Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävän kommentti "älä sitten laita sitä mummotakkia" täällä oli -26C pakkasta

Vierailija
20.02.2018 |

Vaihtoehdot olisivat olleet ohut keinonahkatakki, onlyn perus lyhyt karvahupputakki (kulunut jo, menee vielä n. 10 asteen pakkasella mutta ei näin kylmällä. No laitoin kuitenkin pitkän paksumman takkini, siisti musta takki jossa tekoturkisreunus hupussa. Kumppani yritti jatkuvasti töniä minua kauemmas ja sihistä "mä en tunne sua" mitä mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luultavimmin takkisi on ihan kamala. Etkö voisi ostaa jonkun nätin ja lämpimän takin? Ei takka tarvitse joka vuosi ostaa, joten voit ihan mainiosti laittaa vaikka 150 e hyvään takkiin. Isommalla rahalla saa tietenkin vaikka mitä kivaa, mutta satasellakin saa jo ihan hyvää ja nättiä.

Olimme jouluna Lapissa ja siellä oli - 27 pakkasta liki viikon ajan. Kerrospukeutumisella ja fiksuilla vaateostoksilla tuo lämpötila ei tuntunut edes kylmältä, vaan olimme muutamia tunteja kerrallaan aina ulkona. Minulla on muutamakin siisti lämmin takki ja ne ovat myös ihan kivan näköiset.

Vierailija
22/24 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luultavimmin takkisi on ihan kamala. Etkö voisi ostaa jonkun nätin ja lämpimän takin? Ei takka tarvitse joka vuosi ostaa, joten voit ihan mainiosti laittaa vaikka 150 e hyvään takkiin. Isommalla rahalla saa tietenkin vaikka mitä kivaa, mutta satasellakin saa jo ihan hyvää ja nättiä.

Olimme jouluna Lapissa ja siellä oli - 27 pakkasta liki viikon ajan. Kerrospukeutumisella ja fiksuilla vaateostoksilla tuo lämpötila ei tuntunut edes kylmältä, vaan olimme muutamia tunteja kerrallaan aina ulkona. Minulla on muutamakin siisti lämmin takki ja ne ovat myös ihan kivan näköiset.

On ihan eri asia jos Lapissa tai Itä-Suomessa on -30 astetta, kun siellä on kuiva pakkassää, kuin rannikolla, jossa ilman kosteus on korkea ja jos vielä sattuu pohjoistuuli, niin pakkasen purevuus tuntuu luissa ja ytimessä, oli vaatteet millaiset tahansa.

Vierailija
24/24 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on rumaa. Jos mies sanoo takkia mummotakkisi, niin katsoisin itsekin jo takkia sillä silmällä, että onko se oikeasti kauhea. Tuolla näkee joillakin niin rumia vaatteita, että ihmetyttää mistä kirpputorien alelaareista ne on ostettu. Voihan sitä edes yrittää olla asiallisen näköinen.

Ap on varmasti niitä naisia, jotka eivät välitä ulkonäöstään enää pätkääkään sen jälkeen kun on mies saatu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi