Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mahtavat perheelliset ajatella, kun lukevat täältä sinkkujen ja velojen helposta arjesta?

Vierailija
19.02.2018 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei minua kiinnosta jonkun lapsettoman arki, oli se sitten helppoa tai ei.

En koe omaakaan arkeani raskaaksi vaikka lapsia onkin. Elän juuri nyt elämää, jota haluankin elää.

Vierailija
2/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan ihan hirveältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas tyhjää ja merkityksetöntä elämää, mutta ei kai enempää voi vaatiakaan sellaisilta, joilla ei rahkeet muuhun riitä. Ja olenhan minäkin aikani ollut sinkkuna ja lapsettomana, että tiedän kyllä mistä "jään paitsi".

Vierailija
4/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun sinkkuarkeni erityisen helppoa ollut, enkä toisaalta vaihtaisi perhettäni helppoon arkeen. Olen onnellinen näin.

Vierailija
5/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onpas tyhjää ja merkityksetöntä elämää, mutta ei kai enempää voi vaatiakaan sellaisilta, joilla ei rahkeet muuhun riitä. Ja olenhan minäkin aikani ollut sinkkuna ja lapsettomana, että tiedän kyllä mistä "jään paitsi".

Kyllähän lapseton elämä on paljon mielekkäämpää ja merkityksellisempää kuin perhe-elämä.

Vierailija
6/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkun ja lapsettoman elämä kehittyy ja muuttuu kyllä ihan samalla tavalla kuin muillakin ihmisillä, joten et tiedä mistä jäät paitsi. Nyt olen mm. kahden vanhan vanhempani omaishoitaja, ison työhevosen omistaja ja remontoin ikivanhaa taloa. Pyöritän harrastusporukkaa ja aloitin juuri yrityksen.

Edelleen olen sinkku ja perheetön, mutta 5 vuotta sitten elämäni oli ihan erilaista.

Vierailija
7/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan ihan hyvä että lisäännyit, jos se oli ainut johon omat rahkeesi riittää. eipä tulisi mieleenkään tällaiset ajatukset, vaikka itselläni lapsia onkin. kuten joku sanoi, lapsettomienkin elämä muuttuu, kehittyy ja menee eteenpäin. eri asioiden kautta toki

Vierailija
8/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkun ja lapsettoman elämä kehittyy ja muuttuu kyllä ihan samalla tavalla kuin muillakin ihmisillä, joten et tiedä mistä jäät paitsi. Nyt olen mm. kahden vanhan vanhempani omaishoitaja, ison työhevosen omistaja ja remontoin ikivanhaa taloa. Pyöritän harrastusporukkaa ja aloitin juuri yrityksen.

Edelleen olen sinkku ja perheetön, mutta 5 vuotta sitten elämäni oli ihan erilaista.

Juuri näin! Esim. puoli elämää sitten 18 vuotiaana elämä oli aivan erilaista, kuin nyt Sinkkuna. 19 vuotiaana elettiinkin sitten taas parisuhteessa. 

Kuitenkin huonoja parisuhteita on paljon, joten ei se välttämättä mitään merkityksellistä onnen auvoa ole.

Sinkkumies

Vierailija
9/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku ja lapseton. Halusin lapsia, ja nyt en enää ole. Joku muu ei ole halunnut ja elää omaa elämäänsä.

Vierailija
10/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille voi myös lapset merkata enemmän kuin miehelle. Itse en ainakaan koe menettäneeni mitään velana.

Sinkkumies

Vierailija
11/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Oma elämä oli silloin vaikeampaa kuin nyt kahden lapsen äitinä. Olin silloin hukassa, nyt olen löytänyt itseni ja oman elämäni tarkoituksen.

Vierailija
12/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku ja lapseton. Halusin lapsia, ja nyt en enää ole. Joku muu ei ole halunnut ja elää omaa elämäänsä.

Tuo on omasta mielestäni yhtä järkevä syy aloittaa parisuhde, kuin että puolisolla olisi hieno auto.

Täysin järjetöntä.

Sinkkumies

Vierailija
13/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hirvittävästi jaksa kiinnostaa millaisella tyhjänpäiväisellä puuhastamisella lapseton elämänsä täyttää. Joku käy jumpassa ja toinen Torremolinoksessa, so what. Mitään ei jää näistä elämän heidän jälkeensä.

Vierailija
14/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko tämän helpoksi arjeksi? Huh, itse en kyllä päräisi noin helpossa arjessa!

Vierailija
15/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille voi myös lapset merkata enemmän kuin miehelle. Itse en ainakaan koe menettäneeni mitään velana.

Sinkkumies

No et tietenkään koe, koska et ole isä, niin et voi tietää millaista se on.

Vierailija
16/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, perheellisethän eivät ole koskaan olleet sinkkuja eivätkä lapsettomia pariskuntia.

He ovat aina olleet perheellisiä, pikkulasten vanhempia.

Ei heillä ole mitään käsitystä siitä millaista elämä on jos ei ole lapsia.

...vai miten se nyt menikään 🙄

Vierailija
17/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua hirvittävästi jaksa kiinnostaa millaisella tyhjänpäiväisellä puuhastamisella lapseton elämänsä täyttää. Joku käy jumpassa ja toinen Torremolinoksessa, so what. Mitään ei jää näistä elämän heidän jälkeensä.

Satoja keksintöjä jää jälkeeni. Mitä sulla jää?

Sinkkumies

Vierailija
18/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse heität veivin ihan samalla intensiteetillä kuin lapseton. Kun kuolet, olet yhtä olemassa kuin viereisessä haudassa makaava. Eli tasan 0 %. Symppis ajatus tietenkin, mutta en voi käsittää että joku ihan TOSISSAAN olisi noin hölmö.

Vierailija
19/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, perheellisethän eivät ole koskaan olleet sinkkuja eivätkä lapsettomia pariskuntia.

He ovat aina olleet perheellisiä, pikkulasten vanhempia.

Ei heillä ole mitään käsitystä siitä millaista elämä on jos ei ole lapsia.

...vai miten se nyt menikään 🙄

Toimii myös toiseen suuntaan. Sinkuthan ovat aina olleet sinkkuja, eivätkä tiedä mitään perhe elämästä.

Sinkkumies

Vierailija
20/138 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset ovat olleet perheettömiä ennen lastentekoa. Ei kai se sinkkuelämän "ihanuus" mikään uusi juttu heille ole. Itse pariuduin ja sain lapsen 35-vuotiaana. Kyllä siinä ehti lapsettoman sinkun elämä tulla tutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme