Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨¨TIISTAITA, SYYSystäväiset¨¨

18.04.2006 |

Huomenta, huomenta!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollu tosi ankea ilma ja se kyllä vaikuttaa väkisin mielialaanki. Nimittäin lunta on satanut suurimman osan päivästä :( Toki se sulaa taas saman tien, mutta ei tuollaista kyllä enää ois kaivannu. Lapsetkin niin odottaa, että sais ottaa pyörät esille, mutta taas meni pihatie ihan ravalle. No,ulkona heillä riittää kuitenkin touhua ja sopottamista lumen, veden ja kuran kanssa. Ja krookuksenalut pilkistelee.

Aamulla vietiin poika pelkästään kerhoon eli tällä kertaa ei tarvinnu kuskata muita. Ja iltapv mulla oli neuvola. Kaikki ok. Ja sain lopulta kela-paperitkin. Pitänee laittaa ne saman tien eteenpäin, vaikka sitte saattaaki tulla vielä vanha pakkaus. Oisin kyllä ottanu uuden mielummin, kun siinä ois ne kestovaipat ja näppärän oloinen haalari. Mietin kyllä sitäkin, että oisin ottanu rahan ja ostanu sitte kestoja ja jotain kivaa uutta vaatetta, mutta en osanut niinkään tehdä, kun kaikille oon ottanu pakkauksen ja se on jotenkin lähtölaukaus sille, että rupeaa laittelemaan vauvan varusteita valmiiksi.

Huomenna on sitte taas yhteinen kerho ja perjantaina lähdetään miehen kans sinne Kajaanin pikkulomareissulle :) laitoin oikein listaa, mitä voisin itelleni katella, mutta yritän olla ottamatta paineita. Koitetaan nauttia vapaa-ajasta ja kaupoista löytyy sitte, mitä löytyy. Mutta väkisin tulee kyllä mietittyä, että mahtaa jotain löytyä, kun saadaan rauhassa kierrellä ja katella. Mies kovasti odottaa muutakin, mutta oon koittanu toppuutella, että vaikka hotellihuone onkin, niin siellä ei kyllä koko aikaa rueta olemaan.

Ens viikolla miehellä saattaa sitte taas olla päivätyön lisäksi melkein joka illalle jotain. Ja la koiranäyttely. Mutta silloin menen lasten kans kaverin luo Lingån& Blåbär -lastenvaatekutsuille. Harmi vaan, että ne vaatteet on niin kovin kalliita.

T@hti

Vierailija
22/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että eikö sitä teidän istuinta saa asetettua eri tavalla, että siihen mahtuis paremmi. Suositushan on, että selkä menosuuntaan 3v asti. Meillä onkin kyllä sellainen käännettävä malli, mutta sillä tavalla ollaan saatu jaloille lisää tilaa, että on " pudotettu" istuimen taka-alareuna pois penkiltä. Ylhäältähän se nojaa etupenkkiin ja vöillä on kiinni.

Tuossa meidän istuimessa on taas se vika, että sen kyllä saa kääntää myös kasvot menosuuntaa, mutta ei siinä oo kyllä isomman lapsen enää hyvä istua eli siks ollaan nyt hankkimassa kakkoselle turvavyöistuinta.

T@hti

ps. Tuollahan on taas ketju, jossa on monenlaista mielipidettä ja jokainen toimii, kuten parhaaksi katsoo, mutta mä ainakin oon sitä mieltä , että ei noita suosituksia turhaan tehdä ja täällä Suomessa on erilainen tilanne ja liikenekulttuuri kuin esim Saksassa tai Amerikassa, että niihin ei auta paljon verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naatti ensimmäisen työpäivän jälkeen. Sujui hyvin, mutta jännitys vaati veronsa työpäivän loputtua. Nöösällä oli sujunut hyvin anopin hoivissa.

Ayppa: ihanaa, kun teillä voidaan paremmin! Haleja!

Olette ajatuksissani. Nyt en jaksa muuta. Palailen, kun arki alkaa sujua.

Smuik! =)

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
24/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sittenkin ja orvokkien lisäksi tein hyvän löydön. Sain pari kannellista muovilaatikkoa halvalla. Aion lätkästä niihin talvisia urheilukerrastoja yms. jotka on helppo sulloa niihin ja iskeä laatikot sitten kaappien alahyllyille jotka kerää kauheasti pölyä aina. Ei ole kiva sellaisenaan laittaa vaatteita niille hyllyille.

Mimmulille onnea työn alotukseen! En yhtään ihmettele, jos ekan päivän jälkeen on naatti olo.

T: Ynis

Vierailija
25/25 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHDOIN on täälläkin rauha maassa. Meidän pääsiäinen on mennyt sairastaessa. O:lla on vauvarokko : ( Ihan kamalan kurja tauti. Ensin kova kuume ja nyt on kiukkua ja itkua kestänyt useamman päivän. Poika on ihan kauttaaltaan punaisilla näppylöillä. Vatsa on ripulilla, ruoka ei maistu ja uni on katkonaista. Minä alan muistuttamaan sitä samaa mammaa, joka olin O:n ollessa muutaman kuukauden ikäinen. Samanlaista yö heräilyä ja kantelua tämä on ollut. Onneksi pian varmasti helpottaa.

En ole ehtinyt / jaksanut lukea pääsiäispinoa, joten en pysty mitään oikein kommentoimaan....Muutenkin on hieman pää tyhjän tuntuinen. Ajattelin vain tulla ilmoittamaan, että en ole mihinkään kauas kadonnut. Kirjoittelen taas enemmän kunhan olemme taudista selvinneet!

Mimmuli: Olet ollut paljon ajatuksissa. Lähetin tänään kovasti voimia ensimmäiseen työpäivään!! Hienoa että Nöösä oli viihynyt anopin hoivissa. Kyllä se työläisen arki alkaa pian sujumaan. Halauksia ja jaksamista!!

Rauhaisaa yötä!

@iti ja pipi-O