Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä käyttää hyväksi miehiä, olen aika hämmentynyt miten kehtaa?!

Vierailija
20.02.2018 |

Make vaihtoi autoon renkaat, Kake teki pikkuremonttia, Jani rakensi tietokoneen, Joni korjasi polkupyörän, Rami auttoi suursiivouksessa ja Sami neuvoi verotusasioissa.

Tää mun ystävä vaan nauroi kun sanoin asiasta. Miehet on kuulemma niin helppoja!

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näemmä tuntemansa kaverimiehet ovat helppoja, so?

Vierailija
2/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan tuo on ihan ok ja jos ovat oikeasti kavereita tälle naiselle. Olen itsekin joskus hyödyntänyt erään ihastuksen atk-taitoja yhden kerran. Ja riippuu että miksi miehet siihen suostuu eli onko pilden perässä tms. Joskus jos on kyse liian sinisilmäisistä miehistä niin tuosta voi seurata pitkällä tähtäimellä ongelmia, mutta jos ovat vaan ilman taka-ajatuksia halunneet omasta tahdostaan auttaa kaveriasi niin mikäs siinä. Ja mistä tiedät onko ystäväsi antanut heille esim. 20e renkaanvaihdosta tms. Joillekin omilla jaloillaan tukevasti seisoville miehille tuollainen ei ole ongelma, joillekin voi olla jos ovat herkkiä ja kuvittelevat asiassa olevan enemmän kuin onkaan. Esim. oma kumppani osaa korjata pyöriä hyvin ja jos naapurin 'Sanna' pyytäisi apua johonkin pyöräongelmaan niin miksei tuo voisi jeesatakkin tiettyyn pisteeseen ja siinä olisi kyse vain vilpittömästi jeesauksesta joka ei ole toistuvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on taottava kun rauta on kuumaa.

Vierailija
4/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, näemmä tuntemansa kaverimiehet ovat helppoja, so?

Vai olisiko oikea sana avuliaita.

Vierailija
5/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyväksikäyttöä se on, jos miehet noin vapaaehtoisesti toimivat? Tuskin kukaan pakottaa auttamaan. Totta kai apu pitää ottaa vastaan, jos sitä tarvitsee.

Vierailija
6/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehethän voivat olla avuliaita ja tietysti on mahdollista sekin että kaverisi on helppo niin miehet mielellään "auttelevat" :D

Vierailija
7/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin sinkku niin miehet itse tarjosivat sitä apuaan tai kyselivät josko voisi tehdä jotain.

Ajattelin että ne yrittää tehdä itseään vaan tykö.

Vierailija
8/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko apua tarjottu vilpittömästi kavereiden kesken (kuten normaaleissa ihmissuhteissa yleisestikin on tapana), vai onko ap:n naispuolinen kaveri vedättänyt miehiä tahallaan ja ko. miehet vastaavasti seksin toivossa tehneet näitä "palveluksia".  

Vierailija
9/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yllättävän yleistä. Kaveripiireissänikin on muutama tuollainen avuntarvitsija. Kun tarvitaan talonmiestä jne apumiestä, niin näitä jymäytettäviä tuntuu riittävän.

Vai voiko viikkokausien maalaus- ym. rempat olla ao. miesten tapa viettää vapaa-aikaansa? Kun rempat on tehty se on moro.

Typeriä jannuja.

Vierailija
10/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko näistä miehistä on ystäväsi veli? Toisaalta ystävänä sä tietäisit kyllä puolituttuna et.

Vierailija
11/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, onko apua tarjottu vilpittömästi kavereiden kesken (kuten normaaleissa ihmissuhteissa yleisestikin on tapana), vai onko ap:n naispuolinen kaveri vedättänyt miehiä tahallaan ja ko. miehet vastaavasti seksin toivossa tehneet näitä "palveluksia".  

En haukkuisi apn kaveria jos miehet niin tyhmiä että luulevat jollain palveluksilla ostavansa seksiä. Eri asia sitten jos apn kaveri onkin vähän halvempi prostituoitu.

Vierailija
12/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kuvio, jos ovat sinkkuja kaikki.

Vierailija
13/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö varatut saa auttaa kaveria?

Vierailija
14/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ap:n kaveri suusanallisesti ilmoittanut, että palkka maksetaan sitten luonnossa?

Vai onko tuo seksin toive vaan miesten omia toiveita ja harhaisia kuvitelmia?

Vierailija
15/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.  

Vierailija
16/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen pariskunta sovi itse pelisäännöt, joihin molemmat joko suostuu mukisematta tai lähdetään eri suuntiin?

Vierailija
17/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ap:n kaveri suusanallisesti ilmoittanut, että palkka maksetaan sitten luonnossa?

Vai onko tuo seksin toive vaan miesten omia toiveita ja harhaisia kuvitelmia?

Sitä pitäisi kysyä siltä ap:n kaverilta itseltään, kaikki muuhan on vain spekulaatiota.

Vierailija
18/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen pariskunta sovi itse pelisäännöt, joihin molemmat joko suostuu mukisematta tai lähdetään eri suuntiin?

Viime viikolla mies kävi auttamassa kaverille keittiönkaapin ovet paikalleen. Huomenna tulee kaveri auttaa lasten kanssa niin että minä voin rauhassa hoitaa asioita.

Kuulostaa jotenkin kummalliselta että jotkut sopivat tuollaisista asioista suhteessa saako tehdä tai ottaa vastaan.

Vierailija
19/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla mies kävi auttamassa kaverille keittiönkaapin ovet paikalleen. Huomenna tulee kaveri auttaa lasten kanssa niin että minä voin rauhassa hoitaa asioita.

Kuulostaa jotenkin kummalliselta että jotkut sopivat tuollaisista asioista suhteessa saako tehdä tai ottaa vastaan.

En keskustele kanssasi. Emme jaa näkemyksiämme keskenämme, joten turhaa yrität jatkossakaan provosoida. Ei onnistu.

Vierailija
20/93 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella ei ole yhtään aitoa miespuolista ystävää eikä hänen parisuhteillekaan lupaa hyvää, että ihmissuhteet perustuvat vedätykseen ja seksi on vaihtohyödyke.  

Onko jossain sanottu että seksi liittyisi tähän mitenkään?

Mutta näin tämä palsta toimii. Joku kirjoittaa kehon trollin ja palstalaiset vääntävät kaiken koskemaan seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi