Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on OIKEASTI ohuet hiukset, millainen kampaus?

Vierailija
19.02.2018 |

En kestä enää tätä lirua.. En pysty pitämään edes pompulaa, kun näytän kaljulta, sellaiselta Klonkulta :(
Ohuet hiukset, pieni pää ja siinäpä se. Olisi IHANAA vain nousta aamuisin sängystä ja lähteä, mutta ei.. Hiuksia pitää laittaa väh. puoli tuntia, että kehtaa laittaa päänsä ihmisten ilmoille. Onko jotain kampausta, joka olisi laittamatta hyvä ja kuohkea myös lasimaisessa, tikkusuorassa ja päätä myöten valuvassa klonkku-tukassa?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika paha on tilanne!!! Mulla on onneksi tukkaa, ponnari on paksu ja hiukset puoleenselkään ja vaaleat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile leikata lyhyeksi, ei mene sitten niin päätä myöten. Ainakin itsellä auttaa.

Vierailija
4/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihan lyhyeksi tai asetuta hiuslisäkkeet.

Vierailija
5/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näytän klonkulta, kaipaan kans vinkkejä. Kihartaminen on yksi.

Vierailija
6/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslisäkkeitä? Tosin nekin saattas näkyä läpi jos niin ohuet

Itsellä suht ohuet ja pidän hiuksia vain toisella sivulla ja käytän runsaasti juuressa hiuspuuteria. Sillä saa mukavasti pöyhittyä hiuksia.

Vierailija
7/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti noin harva tukka, niin onko syytä selvitetty? Mullakin on tosi ohut, mutta ei tuollainen kuin kuvassa ja pidän yleensä lettejä ja "löysytän" ne letit niin näyttää paksummalta ja pidän myös yöllä tukkaa leteillä niin saa kiharat.. tiukkaa ponkkaria ei kannata pitää samadsa kohdassa kun sitten katkeilee vaan entistä enemmän..

Tsemppiä tiedän kans ettei oo kivaa ohuella tukalla. :(

Vierailija
8/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako ihan perus paplarit? Jos sais juureen vähän volyymiä. Aamulla kostean hiuksen kuivaus alaspäin? 

Vierailija
9/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hiukset illalla letille tai patukoille ja aamulla sinulla on (tuuhea) kiharapilvi. Muokkaat tai harjaat sen sitten sellaiseksi kuin haluat.

Vierailija
10/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin mies, niin naisille voisin suosittelisin pitkiä suoria hiuksia ja kevyttä otsista. Toinen vaihtoehto voisi olla sellainen tiukka urheiluponnari.

Olen itse nuorimies jolla on itsellä oikein ohuet vaaleat hiukset, sivuilta ja taka leikkaan oikein lyhyeksi, päältä kasvatin pitkaksi ja pidän niin ikään otsatukkana. Toki tähän valintaan vaikuttaa myös kasvojenmuoto (leveä otsa ja poskipäät, mutta kapea leuka) ja hiusraja (vahva M rajaus, kulkee suvussa).

Mies 22v

Vierailija
11/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän liioittelin, mutta esim. nyt suihkunraikkaana lettini on ehkä peukaloni paksuinen ilman mitään kuohkeuttavia aineita.. Se just on se ongelma, etten jaksaisi enää säätää hiuspuuterien, tupeerausten (joita yritän piilottaa sitten), hiuslisäkkeiden ym. lisäaineiden kanssa, vaan haluaisin jo herätä aamulla, nousta ja lähteä :( Sen sijaan herään tuntia aiemmin laittamaan hiuksia :'( 

Vierailija
12/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa hiuspidennys mikä EHKÄ käy ohuttukkaiselle on joko mago tai sitten letitys

Vierailija
13/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki

Vierailija
14/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pelastus on kuivashampoo. Tuo tähän lirutukkaan edes vähän rakennetta. Jossain vaiheessa varmaan pakko ostaa peruukki kun iän myötä hiukset vaan ohenee phuuh. Ymmärrän tuskasi täysin.

Vierailija
15/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän liioittelin, mutta esim. nyt suihkunraikkaana lettini on ehkä peukaloni paksuinen ilman mitään kuohkeuttavia aineita.. Se just on se ongelma, etten jaksaisi enää säätää hiuspuuterien, tupeerausten (joita yritän piilottaa sitten), hiuslisäkkeiden ym. lisäaineiden kanssa, vaan haluaisin jo herätä aamulla, nousta ja lähteä :( Sen sijaan herään tuntia aiemmin laittamaan hiuksia :'( 

Laita tukka nutturalle. Tai vedä parin sentin siili, jos kasvosi ovat kauniit ja sirot.

Vierailija
16/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ohuet hiukset eivät näytä hyviltä kovin pitkinä.

Vierailija
17/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jakaus levinnyt vuosien mittaan? Voisiko Rogainesta olla apua? Mä olen käyttänyt sitä nyt 1.5 vuotta ja on ollut jonkin verran hyötyä kun uusia hiuksia on tullut. Toisaalta eihän se hiusta paksunna, samanlainen liukas ja lasinen kuin ennenkin. Värjäyksellä olen saanut vähän turhentavaa karheutta tukkaan.

Huono puoli Rogainessa on, että 3kk annos maksaa noin 75€. Tuloksia saa odottaa ainakin puoli vuotta. Mutta googlaile Rogaine tai minoksidiili.

Vierailija
18/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon tunteen, kun ponnari on yhden sormen paksuinen... Älä missään nimessä leikkaa lyhyitä hiuksia, jos et jaksa laittaa niitä joka aamu (T. kokemusta on...) Ellet sitten leikkaa ihan siiliksi asti. Mulla on toiminut tuo leteille laitto illalla, toimii paremmin jos hiukset on vähän kosteat. Lettien laitossa ei edes kestä kauaa kun hiuksia on niin vähän :D Tällä hetkellä mulla on lyhyet hiukset ja yritän saada näitä kasvatettua, koska jatkuva hiustöhnien käyttö alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää

Vierailija
19/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin mies, niin naisille voisin suosittelisin pitkiä suoria hiuksia ja kevyttä otsista. Toinen vaihtoehto voisi olla sellainen tiukka urheiluponnari.

Olen itse nuorimies jolla on itsellä oikein ohuet vaaleat hiukset, sivuilta ja taka leikkaan oikein lyhyeksi, päältä kasvatin pitkaksi ja pidän niin ikään otsatukkana. Toki tähän valintaan vaikuttaa myös kasvojenmuoto (leveä otsa ja poskipäät, mutta kapea leuka) ja hiusraja (vahva M rajaus, kulkee suvussa).

Mies 22v

Oikeasti ohuilla hiuksilla ei ostatukkaa pitkiin jiuksiin leikata...

Itse ohuthiuksisena (taipuivat kuitenkin) olen päätynyt joko lyhyeen polkkaan (takaa hiusrajaan) tai luöyhyeen malliin joka niskasta lyhyt ja päältä pidempi. Ilmaharjalaa ja muotoilutuotteilla laittelen aamuisin ja kohotan tyvestä.

Vierailija
20/105 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampausvinkkiä en taida osata antaa, mutta voin antaa pari vinkkiä, jolla saat hiuksistasi paksumman näköiset. Mulla on itselläni juuri tuollainen ohut haitula tukka, aina päätä myöten, sähköinen, kuiva, paitsi päänahka rasvainen, lisäksi vielä kivat isot pyörteet toisella puolen päätä, joka tosiaan saa pääni näyttämään osittain kaljulta. 

Eli vinkki nro 1. Lopeta shampoon käyttäminen. Pese vain lämpimällä vedellä. Hiukset on rasvaiset pari kuukautta, sitten helpottaa. Päänahka tottuu, ei tuota enää niin paljon rasvaa ja hiuksiin muodostuu vahamainen pinta. Hiuksista tulee jämäkämmät ja tuuheammat ja ovat luonnostaan vähän koholla päänahasta. Pääsi ei ala haista pahalta, itse laitan pari tippaa eteeristä öljyä molkosaniin ja sekoitan veteen, tulee ihana tuoksu hiuksiin ja tuoksun voit tietysti valita itse. Tämä on parasta mitä voit hiuksellesi tehdä. Et tarvitse enää myöskään hoitoaineita tai mitään muotoilutuotteita. Minulla on alkanut tulla tikkusuoriin hiuksiini vähitellen jopa hieman laineita.

2. Ala hennata hiuksiasi. Ellet halua väriä, on olemassa väritöntä hennaa. Henna tarttuu hiukse pintaan ja kun toista hennauksen n. 4-6 viikon välein, hiuksista tulee vähitellen sen takia paksummat. Myös henna jämäköittää hiuksia ja tuo niihin upean kiillon. 

Nämä molemmat ovat mulla käytössä ja voin sanoa, että en ikinä olisi voinut kuvitella, että minäkin lirutukka voin saada ihan kivat ja nätit hiukset. Kampauksena mulla on polkka, vähän "epäsäännöllisesti" leikattuna, eli latvat sojottavat sinne-tänne, sekin luo vaikutelmaa runsaudesta. Nykyään saan jopa kehuja hiuksistani!

Suosittelen todella kokeilemaan. Ja ei muuten tarvitse uhrata hiustenlaittoon arkena aikaa, senkun aamulla vähän kastelee ja haroo sormilla.