Työttömät mitä teette päivisin?
Olen ollut koko elämäni töissä, ja nyt ensimmäistä kertaa työttömänä. Hakemuksiakaan ei voi koko päivää lähetellä. Oon ollut siis helmikuun työttömänä ja on jo nyt tylsää. Miten jotku jaksaa vuosia? Siis en halua tuomita millään lailla, en vaan itse jotenkin keksi mitään tekemistä.
Kommentit (22)
hih.. sanoit taikasanan tuomita. katsopa kuinka nopeasti pääset itse töihin ennen ku tuomitset ketään. Tiesitkö että Suomessa vaikka olisi työkyvytön niin osa näistä joille ei myönnetä eläkettä ovat työttömyyskortissa mikä tarkoittaa sitä että he ovat liian sairaita tehdäkseen ammattiaan vastaavaa työtä. Tuomita työtön (sairas )ihminen, kun se ei sairauden voi tehdä työtä.. väärin! Olet väärä tuomari.
Monesti ne jotka haluavat tuomita toisia ovat todellisä päällepäsmäreitä eikä oikein hahmota oman elämänsä moraalisia ongelmia, esim, seksuaalisuuden, alkon tai rahan suhteen.
Joo, samaa mieltä! Olin joskus 3-4 kk työttömänä ja pää alkoi ja kärsiä, kun joutui vain olemaan. Sen jälkeen en ole valittanut siitä, että on "vain" kaksi päivää vapaana viikosta...