Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävän kommentti "älä sitten laita sitä mummotakkia" täällä oli -26C pakkasta

Vierailija
20.02.2018 |

Vaihtoehdot olisivat olleet ohut keinonahkatakki, onlyn perus lyhyt karvahupputakki (kulunut jo, menee vielä n. 10 asteen pakkasella mutta ei näin kylmällä. No laitoin kuitenkin pitkän paksumman takkini, siisti musta takki jossa tekoturkisreunus hupussa. Kumppani yritti jatkuvasti töniä minua kauemmas ja sihistä "mä en tunne sua" mitä mieltä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon

Vierailija
2/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD hauska, "älä sitten laita sitä mummotakkia"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on 26 astetta pakkasta TAI ilman lämpötila on -26 astetta.

Vierailija
4/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinku mun mies, mutta ei meidän suhde oo eri muotimieltymyksiin kaatunut =) Siinähän marmattaa, mä pidän mölyt mahassani vaikka hänenkin vaatteista tekis välillä mieli sanoa.

Vierailija
5/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastasit että et sinäkään tunne tuollaista, noin pälliä miestä.

Vierailija
6/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D onkohan meillä sama miesystävä? Takkihullu...

Vierailija
7/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehesi varmaan mielellään ostaa sinulle uuden kunnollisen talvitakin, kun tämä nykyinen ei hänelle kerran kelpaa.

Vierailija
8/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että pukeudu itse vaikka pelkkään kondomiin jos siltä tuntuu, sinä et halua palella.

Vierailija
9/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Mulla on nilkkamittainen untsikka ja parhaimmillaan pilkkisaappaiden kanssa. Kelien mukaan.

Vierailija
10/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä -20 ja nainen verkkosukissa ja minihameessa käveli vastaan... Luultavasti heikäläisiä.

Vierailija
11/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin mahdollisimman rumat vaatteet, niin ei muut miehet saa mitään ideoita.

Vierailija
12/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa päivisin ollaan melko lähellä sitä -10 astetta, vaikka öisin olisikin -26 astetta. Mittasin pakkasen varjon sijaan myös sieltä, mihin Aurinko paistaa, eikä siellä ollut pakkasta lähellekkään edes -10 astetta, vaan vain muutama aste.

Enää ei olla joulukuussa tai tammikuussa, jolloin -26 astetta yöllä voi tarkoittaa samaa pakkasta myös päivisin. Maaliskuussa sitten taas on täysin normaalia, että lämpötilaeroa voi olla yön ja päivän välillä jopa 20 astetta tai enemmänkin.

Vierailija
13/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme, yhden sillon tapailemani, miehen kanssa lähdössä pelaamaan minigolfia. Tämä oli isokokoinen ja käveli kummallisella tyylillä, eli olisi herättänyt huomiota niillä sandaalit+valkoiset sukat-yhdistelmällä. Säikähdin miten voin korrektisti sanoa että laittaisi toiset jalkineet, ilman että mies suuttuisi emmekä lähtisi mihinkään. Sain onneksi hänet laittamaan lenkkarit. Taisin selittää jotain ajetusta nurmesta ja sotkusta 🙄

Vierailija
14/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se oikeus mielipiteeseen miehellänikin. Tietysti hölmöä laukoa noin, kun kerta suhteeseen on ajautunut tyylisi ja sinun kanssasi.

Ehkä hän on monet kerrat sitä salaa hävennyt ja nyt töksäytti turhautuneena. Itse varmaan kiusallani laittaisin sen "mummotakin" päälleni aina, kun lähtisin mieheni kanssa ulos.

Vierailija
15/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti...

Vierailija
16/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja nämä nykymiehet

Vierailija
17/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin se yritti aluksi mussuttaa toppavaatteistani, kun ei itse kaupunkilaisena osaa pukeutua lämpimästi. Lopetti, kun huomasi minun käyttävän sitten pelkästään kyseistä, kallista ja uutta, helkkarin lämmintä harrastukseeni hankkimaani toppapukua. Hiuksistakaan se ei ole uskaltanut enää sanoa. Suhteen alussa koki aiheelliseksi komentaa kampaajalle mennessäni, mitä niille saa tehdä. Tulin takaisin lilan sivukaljun kanssa.

Ollaan tässä vuosien varrella hiottu toistemme kulmia huolella, kumpikin alkaa olla varsin lauhkeita ja sopeutuvaisia.

Vierailija
18/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin se yritti aluksi mussuttaa toppavaatteistani, kun ei itse kaupunkilaisena osaa pukeutua lämpimästi. Lopetti, kun huomasi minun käyttävän sitten pelkästään kyseistä, kallista ja uutta, helkkarin lämmintä harrastukseeni hankkimaani toppapukua. Hiuksistakaan se ei ole uskaltanut enää sanoa. Suhteen alussa koki aiheelliseksi komentaa kampaajalle mennessäni, mitä niille saa tehdä. Tulin takaisin lilan sivukaljun kanssa.

Ollaan tässä vuosien varrella hiottu toistemme kulmia huolella, kumpikin alkaa olla varsin lauhkeita ja sopeutuvaisia.

Näinpä! Sitä vartenhan ne kulmat on että joko hioutuu tai sitten siitä yhdessäolosta tulee liian hankalaa ja silloin on parempikin erota ja etsiä joku muu :)

Vierailija
19/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme, yhden sillon tapailemani, miehen kanssa lähdössä pelaamaan minigolfia. Tämä oli isokokoinen ja käveli kummallisella tyylillä, eli olisi herättänyt huomiota niillä sandaalit+valkoiset sukat-yhdistelmällä. Säikähdin miten voin korrektisti sanoa että laittaisi toiset jalkineet, ilman että mies suuttuisi emmekä lähtisi mihinkään. Sain onneksi hänet laittamaan lenkkarit. Taisin selittää jotain ajetusta nurmesta ja sotkusta 🙄

Ihan ymmärrettävää. Mies leikkas joskus farkuistaan sortsit, eikä uskonut kun sanoin, että nyt tuli liian lyhyet. Autossa istuessa ne lyheni entisestään ja kaupan kassajonossa puntista pilkisteli jo sukukalleudet. Onneks sillä oli sentään alushousutkin jalassa.

Vierailija
20/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ainoastaan minihametta ja korkokenkiä. Takkini on aito turkis. Opettelisitte suomalaiset naiset pukeutumaan. Mieheni ei vilkuile muita naisia. T. Ludmila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi