Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bodenilta tilanneet, onko teillä ollut samoja ongelmia kuin minulla?

26.07.2008 |

Tein tilauksen ja maksoin visalla, valitettavasti halusin palauttaa yhden tuotteen. Rahat jäi saamatta takaisin. Harmittaa, olen laittanut kaksi meiliä, mutta hiljaista on ollut. Joudun ottamaan yhteyttä Luottokuntaan. Muuten niin laadukkaita tuotteita, mutta enpä taida tilata sieltä koskaan mitään. Samoja kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Bodenilta paljon, ja myös palauttanut tuotteita, ja kaikki on aina sujunut ongelmitta, suorastaan loistavasti. Heillä on parhaillaan ale, voisiko rahojen palautus aleaikaan kestää kauemmin (kuinka kauan olet odottanut?)? Kummallista silti, että sähköposteihin ei vastata... olen lähettänyt heille meiliä muutaman kerran, ja olen aina saanut vastauksen saman päivän aikana. Viimeksi palautin hameen, joka pesussa rispaantui saumoista. Sain vastaavan tuotteen tilalle ennenkuin olin edes palauttanut hameen! Ja yhteydenpito pelasi paremmin kuin suomalaisten nettikauppojen kanssa.

Mulla siis pelkästään myönteisiä kokemuksia. Kokeile vielä meiliä ja pyydä heitä palauttamaan rahat luottokortille ASAP. Pitäisi toimia... Ota huomioon, että rahoja ei palauteta ennenkuin he ovat käsitelleet palautuksesi, ja siinä menee helposti useampi viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla