Helsinkiläinen mitä luulet että kehä 3 ulkopuolella on?
Kiinnostaisi tietää mitä luulette siellä olevan.
Kommentit (51)
Me (asun Helsingissä) ei kyllä tavata lajitella ihmisiä jonkun tien perusteella. Voi tosin olla että en vaan tunne sellaisia ihmisiä. Varmaankin joku epäkypsä ja ahdasmielinen jakaakin.
Ei se mistä olet vaan millainen olet. Jokainen ollaan yksilöitä.
Siellä on jännittävä ja pelottava, Game of Thrones- maailma.
Ulkopuolella? Pitänee maalaisille kertoa että kyllä se tie on ihan ulkosalla kuten suurin osa muistakin tienpätkistä suomessa joten en osaa sanoa mitä sen ulkopuolella on kun en tiedä mihin suuntaan katsoa.
Matemaattisesti kehäkolmosen ulkopuolella on kaikki mikä ei ole kehäkolmosta.
Luulen, että Muumien Mörkö asuu siellä.
Vähän kyllä luulen, että olen itse sieltä kotoisin. Mm hmm, kuumottava ajatus. Lisäksi kaikki sukulaisetkin on sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Muumien Mörkö asuu siellä.
Oliko pakko käräyttää? Tulen käymään sun ruusuihin!
Mulla on juuret ja näin lantapaukkuna täytyy päästä vähintään 2 x vuodessa.
Kalajoen hiekat, vain mua odottaa...
Mä osaan kyllä Suomen kartan hyvin ja olen matkustellut ympäri maata. Sukulaisia asuu ympäriinsä Pohjanmaalta Karjalaan. Olen myös Lapissa reissannut.
Mä luulen, että osaan Suomen maantieteen paremmin kuin aloittaja, joka on vain päättänyt vihata pk-seutua.
Suomi on tosi kaunis maa ja täällä on hienoja paikkoja ja ihmisiä.
Mä satuin syntymään Helsinkiin ja se on mun koti.
Mulla ei ole tarvetta dissata koko muuta Suomea, miksi sulla ap on tarve tähän aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan kyllä Suomen kartan hyvin ja olen matkustellut ympäri maata. Sukulaisia asuu ympäriinsä Pohjanmaalta Karjalaan. Olen myös Lapissa reissannut.
Mä luulen, että osaan Suomen maantieteen paremmin kuin aloittaja, joka on vain päättänyt vihata pk-seutua.
Suomi on tosi kaunis maa ja täällä on hienoja paikkoja ja ihmisiä.
Mä satuin syntymään Helsinkiin ja se on mun koti.
Mulla ei ole tarvetta dissata koko muuta Suomea, miksi sulla ap on tarve tähän aloitukseen?Miksi sie vihaat Pohjois-Karjalan seutua vaikka sulla on sukulaisia siellä.
Ap
Oikea muoto on "miks sie".
Ei siellä mitään ole. Susia ja karhuja.
Helsinkiä on muuten myös kehä III:sen ulkopuolella, joten kyllä ainakin pieni osa helsinkiläisistä tietää.
Vierailija kirjoitti:
WT-ihmisiä
Ai onko Vuosaari siellä?
Joo, Helsinki City Boy vastaa, että Helsinki on suuri ja mahtava Pohjolan megalopoli, jossa on hurjat yli puoli miljoonaa asukasta ja jonka ulkopuolella ei tietenkään ole elämää tai ainakaan mitään Helsinki cityyn verrattavaa.