Mitä mieltä ihmisestä joka pukeutuu aina pelkästään mustaan?
Kommentit (43)
Aika tavallista Suomessa. Kävin viime viikolla ravintolassa. Minulla oli punainen takki ja se oli kymmenien takkien joukossa ainoa takki naulakossa joka oli jonkun muun värinen kuin musta tai harmaa. Tykkään itsekin mustasta. Helppo väri.
Itse pukeudun aina vain mustaan. En voi sille mitään, mutta on alaston olo muun värisissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ankean ja masentuneen näköistä mielestäni.
Varmaan sitten olen :D musta on helppo väri ja voi yhdistää mihin tahansa, en pidä mistään värikkäistä vaatteista. Joskus käytän sinistä tai jotain muuta mutta pääasiassa mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boring.
Boring ja tekotaiteellinen, yrittää vaan ei onnistu.
Kateellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö suomessa muunvärisiä vaatteita?
Myydään myös harmaata ja valkoista. Joulun alla muös punaista.
Hyvin käytännöllinen, ei tahdo erottua. Hyvin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette, mitä ajattelette... Kuule kun ketään ei kiinnosta vittujakaan
Miksi hermostuit?
Kyllä minua ainakin kiinnostaa, koska varsinkin pimeän aikaan olisi kiva, kun ihmisillä olisi enemmän värikkäitä vaatteita päällään. Se vaikuttaa yleiseen mielialaan positiivisesti, kun itsekin pukeutuu värikkäästi mustan sijaan.
Ei sovi ollenkaan kaikille eli musta ei pue kaikkia meitä suomalaisia ollenkaan, vie vähätkin värit kasvoista ja jotenkin tekee tietyt ihmiset sen näköiseksi kuin olisi hautajaissaatossa. Esim. Kirsti Paakkanen olisi voinut joskus pitää muunkin värisiä vaatteita aikoinaan. Toki jokainen pitäköön mitä vaatteita haluaa. Kaikki ei ole vaan edukseen mustassa värissä. Toisia pukee paremmin. Itselleni musta sopii ja käytin sitä pitkään koska kuuntelen raskasta musiikkia. Lisäksi sielunmaisemani oli jotenkin iloton noina vuosina. 'Surupuku on musta'-fiilis oli vähän elämässäni. Lisäsin pikkuhiljaa väriä vaatteisiin ja omanlainen tyyli löytyi. Siinä on mustaa, mutta myös muita värejä ja kuvioita.
surupukuon kirjoitti:
Ei sovi ollenkaan kaikille eli musta ei pue kaikkia meitä suomalaisia ollenkaan, vie vähätkin värit kasvoista ja jotenkin tekee tietyt ihmiset sen näköiseksi kuin olisi hautajaissaatossa. Esim. Kirsti Paakkanen olisi voinut joskus pitää muunkin värisiä vaatteita aikoinaan. Toki jokainen pitäköön mitä vaatteita haluaa. Kaikki ei ole vaan edukseen mustassa värissä. Toisia pukee paremmin. Itselleni musta sopii ja käytin sitä pitkään koska kuuntelen raskasta musiikkia. Lisäksi sielunmaisemani oli jotenkin iloton noina vuosina. 'Surupuku on musta'-fiilis oli vähän elämässäni. Lisäsin pikkuhiljaa väriä vaatteisiin ja omanlainen tyyli löytyi. Siinä on mustaa, mutta myös muita värejä ja kuvioita.
Kiva, että sinulle itsellesi sopii musta, mutta muille ei.
On ymmärtänyt ,et muiden mielipiteillä ja ajatuksilla ei ole väliä. Pääasia ,et itse tykkää.
Pukeudun usein mustaan. Se on kaunis väri. Musta on aina piirun verran tyylikkäämmän näköinen kuin joku värillinen versio. Esim. punainen vaate pitää olla olla todella laadukas, muuten se näyttää mauttomalta. Minimalistinen pukeutuminen vapauttaa naisen!
Musta vaatekaappi on myös ekologinen ja helppo. Aikaa ei mene pukeutumisen miettimiseen, kun kaikki sopii kaikkeen. Vaatteita tarvitsee vähemmän ja voi vapauttaa pukeutumisen suunnitteluun kuluvan täysin turhan hömppäajan johonkin järkevämpään, esim. opiskeluun, työntekoon, rentoutumiseen jne. En millään usko miesten miettivän illalla kuumeisesti mitä puen huomenna päälle tai näytänkö tässä asussa hyvältä ja huomaakohan muut että minulla oli tämä pusero viime viikollakin.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette, mitä ajattelette... Kuule kun ketään ei kiinnosta vittujakaan
Miksi hermostuit?
Kyllä minua ainakin kiinnostaa, koska varsinkin pimeän aikaan olisi kiva, kun ihmisillä olisi enemmän värikkäitä vaatteita päällään. Se vaikuttaa yleiseen mielialaan positiivisesti, kun itsekin pukeutuu värikkäästi mustan sijaan.
Kyllä masentuneen ihmisen kannattaa ottaa ne lääkkeet ja terapia, ei se ole muiden velvollisuus piristää sairaita väkisin pukemalla ylleen vaaleanpunaiset sukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
surupukuon kirjoitti:
Kiva, että sinulle itsellesi sopii musta, mutta muille ei.
Lukaseppas tarkemmin; kirjoitin ettei sovi kaikille!
Tilasin juuri netistä yhdestä vaatekaupasta kaikki minua kiinnostavat puserot. 3 mustaa (muita värejä ei ollut), 1 punainen ja 1 sininen. Minua kiinnostavat puserot ovat yleensä mustia, muita värejä ei ole tai sitten ne ovat jotain pastellisävyjä, ei kiitos! Mieluiten ottaisin jonkun kivalla kuviolla olevan paidan, mutta kun en löydä, niin sitten musta on toiseksi paras vaihtoehto.
:D monella mustaan pukeutujalla on kylläkin todella paljon mielikuvitusta ja se oma selkeä tyyli mustine vaatteineen tasapainottaa vilkasta mieltä. Monet hyvät vaatesuunnittelijat pukeutuu aina mustaan. Lisäksi se on käytännöllistä, koska pyykinpesu ja vaatteiden yhdisteleminen on helppoa. Se on myös ekologinen valinta, koska mustat vaatteet kestää aikaa. Musta on klassinen, aina tyylikäs valinta, joka sopii mihin tahansa tilaisuuteen.
On joko hevari, arkkitehti tai juntti. Hevareita on 5%, arkkitehtejä 0.1% ja loput on vain juntteja.
Vierailija kirjoitti:
On joko hevari, arkkitehti tai juntti. Hevareita on 5%, arkkitehtejä 0.1% ja loput on vain juntteja.
100% ihmisistä jotka arvostelevat toisia ihmisiä vaatteiden värin perusteella on idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% ihmisistä jotka arvostelevat toisia ihmisiä vaatteiden värin perusteella on idiootteja.
Joo, terveisiä vain kaikille jotka pitävät muita kuin mustia vaatteita miehillä epäilyttävänä :-D
Kyllä se kujaa jonkin sortin rajoittuneisuutta, jos ihminen on vain yhden värin ihminen, olipa väri mikä tahansa. Mustiin pukeutuminen ei ole ollut aikohin enää mikään tyyli jota vois pitää erikoisena, jos sillä haetaan erikoisuutta.
Pelkästään mustaan pukeutuminen näyttää toisista hieman ankealta, ihminen sulautuu mustaan.
Joskun näin halutaankin.
Värinä musta ei ole surun väri, vaan se on PELON VÄRI.
Valkoinen on surun väri.
Punainen rakkauden, jos haluaa väreillä viestittää.
Addams’ family member