vielä tämän kaiken lisäksi syön oman iltapalan, käyn suihkussa niin olen aikaisintaan klo 23.30 sängyssä ja kello soi 05.30. Mies elää meillä kuin olisi sinkku jolla ihan omat aikataulut.

Turha valittaa, kun itse mahdollistat moisen käytöksen.

Vierailija
14/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella mies elää noin koska hän voi niin tehdä kenenkään puuttumatta asiaan. Onko tämä järjestely teillä sinulle ongelma? Ovatko lapset vain sinun, eivät kanssasi asuvan miehen?

Yritän ymmärtää, miksi haluatte toimia näin.

Vierailija
15/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä ikäiset lapset? Mies menee nukkumaan ja lapset tekee mitä? Eikö kouluikäisten pitäisi olla jo kympiltä sängyssä?

Ja miten ihmeessä jaksat tuollaista miestä?

Vierailija
16/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri muakin loukkaa, että mies katsoo voivansa elää ihan erillään muusta arjesta. Menee sänkyyn kun tahtoo, selvästi ihan vetäytyy muiden arjesta. Meillä tyttö 10 v. ei saa unta helposti ennen kymmentä, en senkään takia raaski aina jättää häntä yksin valvomaan ja mennä sänkyyn miehen viereen heti ysiltä. Häärään sitten omiani alakerrassa, taas yksin... Sanoisi edes hyvää yötä sänkyyn mennessään.

Vierailija
17/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meillä sama homma mies menee nukkumaan klo. 20.30-21.00 ja vituttaa ihan suunnattomasti välillä jos en aina ite kerkiä heti siihen aikaan ja jos menee minuutinki yli klo. 21:00 alkaa huuto että nukkumaan jumalauta ja äkkiä. Välillä mulla alkaa ihan päätä särkeen ja rassaamaan ku kello lähenee 21.00 että miten kerkiän nukkumaan samaan aikaan ku mieheni ku pitää kuitenki laittaa kahdelle alle kouluikäiselle ja kouluikäiselle iltapalat ja pestä hampaat ja kattoo vielä pikaisesti läksyjä jos on unohtunut päivällä että en näköjään ole ainut kellä samanlaista. Toki ymmärrän että mieheni herää klo. 6.10 aamulla mutta jos minulla on aamuvuoro ja miehelläni vapaata niin kyllä valvoo puolille öin.

Vierailija
18/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tekee työkseen. Minun mies on sängyssä jo yhdeksältä, koska on väsynyt työpäivän jälkeen. On levyseppähitsari ja tekee joskus urakkapäiviä, eli on töissä 7-20.

Vierailija
19/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9 vastaa:

Olen puhunut miehelleni miljoona kertaa että hänen on otettava vastuu lapsista kun olen iltavuorossa. Olen sanonut että muuten kohta irtisanon itseni. Tämän jälkeen mies taisi jaksaa 5krt katsoa iltapalan ajoissa. Eli puheella ei ole mitään merkitystä. Jos lähtisin lasten kanssa niin joutuisin palkkaamaan lastenvahdin aina iltavuoroihin. Mutta ehkä se läsnäoleva hoitaja olis parempi kuin kuorsaava isä. Lapset joko pelaa, lukee, tekee vielä läksyjä kun iltaisin klo 22 oon kotona.

Vierailija
20/69 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän tekee työkseen. Minun mies on sängyssä jo yhdeksältä, koska on väsynyt työpäivän jälkeen. On levyseppähitsari ja tekee joskus urakkapäiviä, eli on töissä 7-20.

On insinööri. Vastuullista hommaa n. klo 8.30-17.00. Fyysisesti ei rasittavaa, mutta henkisesti tietysti voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi