Olen nainen 45 v, haluaisin löytää itselleni seksikumppanin miehestä!
Miten toimin, että löytäisin sellaisen miehen, joka ei haluaisi sitoutua vaan harrastaa vain monipuolista, hauskaa seksiä silloin, kun siihen molemmilla mahdollisuus?
Mielessä mies maalta, jolla olisi rauhaisa asuinpaikka, mutta kaupunkilaismieskin käynee.
Mistä hakea tällaista seuraa?
Kommentit (15)
Kyllähän meitä piisaa.
Mistä päin pitäis olla?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ala ehdotuksia tulemaan , varsinkin jos et maksua vaadi.
Tuo heitto lienee ihan oikeutettu, jollei ymmärrä aloitusviestiä. Toiseksi, mikäli olisi kyse maksullisesta seurasta, foorumi taitaisi olla toinen.
Baarista tai netistä. Tai jos täältä haet niin paikkaunta tai alue olisi hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meitä piisaa.
Mistä päin pitäis olla?
Unohdin. Jyvässeudun alueelta Keski-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Baarista tai netistä. Tai jos täältä haet niin paikkaunta tai alue olisi hyvä alku.
Jyväskylä ja lähiseutu.
Ja mikähän ikähaitari pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän ikähaitari pitäisi olla?
Ehkä 37-85 vuotta.
Ei löydy. Miehet haluaa vain vakavan parisuhteen
Nykyaikana aikuisille ihmisille ehdottomasti paras tapa on netti. Koita vaikka happypancake tms.
Ikäisenäsi miehenä on helppo löytää useita ehdokkaita heti. Nainen löytää heti kymmeniä...
Olen jyväskyläläinen viisikymppinen nainen ja etsin Suomi24:ssä miestä ystäväksi. En siis tarjoa seksiä mutta sitä ehdotellaan silti vähän väliä, luultavasti sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jyväskyläläinen viisikymppinen nainen ja etsin Suomi24:ssä miestä ystäväksi. En siis tarjoa seksiä mutta sitä ehdotellaan silti vähän väliä, luultavasti sinullekin.
Eli Suomi24:een ystäväilmoitus toimii myös omassa haussani.
Kiitos. Tsemppiä sinulle!
Baarista. En lähtisi netistä etsimään. Nainen yleensä haluaa nähdä miehen livenä ensin. Mene vaan suoraan ehdottelemaan baarissa.
Eiköhän ala ehdotuksia tulemaan , varsinkin jos et maksua vaadi.