Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt lasteni uravalintaan :-( Miten saisin lapseni tajuamaan minkä virheen he ovat tehneet???

Vierailija
19.02.2018 |

Olen itse lääkäri, ja molemmat lapseni ovat päättäneet valita helpot duunariammatit itselleen, vaikka heillä olisi ollut rahkeita ihan mihin tahansa :-(. Poika oli lukiossa kympin oppilas ja kirjoitti kuusi ällää, ja päätti mennä töihin RAKENNUSMIEHEKSI. Tytärkin oli peruskoulussa kympin oppilas, ja vastustuksestani huolimatta valitsi amiksen lähihoitajalinjan.
Miten minä saisin lapseni tajuamaan, että heillä riittäisi rahkeet paljon parempiinkin töihin? Lasteni hyvinvointia ajatellen, en halua että he tyytyvät mihinkään matalapalkkaisiin raskaisiin ammatteihin! Olen yrittänyt tarjota heille ihan rahallista tukeakin, jos menisivät yliopistoon ja kouluttautuisivat kunnolla, mutta turhaan. Nyt minä harkitsen jopa että, jätän heidät perinnöttömäksi ja testamenttaan kaiken mieluummin hyväntekeväisyyteen...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole kuin huono trolli.

Vierailija
2/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vaiva. Et voi jättää perinnöttömäksi. Siisti nyt käytösyäsi tai ette kohta ole väleissä. Hyviä ammatteja molemmilla ja ehtivät vielä kouluttautua lisää jos tahtovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää

Vierailija
4/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tietäisi, ettei lakiosaa voi testamentata. Olisit edes väittänyt, että vain toinen lapsesi haluaa matalapalkkatöihin.

Vierailija
5/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Todennäköisyys, että noin käy kahden lapsen kohdalla on häviävän pieni.

Vierailija
6/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tietää, minkä verran toisella on rahkeita ja mihin.

Vierailija
7/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitpa nähnyt äitini ilmeen kun sanoin lähteväni Ranskan muukalaislegioonaan. Kovasti yritti väittää vastaan alkuun mutta lopulta tajusi etten välttämättä halua elää elämääni hänen haluamallaan tavalla.

Vierailija
8/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat saaneet kotoota huonon näkemyksen siitä millainen on kouluttautunut ihminen.

Vierailija
9/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen työttömyys, mikä ihana tulevaisuus..

Vierailija
10/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kokeilla perusduunia, kyllä se mieli vielä muuttuu kun huomaa heikompien luokkakavereiden menestyksen ja siistimmät työt..

Vierailija
11/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin antanut lapsillesi elämän heidän syntyessään, et voi elää aikuisten lastesi elämää.

Nuoret ehtivät kyllä kouluttautua vaikka mihin myöhemminkin. Heidän työuransa tulee joka tapauksessa olemaan pitkä.

Ehkä ovat myös ottaneet opikseen sinun elämääsi seuraamalla: pitkät päivystykset, aina töissä, aina kotoa poissa. Eivät halua olla kuten sinä.

Lääkärin luulisi ymmärtävän ihmisiä, ymmärtävän lapsia. Hyvä vanhempi tukee lastaan hänen valinnoissaan, auttaa tarvittaessa, ei tyrkytä "elämänviisauttaan" - koska se on vain sinun erittäin subjektiivinen kokemuksesi elämästä, ei mikään yleismaailmallinen, kaikille sopiva absoluuttinen totuus.

Vierailija
12/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on melko varmasti provo tai trolli, mutta sinuna jättäisin lapset ilman perintöä.

Vierailija
13/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
14/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva. Et voi jättää perinnöttömäksi. Siisti nyt käytösyäsi tai ette kohta ole väleissä. Hyviä ammatteja molemmilla ja ehtivät vielä kouluttautua lisää jos tahtovat.

No kun mitä heidän puheista olen ymmärtänyt, eivät he halua kouluttautua enempää... t:AP

Vierailija
15/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kokeilla perusduunia, kyllä se mieli vielä muuttuu kun huomaa heikompien luokkakavereiden menestyksen ja siistimmät työt..

Voin kyllä antaa mutta teen kyllä selväksi heille, että mitään rahallista tukea he eivät minulta saa mikäli kulkveat omaa tietään. t:AP

Vierailija
16/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehun kiukusta! Jukolavita ettet osannut parempaa kehittää. Jos edes tosiaan se toinen vaan olisi halunnut tavis duunariksi ja ei ihan kuudella ällällä niin ois voinut vähän aikaa tummatakkin jotta olisko tää tosi.

Paskat näitä huonoja kyhäelmiä.

Vierailija
17/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette usko minua vaan väitätte tätä joksikin provoksi, mikä siis tämä ei todellakaan ole? Tilanne on oikeasti tämmöinen ja olen pääni miettinyt puhki olenko tehnyt jotain väärin kasvattaessani lapsiani :-(. t:AP

Vierailija
18/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehun kiukusta! Jukolavita ettet osannut parempaa kehittää. Jos edes tosiaan se toinen vaan olisi halunnut tavis duunariksi ja ei ihan kuudella ällällä niin ois voinut vähän aikaa tummatakkin jotta olisko tää tosi.

Paskat näitä huonoja kyhäelmiä.

Vielä vuosituhannen vaihteessa porvoolaisetkin olivat laatua. Tätä tämä nykyaika on, halpaa massaa. Ei naurata, ei suututa, lue ja unohda.

Vierailija
19/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette usko minua vaan väitätte tätä joksikin provoksi, mikä siis tämä ei todellakaan ole? Tilanne on oikeasti tämmöinen ja olen pääni miettinyt puhki olenko tehnyt jotain väärin kasvattaessani lapsiani :-(. t:AP

Koska lääkäri tietäisi perintökaaresta ja lakiosuudesta, ja akateemisena osaisi myös tukea lapsiaan elämään omaa elämäänsä ilman kiristysaikeita. Ellei lääkiksestä sitten valmistu jotakin poikkeuksellisen pienipäistä porukkaa.

Vierailija
20/46 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä antaa mutta teen kyllä selväksi heille, että mitään rahallista tukea he eivät minulta saa mikäli kulkveat omaa tietään. t:AP

Nehän menee töihin. Ei sun lapset tarvitse sulta rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi