Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät mitä teette päivisin?

Vierailija
20.02.2018 |

Olen ollut koko elämäni töissä, ja nyt ensimmäistä kertaa työttömänä. Hakemuksiakaan ei voi koko päivää lähetellä. Oon ollut siis helmikuun työttömänä ja on jo nyt tylsää. Miten jotku jaksaa vuosia? Siis en halua tuomita millään lailla, en vaan itse jotenkin keksi mitään tekemistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt aivan samaa. Olin toissa vuonna kipeänä ja makailin muutaman arkipäivän kotona.. Ja voi että oli tylsää! Leffoja tai sarjoja en tykkää katsoa, ja areenan dokkareistakin mielenkiintoiset oli aika pian katsottu.. Kirjaa taas ei voinut lukea montaa tuntia eikä ruoka maistunut kun ei tehnyt mitään.. Ei sovi yhtään mulle..

Kun on päivät töissä ja vain pari päivää viikossa vapaata, niin se on sopivasti. Aika kuluu mukavasti kotosalla (omakotitalossa asutaan) urheillessa, ystäviä tavatessa yms. normaalissa.

M-86

Joo, samaa mieltä! Olin joskus 3-4 kk työttömänä ja pää alkoi ja kärsiä, kun joutui vain olemaan. Sen jälkeen en ole valittanut siitä, että on "vain" kaksi päivää vapaana viikosta...

Vierailija
22/22 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih.. sanoit taikasanan tuomita. katsopa kuinka nopeasti pääset itse töihin ennen ku tuomitset ketään. Tiesitkö että Suomessa vaikka olisi työkyvytön niin osa näistä joille ei myönnetä eläkettä ovat työttömyyskortissa mikä tarkoittaa sitä että he ovat liian sairaita tehdäkseen ammattiaan vastaavaa työtä. Tuomita työtön (sairas )ihminen, kun se ei sairauden voi tehdä työtä.. väärin! Olet väärä tuomari. 

Monesti ne jotka haluavat tuomita toisia ovat todellisä päällepäsmäreitä eikä oikein hahmota oman elämänsä moraalisia ongelmia, esim, seksuaalisuuden, alkon tai rahan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan