Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella ihmisellä menee usein välit poikki ystävien kanssa?

Vierailija
19.02.2018 |

Tai jopa perheenjäsenten? Kokemuksia kaipaan, sillä ystäväni on kova riitaantumaan ja katkomaan välejä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen jos porukassa ottaa esiin kaverin poikakaverin lähentelyn tai kaverin valehtelun. Kuvio keikahtaa yllättäen äkkiä päälaelleen koska ihmiset hyppivät seinille kun he jää kiinni jostain ja sinä olet sitten syyllinen ihan kaikkeen.

Vierailija
122/124 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on ADHD. Eli suuttuvan pienistä ja toimivat impulsiivisesti ja harkitsemattomasti eli katkasevat välit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairailla on.

Vierailija
124/124 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäytetyillä ihmisillä. Minä voin kertoa oman tarinani: Olen ollut aina aivan liian kiltti. Kunnes heräsin, ja löysin itsetuntoni. Kun ihmiset ympärilläsi tottuvat siihen, että sinua voi aina kohdella miten vaan, onkin heille aikamoinen shokki kun löydät oman äänesi ja ilmoitat ettei sellainen touhu enää käy päinsä. Jos ihmiset ovat tottuneet saavansa sinusta aina jonkun hyödyn, ja sitten katkaisetkin tällaiset hyödynsaaja-ihmiset elämästäsi, se onkin heille yllätys. Kukaan ei tietenkään myönnä, että olisi kohdellut ketään kaltoin tai jopa hyväksikäyttänyt henkisesti tai emotionaalisesti ketään. Joten olkaa korvat höröllä, kun tässäkin ketjussa mainitaan itsekkäistä ja hankalista ihmisistä. Se ei aina mene niin. Jotkut vaan laittavat välit poikki ihmisten kanssa, jotka ovat a) kusipäisiä b) pinnallisia c) hyväksikäyttäjiä. Mieluummin saan hankalan ihmisen leiman, kuin olen ystävä kusipäiden kanssa.