Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpailevan narsistin ja ohutnahkaisen narsistin parisuhde

Vierailija
19.02.2018 |

Puolisoni on ohutnahkainen narsisti, eli kokee minkä tahansa kommentin loukkauksena itseään kohtaan. Minä puolestani olen kilpaileva narsisti, eli koen että tekisin kaikki asiat paljon paremmin kuin joku toinen. Onko meidän suhteella mitään tulevaisuutta? 10 vuotta kuitenkin takana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Idiootti

Vierailija
2/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista tulevaisuutta tarkoitat?minun liittoni tuhoutui siihen,kun ohutnahkaisena alkoinkin muuttumaan paksunahkaisemmaksi kilpailevaksi narsistiksi.Toinen meistä tuhoutui ja se ei ole se joka tänne kirjoittaa.

Vierailija
4/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tulevaisuutta tarkoitat?minun liittoni tuhoutui siihen,kun ohutnahkaisena alkoinkin muuttumaan paksunahkaisemmaksi kilpailevaksi narsistiksi.Toinen meistä tuhoutui ja se ei ole se joka tänne kirjoittaa.

Jumaleissön, mamma kirjoittaa painavaa sanaa! Juuri näin on luultavasti käymässä meidänkin suhteelle. Eli minä olen se joka tuhoutuu. Tulevaisuudella tarkoitin ehjää perhettä.

Vierailija
5/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin idiootti? Tutkimusten mukaan moni narsisti on yhdessä toisen narsistin kanssa. Samanlaiset lapset leikkivät tässäkin asiassa parhaiten yhdessä. Ja sehän on vaan loistojuttu muiden kannalta.

Vierailija
6/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutnahkainen narsisti? Helposti loukkaantuminen ei ole narsismin synonyymi.

Vierailija
7/7 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuhoutui 20 vuoden jälkeen.